» » » Сборник - Типикон


Авторские права

Сборник - Типикон

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Типикон" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Типикон
Рейтинг:
Название:
Типикон
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Типикон"

Описание и краткое содержание "Типикон" читать бесплатно онлайн.



Типикон, в православной литургике — книга, содержащая главным образом устав богослужения. В Типиконе находится также месяцеслов с Марковыми главами, соединяющими подвижный и неподвижный годовые богослужебные круги; правила о постах; правила монастырского общежития и указания о совершении храмовых праздников; трапезе и других сторонах церковной и монастырской жизни.

Типикон, сиречь, изображение церковнаго последования во Иерусалиме Святыя Лавры, преподобнаго и богоноснаго отца нашего Саввы. Тожде последование бывает и в прочих во Иерусалиме честных обителех: подобне и в прочих святых Божиих церквах.






отверзается завеса в начале вечерни, и стоит отверзена даже до отпуста. На Утрени, такожде с начала и до конца. На часех же егда чтутся кроме литургии, отверзается ко чтению апостола, и стоит до отпуста отверзена. По отпусте же затворяется. В начале же литургии отверзается завеса, и стоит отверзена, даже до великаго входа. По входе же паки затворяется, дондеже иерей, или диакон возглаголет: Двери двери, премудростию вонмем. Тогда отверзается, и стоит отверзена до возглашения: святая святым. И тогда паки затворяется. По причащении же паки отверзается, и стоит отверзена до конца святыя литургии. Но отпусте же литургии совершенне затворяется. егда же молебен поется, от начала и до отпуста отверзена бывает. [Смотри] Ведомо буди, яко святыя двери никогдаже отверзаются, токмо в начале великия вечерни, егда бывает бдение, и кадит священник, и во вся входы, сиречь вечерни, и литургии, и святаго евангелиа: такожде отверзаются и от появления святых таин, даже до исполнения божественныя литургии.


Глава 24. О вжигании свещ,

како подобает в церкви вжигати, в неделю, и на праздники христовы, и Богородицы, и святых, и прочия дни.

На велицей же вечерни, прежде каждения иереева, должно есть вжигати свещи якоже указася на малей вечерни, и пред владычним образом в тябле, аще имать святый бдение. И по 1–м антифоне кафисмы, в начале Господи воззвах, вжигати и прочия свещи: угашати же на конечном трисвятом. На Утрени, на Бог господь, подобает вжигати свещи, якоже прежде изъявися. В начале же полиелеа подобает вжигати вся свещи, и оставляти я горети до скончания 3 песни, и тогда паки погашати я. И на 8 песни вжигаем паки вся, и оставляем я горети до конца великаго славословия. На Литургии, прежде начала литургии, во олтаре вжигати свещу на жертвеннице. И егда иерей облачится в ризы, и приспевшу времени звона, прежде вжигати свещу на престоле, таже в церкви, якоже предречеся. В начале же святаго евангелиа, вжигати вся свещи, и оставляти я горети до заамвонныя молитвы.


Глава 25. О вседневном вжигании свещ.

На всякий день от начала вечерни подобает свещи вжигати прежде пред иконою спаса Христа, и егоже есть храм на десней стране, и пред образом пресвятыя Богородицы, на левей. Аще имать святый, блажен муж: вжигаем и пред аналогием, и пред образом спаса Христа в тябле, и во олтаре у престола. Аще ли не имать, вжигати по стихологии: угашати же по конечном трисвятом. На повечерии по преждеписанному, пред спасовым, и богородичным. На Утрени свещи вжигати, якоже прежде на вечерни изъявися, и на Бог господь, вжигати, и пред аналогием, и в тябле. Аще же имать святый полиелей, вжигати и вся свещи, и оставляем горети их и до 3 песни, и угашати. На 8–й же песни паки вжигати, и оставляем их горети до конца славословия. В начале святыя литургии вжигати свещи, якоже прежде изъявися в неделю. О праздницех рождества Христова, и богоявления, и прочих праздников господских и богородичных, и во всю светлую седмицу, и святых имущих бдение, вжигаются свещи, якоже прежде в неделю изъявися.


Глава 26. Подобает ведати, в кое время братии в церкви не стояти с жезлами.

На Утрени егда глаголется шестопсалмие, и на Величит душа моя Господа, и на достойне всегда. На Литургии, на евангелии всегда, и на Херувимской песни, и в явлении святых таин.


Глава 27. О канонарсе.

