» » » Сборник - Триодь цветная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь цветная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь цветная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь цветная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь цветная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь цветная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь цветная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь цветная заключает в себе песнопения от Недели Пасхи до Недели Всех святых, то есть следующего воскресенья после Пятидесятницы. Название «Цветная триодь» происходит от праздника Входа Господня во Иерусалим или Неделя ваий (Цветная Неделя), так как в ранней богослужебной традиции вторая часть Триоди начиналась со службы Лазаревой субботы, связанной с праздником Входа Господня во Иерусалим. В России такое деление Триоди сохранялось до середины XVII века и было изменено в ходе реформы патриарха Никона. В старообрядческих изданиях по древней традиции Триодь постная закачивается вместе с Четыредесятницей, а Триодь цветная начинается с Лазаревой субботы.






И час первый. Глаголем: Христо́с воскре́се: трижды. И прочее, якоже ниже указ есть о часех светлыя седмицы. Лития же в сий день не бывает.

О ЧАСЕХ СВЯТЫЯ ПАСХИ И ВСЕЯ СВЕТЛЫЯ СЕДМИЦЫ

Подобает ведати, яко от сего дне святыя и великия Недели Пасхи даже до субботы, часы сице поются.

Наченшу иерею: Благослове́н Бог наш: Лик: Ами́нь. Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в / и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. трижды.

Таже глаголем трижды:

Воскресе́ние Христо́во ви́девше, / поклони́мся Свято́му Го́споду Иису́су, / еди́ному безгре́шному, / Кресту́ Твоему́ покланя́емся, Христе́, / и свято́е Воскресе́ние Твое́ пое́м и сла́вим: / Ты бо еси́ Бог наш, / ра́зве Тебе́ ино́го не зна́ем, / и́мя Твое́ имену́ем. / Прииди́те вси ве́рнии, / поклони́мся Свято́му Христо́ву Воскресе́нию: / се бо прии́де Кресто́м ра́дость всему́ ми́ру. / Всегда́ благословя́ще Го́спода, / пое́м Воскресе́ние Его́: / распя́тие бо претерпе́в, / сме́ртию смерть разруши́.

Таже ипакои, глас 4, единощи:

Предвари́вшия у́тро, я́же о Мари́и, / и обре́тшия ка́мень отвале́н от гро́ба, / слы́шаху от А́нгела: во све́те присносу́щнем Су́щаго / с ме́ртвыми что и́щете, я́ко челове́ка? / Ви́дите гро́бныя пелены́, тецы́те и ми́ру пропове́дите, / я́ко воста́ Госпо́дь, умертви́вый смерть, / я́ко есть Сын Бо́га, спаса́ющаго род челове́ческий.

Таже кондак, глас 8, единощи:

А́ще и во гроб снизше́л еси́, Безсме́ртне, / но а́дову разруши́л еси́ си́лу / и воскре́сл еси́, я́ко Победи́тель, Христе́ Бо́же, / жена́м мироно́сицам веща́вый: ра́дуйтеся! / И Твои́м апо́столом мир да́руяй, / па́дшим подая́й воскресе́ние.

Таже и сей тропарь единощи:

Во гро́бе пло́тски, во а́де же с душе́ю я́ко Бог, / в раи́ же с разбо́йником, и на Престо́ле был еси́ Христе́, со Отце́м и Ду́хом, / вся исполня́яй, неопи́санный.

Слава: Я́ко Живоно́сец, я́ко рая́ красне́йший, / вои́стину и черто́га вся́каго ца́рскаго показа́ся светле́йший, Христе́, гроб Твой, / исто́чник на́шего воскресе́ния.

И ныне, Богородичен: Вы́шняго освяще́нное Боже́ственное селе́ние, ра́дуйся, / Тобо́ю бо даде́ся ра́дость, Богоро́дице, зову́щим: / благослове́нна Ты в жена́х еси́, Всенепоро́чная Влады́чице.

Таже Го́споди, поми́луй, 40. Сла́ва, и ны́не: Честне́йшую Херуви́м: И́менем Госпо́дним благослови́, о́тче. Иерей: Моли́твами святы́х оте́ц на́ших: Мы же речем: Ами́нь. И паки глаголем подобне: Христо́с воскре́се: трижды. Сла́ва, и ны́не: Го́споди, поми́луй. Трижды. Благослови́. И отпуст перваго часа.

