» » » » Сборник - Палестинский патерик


Авторские права

Сборник - Палестинский патерик

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Палестинский патерик" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Палестинский патерик
Рейтинг:
Название:
Палестинский патерик
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Палестинский патерик"

Описание и краткое содержание "Палестинский патерик" читать бесплатно онлайн.








О том, что ничего не должно делать напоказ, Господь сказал: внемлите милостыни вашея не творити пред человека, да видами будете ими… Тебе же творящу милостыню, да не увесть шуйца твоя, что творит десница твоя (Мф. 6, 1, 3). Также: егда молишися, вниди в клеть твою, и затворив двери твоя, помолися Отцу твоему, Иже в тайне; и Отец твой, видяй в тайне, воздаст тебе яве (Мф. 6, 6). Господь Сам, по исцелении (38-летнего) недужного, уклонился, народу сущу на месте (Ин. 5, 13). И опять, прокаженному сказал: виждъ, никомуже повеждъ (Мф. 8, 4). Тоже и Апостолам по Преображении сказал: никомуже поведите видения, дондеже Сын Человеческий из мертвых воскреснет (Мф. 17, 9). Иудеям говорил: како можете веровати, славу друг от друга приемлюще? (Ин. 5, 44). И Апостол говорит: ничтоже по рвению или по тщеславию творите (Флп. 2, 3). Также: аще живем духом, духом и да ходим. Не бываим тщеславии, друг друга раздражающе, друг другу завидяще (Гал. 5, 25—26). Ибо от тщеславия рождается зависть, и те, кои делают что напоказ, суть делатели лъствии, преобразующеся во Апостолы Христовы (2 Кор. 11, 13).

О том, что не должно осуждать, Господь сказал: не судите, да не судими будете. Имже бо судом судите, судят вам; и в нюже меру мерите, возмерится вам (Мф. 7, 1–2); не осуждайте, да не осуждени будете; отпущайте, и отпустят вам (Лк. 6, 37). Также: аще отпущаете человеком согрешения их, отпустит и вам Отец ваш Небесный (Мф. 6,14). И еще: Отче наш, Иже ecu на небесех… остави нам долги наша, яко и мы оставляем должником нашим (ст. 9, 12). Опять: что же видиши сучец, иже во оце брата твоего, бервна же, еже есть во оце твоем, не чуеши? Лицемере, изми первее бервно из очесе твоего, и тогда узриши изъяти сучец из очесе брата твоего (Мф. 7, 3, 5). И Апостол говорит: ты же почто осуждаеши брата твоего? Или ты что уничижавши брата твоего? Вси бо предстанем судищу Христову. Темже убо кийждо нас о себе слово даст Богу. Не ктому убо друг друга осуждаем (Рим. 14, 10, 12). Кийждо свое бремя понесет (Гал. 6, 5). Также: мне же не велико есть, да от вас истяжуся, или от человеческаго дне… востязуяй же мя Господь есть. Темже прежде времене ничтпоже судите, дондеже приидет Господь (1 Кор. 4, 3–5).

О рассудительности сказал Господь: внемлите же от лживых пророк, иже приходят к вам во одеждах овчих, внутрь же суть волцы хищницы. От плод их познаете их (Мф. 7,15–16). Также: не всяк глаголяй Ми: Господи, Господи, внидет в Царствие Небесное, но творяй волю Отца Моего, Иже есть на небесех (ст. 21). Опять: никтоже может двема господинома работати (Мф. 6, 24). И еще: делайте не брашно гиблющее, но брашно пребывающее в живот вечный (Ин. 6, 27). И Апостол говорит: аз убо тако теку, не яко безвестно, тако подвизаюся, не яко воздух бияй. Но умерщвляю тело мое и порабощаю, да не како иным проповедуя, сам неключимь буду… тако тецыте, да постигнете (1 Кор. 9, 24–27); блюдите, како опасно ходите (Еф. 5, 15); блюдитеся от псов, блюдитеся от злых делателей (Флп. 3, 2). Также: иже аще яст хлеб сей, или пиет чашу Господню недостойне, повинен будет Телу и Крови Господней. Да искушает же человек себе, и тако от хлеба да яст, и от чаши да пиет (1 Кор. 11, 27–28). Аще бо быхом себе разсуждали, не быхом осуждени были. Судими же, от Господа наказуемся, да не с миром осудимся (ст. 31, 32). Опять: печаль бо, яже по Возе, покаяние нераскаянно во спасение соделовает; а сего мира печаль смерть соделовает (2 Кор. 7, 10). Еще: преобразуйтеся обновлением ума вашего, во еже искушати вам, что есть воля Божия благая, и угодная, и совершенная (Рим. 12, 2); к намеренному теку, к почести вышняго звания (Флп. 3, 14). И еще: настой благовремение и безвременне (2 Тим. 4, 2). И еще: внимайте себе и всему стаду (Деян. 20, 28). И еще: вся искушающе, добрая держите (1 Сол. 5, 21).

