» » » Сборник - Триодь цветная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь цветная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь цветная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь цветная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь цветная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь цветная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь цветная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь цветная заключает в себе песнопения от Недели Пасхи до Недели Всех святых, то есть следующего воскресенья после Пятидесятницы. Название «Цветная триодь» происходит от праздника Входа Господня во Иерусалим или Неделя ваий (Цветная Неделя), так как в ранней богослужебной традиции вторая часть Триоди начиналась со службы Лазаревой субботы, связанной с праздником Входа Господня во Иерусалим. В России такое деление Триоди сохранялось до середины XVII века и было изменено в ходе реформы патриарха Никона. В старообрядческих изданиях по древней традиции Триодь постная закачивается вместе с Четыредесятницей, а Триодь цветная начинается с Лазаревой субботы.






И ныне, Богородичен, глас тойже:

Днесь све́тло красу́ется Правосла́вная Русь, / я́ко зарю́ со́лнечную, восприи́мши, Влады́чице, / чудотво́рную Твою́ ико́ну Влади́мирскую, / к не́йже ны́не мы притека́юще / и моля́щеся Тебе́, взыва́ем си́це: / о пречу́дная Влады́чице Богоро́дице, / моли́ся из Тебе́ воплоще́нному Христу́ Бо́гу на́шему, / да изба́вит зе́млю Ру́сскую и вся страны́ христиа́нския / невреди́мы от всех наве́т вра́жиих / и спасе́т ду́ши на́ша, я́ко Милосе́рд.

Кафизмы 2-я и 3-я. Ектении малые.

По 1-м стихословии седальны воскресны, глас 1:

Гроб Твой, Спа́се, во́ини стрегу́щии, / ме́ртвии от облиста́ния я́вльшагося а́нгела бы́ша, / пропове́дающа жена́м воскресе́ние. / Тебе́ сла́вим тли потреби́теля, / Тебе́ припа́даем, Воскре́сшему из гро́ба, / и Еди́ному Бо́гу на́шему.

Стих: Воскресни́ Го́споди Бо́же мой, да вознесе́тся рука́ Твоя́, / не забу́ди убо́гих Твои́х до конца́.

Ко Кресту́ пригво́ждься во́лею, Ще́дре, / во гро́бе положе́н быв я́ко мертв, Животода́вче, / держа́ву стерл еси́, Си́льне, сме́ртию Твое́ю: / Тебе́ бо вострепета́ша вра́тницы а́довы, / Ты совоздви́гл еси́ от ве́ка уме́ршыя, / я́ко Еди́н Человеколю́бец.

Слава, и ныне, Богородичен: Ма́терь Тя Бо́жию све́мы вси Де́ву вои́стинну, и по Рождестве́ я́вльшуюся, / и́же любо́вию прибега́ющии к Твое́й бла́гости: / Тебе́ бо и́мамы гре́шнии предста́тельство, / Тебе́ стяжа́хом в напа́стех Спасе́ние, / Еди́ну Всенепоро́чную.

По 2-м стихословии, седален, глас 1 Подобен: Ка́мени запеча́тану:

Жены́ ко гро́бу приидо́ша ура́нша, / и а́нгельское явле́ние ви́девша, трепета́ху: / гроб облиста́ жизнь, чу́до удивля́ше я́: / сего́ ра́ди ше́дша, ученико́м пропове́даху воста́ние: / ад плени́ Христо́с, я́ко Еди́н кре́пок и си́лен, / и истле́вшыя вся совоздви́же, / осужде́ния страх разруши́в Кресто́м.

Стих: Испове́мся Тебе́ Го́споди всем се́рдцем мои́м, / пове́м вся чудеса́ Твоя́.

На Кресте́ пригвозди́лся еси́, Животе́ всех, / и в ме́ртвых вмени́лся еси́, Безсме́ртный Го́споди, / воскре́сл еси́ тридне́вен, Спа́се, / совоздви́г Ада́ма от тле́ния. / Сего́ ра́ди си́лы небе́сныя вопия́ху Тебе́, Жизнода́вче Христе́: / сла́ва Воскресе́нию Твоему́, / сла́ва снизхожде́нию Твоему́, / Еди́не Человеколю́бче.

Слава, и ныне, Богородичен: Мари́е, честно́е Влады́ки Прия́телище, / воскреси́ ны па́дшыя в про́пасть лю́таго отча́яния, и прегреше́ний и скорбе́й, / Ты бо еси́ гре́шным Спасе́ние и по́мощь, и кре́пкое Предста́тельство, / и спаса́еши рабы́ Твоя́.


