» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Пророк убо сый и ведый, яко клятвою клятся ему Бог [3622]: От плода чресл его (л. 892 об.) [3623] по плоти воздвигнути Христа [3624] и посадити на престоле Его. И божественный апостол Павел глаголет [3625]: Подобает бо Ему царьствовати, дондеже положит вся враги под ногама Своима. И паки: Многочастне [3626] и многообразне древле Бог глаголав отцем, пророки напоследок дний сих глагола нам в сне. Его же положи наследника всем, им же и веки сотвори [3627], иже Сый сияние славы Отча и образ и ипостаси Его [3628]. Но ся же вся глаголом силы Своея, Собою очищение сотворив грехов наших, седе одесную престола величествия на высоких. Толико лучши быв ангел, елико преславне паче их (л. 893) [3629] наследствова има. Кому бе рече когда от ангел: Сын [3630] Мой еси Ты, Аз днесь родих Тя. И паки: Аз буду Ему во Отца, и Той будет Мне в Сына. И по мале: Престол Твой, Боже, в век века. Жезл правлению, жезл царьстия Твоего, возлюбил еси правду и возненавидел беззаконие. Сего ради помаза тя Боже Бог твой елеом радости паче причастник твоих.

Ныне же вкратце речем, что есть Царь правды: Добре [3631], седек бо правда глаголется, а мелхи царь, убо Мелхиседек царь правды есть.

Зриши ли во именах описание, кто де есть царь правдивый, но разве Господь наш Иисус Христос, Царь (л. 893 об.) [3632] Салимский, царь мира сказуется, еже Салим, еже паки есть Христово. Сей бо нас праведных сотвори и умиротворил есть, яже на небесех, яже на земли. Кий же человек, царь есть правды и мира, но разве Господь наш Иисус Христос. А иже от пророчества поемля прореченое о Христе Бозе, приписуют себе, что чюдно сотворил любо.

И во Откровении Иоанна Богослова пишет [3633]: И слышах глас народа многаго, яко глас вод многих и яко глас громов крепких, глаголющих «Аллилуиа», яко воцарися Господь Бог наш Вседержитель. Радуимся и веселимся и дадим славу Ему, яко прииде брак Агньчи.

(л. 894) [3634] Толкование.

Глас народа и многих вод и громов являет проразителное и прослывущее в песнословии всех ангельских небесных безчисленных сил, яже нецыи воды разумеша сущия превыше небес. С ними же и всяческое праведное исполнение славословит Создавшаго. Воцари же ся Господь Иисус Христос, ими же естественне, яко Содетель владычествова над сими, чрез человеколюбие воцарися или по умному присвоению, или по области царьствует и судии подобающей. Брак же Агньчий церковное ко Христу совокупление и смешение, а не времени мира сего царю или князю обручена есть Церковь. Его же строители божественнии быша апостоли, чрез них же ей обручение дадеся духовное, (л. 894 об.) [3635] яко восприемлющии тогда лицем к лицу чистое и святое смешение сущее.

И [3636] видех небо отверстое, небо отверстое и се конь белый, и седяй на нем нарицаемый Верный и Истиный и в правде судит и брань творит. Очи же Его пламень огненный и на главе Его многия диадимы [3637].

Толкование.

Еже отверзну быти небеси являет, яко с небесе приидет пришествие Судиино, якоже зде завесе сопрятание и согбение, судийское на земли на повинных осуждение и изречение. Белый же конь знаменует святых светлость и веселие будущее, на них же ездяй, судит языки очима Своима пламенныма и огненныма, сиречь Своею на(л. 895)зирателною [3638] и разсмотрителною силою, разделяяй пламень огненный, праведным убо просветителный, но не опалителный, грешным же опалителный, но не просветителный. Многия же венцы [3639] или над всеми Его царьство сущими на небеси и на земли знаменуют, толикия бо, елики и во ангелех чины и на земли скипетра и во святых человецех соборы и множества, или победу во всех строениих окрест нас на грешники чрез долготерпение, якоже глаголет Давид [3640]: И победиша внегда судити сущее. И [3641] имать на ризе и на бедре Своей имя написано Царь царей и Господь господей [3642].