О трезвенной и непрестанной молитве Господь сказал: внемлите же себе, да не когда отягчают сердца ваша объядением и пиянством, и печальми житейскими (Лк. 21, 34). Бдите убо на всяко время молящеся (ст. 36). Бдите и молитеся, да не внидете в напасть (Мф. 26, 41). Также: а яже вам глаголю, всем глаголю: бдите (Мк. 13, 37). Просите, и дастся вам; ищите, и обрящете; толцыте, и отверзется вам. Всяк бо просяй приемлет, и ищай обретает, и толкущему отверзется (Мф. 7, 7–8). Господь сказал и притчу о том, како подобает всегда молитися и не стужати си: судия бе некий и прочее (Лк. 18, 1–6). Еще: будите готовы, яко в оньже час не мните, Сын Человеческий приидет (Мф. 24, 44). И Апостол говорит: всегда радуйтеся. Непрестанно молитеся. О всем благодарите (1 Сол. 5, 16–18); со страхом и трепетом свое спасение содевайте (Флп. 2, 12). Также: безпрестани память о вас творю… всегда в молитвах моих моляся (Рим. 1, 9—10). Еще: во всем молитвою и молением со благодарением, прошения ваша да сказуются к Богу (Флп. 4, 6). Опять: в полунощи Павел и Сила молящеся пояху Бога (Деян. 16, 25). И еще: трезвитеся, бодрствуйте, зане супостат ваш диавол, яко лев рыкая ходит, иский кого поглотити (1 Пет. 5, 8).

О страннолюбии сказал Господь: иже вас приемлет, Мене приемлет… и иже аще напоит единаго от малых сих чашею студены воды… не погубит мзды своея (Мф. 10, 40, 42). И еще: приидите, благословеннии Отца Моего, наследуйте уготованное вам Царствие от сложения мира. Взалкахся бо… (Мф. 25, 34, 35). Также: егда сотвориши обед или вечерю, не зови другое твоих, ни братии твоея… но… зови нищия, мало-мощныя, хромыя, слепыя: и блажен будеши… (Лк. 14,12–14). Опять: имеяй две ризе, да подаст неимущему; и имеяй брашна, такожде да творит (Лк. 3, 11). И опять: блаженнее есть паче даяти, нежели приимати (Деян. 20, 35). Также Апостол говорит: благотворения же и общения не забывайте: таковыми бо жертвами благоугождается Бог (Евр. 13, 16). И еще: подаваяй, в простоте… милуяй, с добрым изволением (Рим. 12, 8). И еще: сеяй скудостию, скудостию и пожнет; а сеяй о благословении, о благословении и пожнет. Кийждо якоже изволение иматъ сердцем, не от скорби, ни от нужды; доброхотна бо дателя любит Бог (2 Кор. 9, 6–7). Аще бо усердие предлежит, по елику аще кто иматъ, благоприятен есть, а не по елику не иматъ (2 Кор. 8, 12). Да не яко по нужди добро твое будет, но по произволению (Флм. 1, 14).