Полиелей

Аще несть иконы Всех русских святых, поставляем икону Пресвятыя Троицы. По окончании псалмов полиелейных священнослужители поют величание Пресвятей Троице: Велича́ем Тя, Триипоста́сный Влады́ко: и абие священнослужители же поют величание Пресвятей Богородице: Досто́йно есть: Посем поем на оба лика псалом избранный: Бла́го есть: и припеваем величание святым: Ублажа́ем вас: к стихам сего псалма, ко всем или токмо к некоторым, якоже указася.

По полиелейных псалмех священницы поют величание Пресвятей Троице:

Велича́ем Тя, / Триипоста́сный Влады́ко, / ве́рою правосла́вною зе́млю Ру́сскую озари́вшаго / и святы́х сро́дников на́ших / сонм ве́лий в ней просла́вльшаго.

И абие священнослужители же поют величание Пресвятей Богородице:

Досто́йно есть велича́ти Тя, / Богоро́дице, / земли́ Ру́сския Цари́цу Небе́сную / и люде́й правосла́вных / Влады́чицу Держа́вную.

Посем стих 1-й псалма избраннаго Бла́го есть: и величание святым:

Ублажа́ем вас, / чудотво́рцы на́ши сла́внии, / зе́млю Ру́сскую доброде́тельми ва́шими озари́вшии / и о́браз спасе́ния нам / светоявле́нно показа́вшии.

Величание святым:

Велича́ем вас, / святи́и вси, в земли́ Росси́йстей просия́вшии, / и чтем святу́ю па́мять ва́шу, / вы бо мо́лите за нас / Христа́, Бо́га на́шего.

Псалом избранный, поемый в Неделю 2-ю по Пятидесятнице:

1 лик: Бла́го есть испове́датися Го́сподеви и пе́ти И́мени Твоему́, Вы́шний, возвеща́ти зау́тра ми́лость Твою́ и и́стину Твою́ на вся́ку нощь. / Ублажа́ем вас: 2 лик: Ве́лий Госпо́дь и хва́лен зело́, во гра́де Бо́га на́шего, в горе́ святе́й Его́. 1 Род и род восхва́лят дела́ Твоя́ и си́лу Твою́ возвестя́т. 2 Великоле́пие сла́вы святы́ни Твоея́ возглаго́лют и чудеса́ Твоя́ пове́дят. 1 Па́мять мно́жества бла́гости Твоея́ отры́гнут и пра́вдою Твое́ю возра́дуются. 2 Госпо́дь кре́пость лю́дем Свои́м даст, Госпо́дь благослови́т лю́ди Своя́ ми́ром. 1 Я́ко благоволи́т Госпо́дь в лю́дех Свои́х и вознесе́т кро́ткия во спасе́ние. 2 Возвеселя́тся вси упова́ющии на Тя, во век возра́дуются, и всели́шися в них, и похва́лятся о Тебе́ лю́бящии И́мя Твое́. / Ублажа́ем вас: 1 Сей род и́щущих Го́спода, и́щущих лице́ Бо́га Иа́ковля. 2 Мне же зело́ че́стни бы́ша дру́зи Твои́, Бо́же, зело́ утверди́шася влады́чествия их. 1 Изочту́ их, и па́че песка́ умно́жатся. 2 Уве́дите, я́ко Госпо́дь, Той есть Бог наш, Той сотвори́ нас, а не мы, мы же лю́дие Его́ и о́вцы па́жити Его́. 1 Ми́лости Твоя́, Го́споди, во век воспою́, в род и род возвещу́ и́стину Твою́ усты́ мои́ми. 2 Ми́лость же Госпо́дня от ве́ка и до ве́ка на боя́щихся Его́. 1 Боя́щиися Го́спода упова́ша на Го́спода, Помо́щник и Защи́титель им есть. 2 Ра́дуйтеся Бо́гу, Помо́щнику на́шему, воскли́кните Бо́гу Иа́ковлю. 1 Возра́дуемся о спасе́нии Твое́м и во И́мя Го́спода Бо́га на́шего возвели́чимся. / Ублажа́ем вас: 2 Госпо́дь утвержде́ние люде́й Свои́х и Защи́титель спасе́ний Христа́ Своего́ есть. 1 О Бо́зе сотвори́м си́лу, и Той уничижи́т стужа́ющия нам. 2 Го́споди, си́лою Твое́ю возвесели́тся царь, и о спасе́нии Твое́м возра́дуется зело́. 1 О Бо́зе похва́лимся весь день, и о И́мени Твое́м испове́мыся во век. 2 Земля́ даде́ плод свой, благослови́ ны, Бо́же, Бо́же наш, благослови́ ны, Бо́же, и да убоя́тся Его́ вси концы́ земли́. 1 Спаси́ ны, Го́споди Бо́же наш, и собери́ ны от язы́к испове́датися И́мени Твоему́ свято́му и хвали́тися во хвале́ Твое́й. 2 Благослове́н Госпо́дь, Бог Изра́илев, от ве́ка и до ве́ка, и реку́т вси лю́дие: бу́ди, бу́ди. / Ублажа́ем вас:

Посем не певше: Сла́ва, и ны́не: 1 лик поет: Благослове́н еси́, Го́споди, научи́ мя оправда́нием Твои́м. А́нгельский собо́р: и прочии тропари воскресныя по непорочных.