Толкование.

Имя же Царь царей являет Божественаго вочеловечения неразсекомое, (л. 895 об.) [3643] понеже Бог сый плотию пострада [3644] и Человек сый Царь царей есть, воцарившихся над страстьми. И Господь господей стяжавший поспешением Христовым на грех достоинство и державу, и сих, иже с Ним воцарятся в будущем веце.

Сущее. И [3645] видех единаго ангела, стояща в солнцы, и воззва гласом велиим, глаголя: Всем птицам парящим в средонебесии, приидитеся и соберитеся на вечерю великую Божию, да снесте плоти царей и плоти тысящо [3646] началников, и плоти крепких, и плоти коний и седящих на них, и плоти свободных, всех же и рабов, и малых, и великих. И видех зверя и царя земныя и воиства их собраная, сотворити брань с Седящим на кони (л. 896) [3647] и с воинством Его.

Толкование.

Воинствующая убо со диаволом, воинства множественне именова за многораздирателное греха и разделеное.

Сущее. И [3648] ят бысть зверь и с ним лжепророк, сотворивый знамения пред ним, иже прелсти приемшия начертание звериино [3649], и поклоняющияся образу его жива вврежена будета оба в езеро огненое, горяще жупелом. И прочии убиено быша оружием Седящаго на кони, исходящим из уст Его, и вси птицы насытишася от плотей их.

Толкование.

И прочии убиени быша мечем Седящаго на кони, двема смертма сущема. Первей убо разделению души и телесе. Вторей же (л. 896 об.) [3650] отсланию в геену. Аще убо на воинствующих со антихристом возрим, слово да имать, яко первая смерть телесная предварит оружием Божиим, сиречь Того повелением. Таже сице последовати имать вторая и благо бы имело. Аще ли же ни, то и сии приобщатся со прелстившими я, вторая смерти вечныя муки. А еже насытитися птицам от плотей их, по предъизданому и ныне восприяхом. К сему же зане, якоже глаголет некоим Исаием Бог, зане бысте Ми в сытость, суще и святым всякое движение плотское безсластно есть и тяжестно и мерзостно.

Смотрити же зде потреба велми опасно, како святии (л. 897) [3651] ангели на себя Божественыя славы не восприемлют, по писаному: Отдадите убо кесарева Кесареви и божия Богови. Не безбедно есть рабу царьским себя чином, именем и достоянием почести. Тако и царю не без муки, еже предпочитати самому себя и описоватися между Божественых таинств Ветхаго и Новаго Заветов, разширяяся. Зри на устроние святых ангел.

Сущее. И [3652] падох под ногама Его поклонитися Ему, и глаголет ми: Зри, ни клеврет бо твой есмь и братий твоих и имущих свидетельство Иисусово. Богу поклонися, свидетельство Иисусово есть дух пророчества.

Толкование.