О послушании сказал Господь наш Иисус Христос: снидох с небесе, не да творю волю Мою, но волю пославшаго Мя Отца (Ин. 6, 38). Также: иже любит отца или матерь паче Мене, несть Мене достоин (Мф. 10, 37). Опять: аще кто любит Мя, слово Мое соблюдет (Ин. 14, 23). Еще: аще заповеди Моя соблюдете, пребудете в любви Моей, якоже Аз заповеди Отца Моего соблюдох, и пребываю в Его любви (Ин. 15,10). И еще: аще кто грядет ко Мне, и не возненавидит отца своего и матерь… еще же и душу свою, не может Мой быти ученик (Лк. 14, 26). Также Господь сказал Петру и Андрею, Иакову и Иоанну, Матфею и Филиппу: идите в след Мене, и они тотчас, оставя все, последовали Ему (Мф. 4, 18–24; 9, 9; Ин. 1, 43). Другий же от ученик Его рече Ему: Господи, повели ми прежде ити и погребсти отца моего. Иисус же рече ему: гряди по Мне, и остави мертвых погребсти своя мертвецы (Мф. 8, 21–22). И Апостол говорит: Павел раб Иисус Христов, зван Апостол (Рим. 1, 1). Также: аще бо благовествую, несть ми похвалы… Горе же мне есть, аще не благовествую (1 Кор. 9, 16). Опять: сие бо да мудрствуется в вас, еже и во Христе Иисусе, Иже во образе Божий сый, не восхищением непщева быти равен Богу. Но Себе умалил, зрак раба приим и прочее (Флп. 2, 5–6). Еще: ты же последовал ecu моему учению, житию, привету, вере, долготерпению (2 Тим. 3, 10). И еще: пленяюще всяк разум в послушание Христово. И в готовости имуще отмстити всяко преслушание, егда исполнится ваше послушание (2 Кор. 10, 5–6).

О смиренномудрии сказал Господь наш: егда сотворите вся повеленная вам, глаголите, яко раби неключими есмы (Лк. 17, 10). Еще: яко еже есть в человецех высоко, мерзость есть пред Богом (Лк. 16, 15). Опять: всяк возносяйся, смирится: смиряли же себе, вознесется (Лк. 18,14). Также: Аз посреде вас есмь яко слушай (Лк. 22, 27). Опять: иже аще хощет в вас вящший быти, да будет вам слуга. И иже аще хощет в вас быти первый, буди вам раб (Мф. 20, 26–27). Еще: видев же Симон Петр, припаде к коленома Иисусовома, глаголя: изыди от мене, яко муж грешен есмь, Господи (Лк. 5, 8). Иоанн Предтеча сказал фарисеям: аз убо крестих вы водою… грядет Креплий мене в след мене, Емуже несмъ достоин, преклонъся, разрешити ремень сапог Его (Мк. 1, 7–8). Сам Господь, подавая нам пример смирения, востав от вечери, и положи ризы, и приемъ лентион, препоясася; потом же влия воду во умывальницу, и начат умывати ноги учеником, и отирати лентием, имже бе препоясан (Ин. 13, 4–5). Тоже Апостол говорит: аз бо есмь мний Апостолов, иже несмъ достоин нарещися Апостол, зане гоних церковь Божию (1 Кор. 15, 9). И опять: Христос Иисус прииде в мир грешники спасти, от нихже первый есмь аз (1 Тим. 1, 15). Еще: молю убо вы аз юзник о Господе, достойно ходити звания, в неже звани бысте, со всяким смиренномудрием и кротостию, с долготерпением (Еф. 4,1–2). И еще: не хваляй бо себе сей искусен, но егоже Бог восхваляет (2 Кор. 10, 18). И еще: облецытеся убо, якоже избранный Божий святи и возлюбленни, во утробы щедрот, благость, смиренномудрие, кротость (Кол. 3,12). И еще: аще бо бых еще человеком угождал, Христов раб не бых убо был (Гал. 1, 10).


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Палестинский патерик"

Книги похожие на "Палестинский патерик" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Палестинский патерик"

Отзывы читателей о книге "Палестинский патерик", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.