Сим же образом поется за третий, за шестый, пред литургиею. Такожде и пред вечернею, за девятый час: и за повечерие единожды. Такожде и за полунощницу. Аще ли не будет когда по нужде литургии: вместо изобразительных, глаголем сице: Христо́с воскре́се: трижды. Воскресе́ние Христо́во: единожды. Посем: Предвари́вшия у́тро: Сла́ва: кондак: А́ще и во гроб: И ны́не: Единоро́дный Сы́не: Посем блаженна от канона, песнь 3-я и 6-я. Иерей: Прему́дрость. Чтец надписание Апостола, и самое чтение. Посем иерей Евангелие. Таже, Помяни́ нас Го́споди: Лик Небе́сный: И посем: Ве́рую во Еди́наго Бо́га: Осла́би, оста́ви: И по О́тче наш: кондак: А́ще и во гроб: Сла́ва и ны́не: Богородичен: Вы́шняго освяще́нное: Го́споди поми́луй, 40. Таже Еди́н свят, еди́н Госпо́дь Иису́с Христо́с, во сла́ву Бо́га Отца́. Ами́нь. И посем вместо, Буди имя Господне: Христо́с воскре́се: трижды. Таже, псалом 33: Благословлю́ Го́спода на вся́кое вре́мя: конец: не лиша́тся вся́каго бла́га. И посем отпуст. И исходим в трапезу.


ПОДОБАЕТ ВЕДАТИ, КАКО ПОЕТСЯ МОЛЕБЕН НА СВЯТУЮ ПАСХУ

Иерей глаголет: Благослове́н Бог наш: И мы: Ами́нь. Таже иерей: Христо́с воскре́се: трижды. Таже, Христо́с воскре́се, трижды, на лики, якоже предызъявися в начале Утрени. По Сла́ва и ны́не: иерей глаголет: Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в. Мы же: И су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. Таже, Сла́ва, и ны́не: Ипакои: Предвари́вшия у́тро:

Аще ли хощеши приложити канон коего святаго. И глаголи прежде тропарь святаго, единожды. Сла́ва, и ны́не: Предвари́вшия у́тро: Посем канон Пасхи, со ирмосом на 6. Припев: Христо́с воскре́се: И святаго, аще будет, на 4. Катавасия. По 3-й, и 6-й песни: Спаси́ от бед: По 6-й песни, кондак и икос Пасхи. Таже прокимен, глас 8: Сей день, его́же сотвори́ Госпо́дь, / возра́дуемся и возвесели́мся в онь. Стих: Испове́дайтеся Го́сподеви, я́ко благ, я́ко в век милость Его́. Таже святаго прокимен.

Евангелие Луки, зачало 114.

Во вре́мя о́но, воскре́с Иису́с от ме́ртвых, ста посреде́ учени́к Свои́х, и глаго́ла им: мир вам. Убоя́вшеся же и пристра́шни бы́вше, мня́ху дух ви́дяще. И рече́ им: что смуще́ни есте́; и почто́ помышле́ния вхо́дят в сердца́ ва́ша? Ви́дите ру́це Мои́, и но́зе Мои́, я́ко Сам Аз есмь. Осяжи́те Мя и ви́дите, я́ко дух пло́ти и ко́сти не и́мать, я́коже Мене́ ви́дите иму́ща. И сие́ рек, показа́ им ру́це и но́зе. Еще́ же не ве́рующим им от ра́дости и чудя́щимся, рече́ им: и́мате ли что сне́дно зде? Они́ же да́ша Ему́ ры́бы печены́ часть, и от пчел сот. И взем, пред ни́ми яде́. Рече́ же им: сия́ суть словеса́, я́же глаго́лах к вам, еще́ сый с ва́ми, я́ко подоба́ет сконча́тися всем напи́санным в зако́не Моисе́ове, и проро́цех и псалме́х о Мне. Тогда́ отве́рзе им ум, разуме́ти Писа́ния. И рече́ им: я́ко та́ко пи́сано есть, и та́ко подоба́ше пострада́ти Христу́, и воскре́снути от ме́ртвых в тре́тий день, и пропове́датися во и́мя Его́ покая́нию и отпуще́нию грехо́в, во всех язы́цех, наче́нше от Иерусали́ма. Вы же есте́ свиде́телие сим. И се Аз послю́ обетова́ние Отца́ Моего́ на вы: вы же седи́те во гра́де Иерусали́мсте, до́ндеже облече́теся си́лою свы́ше. Изве́д же их вон до Вифа́нии, и воздви́г ру́це Свои́, и благослови́ их. И бысть егда́ благословля́ше их, отступи́ от них, и возноша́шеся на не́бо. И ти́и поклони́шася Ему́, и возврати́шася во Иерусали́м с ра́достию вели́кою: И бя́ху вы́ну в це́ркви, хва́ляще и благословя́ще Бо́га. Ами́нь.