Глаголет божественный ангел ко Иоанну, ни клеврет твой есмь, (л. 897 об.) [3653] не кланяйся мне, яко будущая предглаголющему. Исповедание бо, сиречь свидетельство о Христе, си есть пророческаго духа подателно. Тем же не кланяйся мне, клеврету своему, но поклоняйся вся Содержащему и от сего смиреномудрие навыцаем святых ангел, како не присвояют себе славу Божественую, по горким и убийственым бесом, но сию Создателю своему и Владыце приносят. Яко да научимся и мы не преписовати на ся Божественую славу, глаголаную от пророк на апостол, ниже написоватися, разширяяся посреди Божественых таинств Ветхаго Завета и Новаго, якоже есть написано в Библии московскаго (л. 898) [3654] друку царьское изображение на орле и на коне гордо велми и с приписании пророческими, иже о Христе пророчествоваша. Божественыя же таинства древния и новые Христовы, Крест и Воскресение, ово якож Крест Христов, то есть распятие, мало превыше, но в тесноте и безславии, ово же, якоже Воскресение Христа Бога нашего сточнил себе и славе своей, коню и орлу, ово же, якоже самаго Христа Бога нашего прениже всякоя своея славы и под ногама коня и орла и в тесноте некакой безславии. Ох, ох, увы, увы, люте, люте! В каковы времена достигохом! Збышася писаное: Измениша бо славу Божию в славу человеческу (л. 898 об.) [3655] и четвероногих скот и птиц. И паки другое писание: Возлюбиша славу человеческую нежели славу Божию. Сего ради предаст их Бог в страсти безчестия, воеже творити им волю языческу. И паки ино писание: Безумие бо их явно будет всем.

Кто преславнее Моисея в роде сем бысть, его же сам Господь свидетельствова яко: Аз на се ис тое воздвигох тя. И паки: Се [3656] дах тя Бога фараону. Сей же отвещавше Богу: Кто есмь аз, яко да иду к фараону, царю Египетскому, да изведу сыны Израилевы от земли Египетския. Молю Ти ся, Господи, избери могуща инаго, его же послеши, яко несмь речист, худогласен и косноязычен. Кто [3657] праведнее Давида, о нем же (л. 899) [3658] сам Господь свидетельствова: Обретох Давида Иессеова, мужа по сердцу Моему, иже сотоврит вся хотения Моя. И паки инде речеся [3659]: И избра Давида, раба Своего, и восприят и от стад овчих и от доилиц поят его, пасти Иякова, раба Своего, и Израиля достояние Свое, ему же даст Господь Бог низложити человека исполина на брани. И отъят Господь поношение от сынов Израилевых и во тмах славу прият. И отъят Господь врази его и вознесе род его вовеки. И даст ему Господь завет царьск и престол славы его во Израили. Но си сей не похвалися гордо, глаголя [3660]: Се бо в беззакониих зачат есмь и во гресех роди мя мати моя. И паки: Аз [3661] есмь червь, а не человек, поношение человеком и уничижение людем. И инде: Яко [3662] (л. 899 об.) не оправдится пред собою всяк живый. И паки: Нищ есмь аз и в трудех от юности моея. И паки: Смирихся и спасе мя. И паки: Благо мне, яко смирил мя еси, да научюся оправданиом Твоим. И паки: Грех юности моея и неведения моего не помяни. И паки: И [3663] вниде Давид и седе пред Господем и рече: Кто есмь аз, Господи мой, Господи. Или что дом мой, яко возлюби мя до сего и согреших пред Тобою много, Господи мой, Господи. И что приложит Давид еще глаголати к Тебе, и ныне Ты веси, Господи мой, Господи, раба Своего. И инде речеся [3664]: И благослови царь Господа пред всем множеством. И рече: Благословен еси Господи Боже Израилев отец наших от века вовеки. Твое есть, (л. 900) [3665] Господи, величество, и сила и слава и одоление, исповедание и крепость, яко Ты всем, иже на небеси и на земли, владееши. От лица Твоего, Господи, исправится всякое царьство и всяк язык. Тебе бо, Господи, богатство и Тебе царьство и величество во вся и во всяко начало. От Тебе богатство и слава. Ты всех начало, Господи, начало всякаго начала и власть в руку Твоею, величество и царьство всех, в руку Твоя милость и вседержителство вся. Ныне убо, Господи Боже наш, исповемся Тебе и хвалим имя Твое преславное. Кто есмь аз и кто людие Твои, яко возмогохом сия Тебе вся благовонне обещати. Твоя бо суть вся и иже (л. 900 об.) [3666] от руку Твоею прияхом, дахом Тебе. Путницы бо есмы пред Тобою и пришелцы, якоже и вси отцы наши, яко сень на земли дние наши.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.