Подобает ведати, яко должно есть канонарху по еже творити поклонение, и начати канонархати, ожидати конца стихиры, и тогда творити поклонение равно вкупе с братиями: И в другую страну отшед, и тамо творит такожде. На конечный же стих: яко утвердися милость его на нас: егда начинается стихира, собираются оба лика насреди равно, ни единому предходящу, другому же на месте стоящу, или единому поклонение творящу, другому же небрегущу: но вкупе собравшимся обема ликома по обычаю своему, и ставшим отсюду и отонуду. И канонарху посреде стоящу, творит благочинно всем поклон. Такожде и оба лика творят поклон, яко от единаго телесе изсылающе купно, равне и благочинне, не преклоняюще колена, но выю свою со благоговением, и воздвизающе повышше глас, и поюще: яко утвердися милость его на нас: Слава, и ныне, богородичен, подобен гласа стихир минеи. По скончании же, паки всем с канонархом сотворшим поклонение, и на своя места отходящим, равно и благочинно поступающе, тойже канонарх прокимен поет, и аллилуиа, откровенною главою, и должен есть ожидати, дондеже совершится прокимен, и аллилуиа: и тогда поклонение по обычаю творит. Такожде, и на стиховну подобает всем сходитися на среди, и сотворше равно поклонение, поют стиховну стихиру, ожидати же канонарху подобно, якоже и прежде. И скончавшуся богородичну, такожде творит поклонение, и на место свое отходит. Подобает же ему покровенною главою канонархати, изряднее же, егда насреди стоит, благочиния ради.


Глава 28. О безчинных воплех.

Безчинный вопль поющих в церкви, не прияти того к церковному пению. Такоже и прилагаяй к церковному пению, не приятен есть: да извергутся сана своего, и паки в церкви да не поют. Подобает бо пети благочинно, и согласно возсылати владыце всех и господу славу, яко едиными усты от сердец своих: преслушающии же сия вечней муце повинни суть, яко не повинуются святых отец преданию и правилом.


Глава 29. О откровении глав.

Ведомо же буди, яко На Литургии открываем главы своя на входе, и на слышании святаго евангелиа, и на херувимской песни великаго входа, и на словеса Христова, и на Достойно есть, и на Отче наш, и во явление святых таин, и на входе на вечерни.


Глава 30. О еже не творити бесед в церкви.

Потребно есть ведати и сие братиям, еже не творити бесед, стоящим в лицех церковных: всяко бо и сие возбранено есть от святых отец: но ниже исходити кому, или входити, дондеже поставлено будет чтение. Не точию же, но ниже входити кому на место свое, егда поет лик, в немже стоит: Но егда начнет другий лик пети, тогда входит на место свое, творя поклон братии.


Глава 31. О еже како подобает имети будильника.

В великую четыредесятницу повелевает предстатель единому от братий возбуждати братию в церкви, иже на коеждо чтение, по еже почести мало чтущему, востает от своего места, и творит три поклоны насреди, и тако обходит братию молчя: и коегождо аще обрящет дремлюща, возбуждает его тихо: он же востав приходит в среду, и творит коленопреклонения 3, и к ликом по единому: и отшед сядет на месте своем. Сие же ныне не бывает, и во множайших уставех не обретается, мнится же ми, яко за леностное наше прилежание, и зане не терпим с любовию обличения, сего ради умолчано некиими. Тойже будильник и во все лето возбуждает братию по келлиам в церковь.



Глава 32. О велицей четыредесятнице, яже должен всякий христианин хранити.

Во святую и великую четыредесятницу, 1–я недели первый день, сиесть в понедельник, отнюд ясти не подобает, такожде и во вторый. В среду же по совершении преждесвященных, трапеза поставляется, и ядим хлеб тепл, и от снедей овощных теплых, дается же и укроп с медом. Не могущии же сохранити дву дней первых, ядят хлеб, и квас по вечерни, во вторник: Подобне же и старии творят. В субботы же и недели разрешаем на елей точию, и вино. В прочих же седмицах постимся, до вечера 5 дней, и ядим сухоядение, кроме суббот и недель: рыбы же во всю святую четыредесятницу никакоже дерзнем ясти, кроме праздника благовещения пресвятыя Богородицы, и недели цветоносныя. В пяток 1–я недели, и в среду великаго канона, и в великий четверток, аще нецыи уставы и повелевают на елей разрешати, но не творится за честность дней. В навечерие же праздника благовещения, прежде субботы святаго праведнаго лазаря, разрешаем на елей и вино. И аще монах святую четыредесятницу своим лакомством разорит, еже ясти рыбу, кроме праздника благовещения, и недели цветоносныя, то не причастится святых таин и на святую пасху: по друзии две недели покается, а поклонов на день, и на нощь 300.


о причащении христовых таин.

егда хощет кто причаститися святых христовых таин, подобает ему сохранити всю седмицу, от понедельника пребыти в посте, и молитве, и трезвости совершенной всеконечно, и тогда со страхом, и велиим благоговеинством приимет пречистыя тайны.


о помывании уст братий, причащающихся пречистых христовых таин.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Типикон"

Книги похожие на "Типикон" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Типикон"

Отзывы читателей о книге "Типикон", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.