Потом Евангелие святаго. По 9-й песни, за Достойно есть: ирмос: Свети́ся, свети́ся: Таже, Христо́с воскре́се: трижды. Посем ипакои: Предвари́вшия у́тро: Сла́ва: тропарь святаго: И ны́не: кондак: А́ще и во гроб: Таже ектениа: Поми́луй нас Бо́же: Посем иерей глаголет: Прему́дрость. Мы же, Христо́с воскре́се: трижды. Таже иерей, вместо, Слава Тебе Христе Боже: Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в. И мы: И су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. И отпуст со Крестом глаголет сице: Христо́с воскресы́й из ме́ртвых: и прочая, яко предписася в конце Утрени. Посем возглашает: Христо́с воскре́се. трижды. Мы же отвещаем: Вои́стинну воскре́се. трижды. И паки поем: Христо́с воскре́се: трижды. Таже, Го́споди поми́луй, трижды, с пением.


ПОСЛЕДОВАНИЕ ЛИТУРГИИ, БЫВАЕТ ПОРАНУ

Наченшу диакону: Благослови́ влады́ко. Настоятелю же возгласившу: Благослове́но Ца́рство Отца́, и Сы́на, и Свята́го Ду́ха, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. И мы: Ами́нь. Настоятель поет с прочими служители во святом олтаре: Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в, / и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. Трижды. И лики тойжде, трижды.

Настоятель глаголет припевы: 1-й. Да воскре́снет Бог: Лик: Христо́с воскре́се: единожды. 2-й. Я́ко исчеза́ет дым: Христо́с воскре́се: единожды. 3-й. Та́ко да поги́бнут гре́шницы: Христо́с воскре́се: единожды. 4-й. Сей день: Христо́с воскре́се: единожды. Сла́ва: Христо́с воскре́се: единожды. И ны́не: Христо́с воскре́се: единожды. Таже настоятель поет вышшим гласом: Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в. Мы же: И су́щим во гробе́х живо́т дарова́в.

Посем глаголет диакон ектению великую.

По ектении же и по возгласе антифон 1, псалом 65, глас 2.

Стих 1: Воскли́кните / Го́сподеви вся земля́. Припев: Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се спаси́ нас.

И другий лик тойжде стих: Воскли́кните Го́сподеви вся земля́, / по́йте же и́мени Его́, дади́те сла́ву хвале́ Его́. Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се спаси́ нас.

Стих 2: Рцы́те Бо́гу: коль стра́шна дела́ Твоя́, / во мно́жестве си́лы Твоея́ со́лжут Тебе́ врази́ Твои́. Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се спаси́ нас.

Стих 3: Вся земля́ да покло́нится Тебе́, / и пое́т Тебе́, да пое́т же и́мени Твоему́ Вы́шний. Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се спаси́ нас.

Слава, и ныне: Купно оба лика вышшим гласом: Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се спаси́ нас.

Таже, ектениа малая.

Антифон вторый, псалом 66, глас тойже.

Стих 1: Бо́же уще́дри ны / и благослови́ ны. Припев: Спаси́ ны, Сы́не Бо́жий, воскресы́й из ме́ртвых, пою́щия Ти: Аллилу́иа. единожды.

Другая страна, тойже стих: Бо́же, уще́дри ны, и благослови́ ны, / просвети лице Твое́ на ны, и поми́луй ны. Спаси́ ны, Сы́не Бо́жий:

Стих 2: Да позна́ем на земли́ путь Твой, / во всех язы́цех спасе́ние Твое́. Спаси́ ны, Сы́не Бо́жий:


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь цветная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь цветная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь цветная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь цветная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.