Ипакои воскресен, глас 1:

Разбо́йничо покая́ние рай окра́де, / плачь же мироно́сиц ра́дость возвести́, / я́ко воскре́сл еси́, Христе́ Бо́же, / подая́й ми́рови ве́лию ми́лость.

И ины седальны святых от 1-го стихословия, глас 3. Подобен: Де́ва днесь:

Мужа́йся, Христо́ва Це́рковь, / и держа́вствуй над всу́е борю́щими! / Христо́ви бо дру́зи о тебе́ пеку́тся, / и предстоя́ще, и обстоя́ще, / и́хже о́бщий пра́здник ны́не / соверша́еши све́тло.

И от 2-го стихословия, глас 1. Подобен: Ка́мени запеча́тану:

А́ще и глаго́лют сы́нове ве́ка сего́: / прииди́те, отста́вим вся пра́здники Бо́жия от земли́, / но Ца́рство Госпо́дне и еще́ держа́вствовати и́мать, / де́рзость враго́в отража́ющее. / Те́мже настоя́щее торжество́ све́тло пра́зднующе, / Еди́ному Царю́ и Бо́гу на́шему возопии́м: / сла́ва Тебе́, Русь Правосла́вием освяти́вшему; / сла́ва Тебе́, святы́я мно́гия в ней просла́вльшему; / сла́ва Тебе́, и доны́не ве́рным кре́пость да́рующему.

Таже седальны святых по полиелеи, глас 5:

Красу́йся, свети́ся, Русь Правосла́вная, луча́ми Креста́, / его́же и́маши всем ве́рным храни́теля, / ты же мно́жество все де́монское, / тьмы испо́лньшееся, отве́ргни.

Слава, глас 3. Подобен: Да веселя́тся:

Све́тло соверша́юще настоя́щее торжество́, / восхва́лим и Андре́я Первозва́ннаго, / я́ко Ру́сския земли́ апо́стола, / пе́рваго ева́нгельским благове́стием сию́ огласи́вшаго, / той бо, я́коже дре́вле пра́отцем на́шим, / та́ко и нам ны́не взыва́ет: / прииди́те, обрето́хом Жела́емаго.

И ныне, Богородичен, глас 4:

Я́ко необори́мую сте́ну и исто́чник чуде́с / стяжа́вше Тя, раби́ Твои́, Богоро́дице Пречи́стая, / сопроти́вных ополче́ния низлага́ем. / Те́мже мо́лим Тя: / мир земли́ Ру́сстей да́руй / и душа́м на́шим ве́лию ми́лость.

Степенна воскресна, 1-го гласа.

Прокимен воскресный, глас 1:

Ны́не воскресну́, глаго́лет Госпо́дь, / положу́ся во спасе́ние, не обиню́ся о нем. Стих: Словеса́ Госпо́дня, словеса́ чи́ста.

Вся́кое дыха́ние:

Евангелие воскресное 2-е, от Марка, зачало 70. [Мк 16, 1–8]:

Во вре́мя о́но, мину́вши суббо́те, Мари́я Магдали́на, и Мари́я Иа́ковля, и Саломи́я купи́ша арома́ты, да прише́дше пома́жут Иису́са. И зело́ зау́тра во еди́ну от суббо́т приидо́ша на гроб, возсия́вшу со́лнцу. И глаго́лаху к себе́: кто отвали́т нам ка́мень от две́рий гро́ба? [И воззре́вше ви́деша, я́ко отвале́н бе ка́мень:] бе бо ве́лий зело́. И вле́зше во гроб, ви́деша ю́ношу седя́ща в десны́х, оде́яна в оде́жду белу́, и ужасо́шася. Он же глаго́ла им: не ужаса́йтеся. Иису́са и́щете Назаряни́на распя́таго: воста́, несть зде; се, ме́сто, иде́же положи́ша Его́. Но иди́те, рцы́те ученико́м Его́ и Петро́ви, я́ко варя́ет вы в Галиле́и; та́мо Его́ ви́дите, я́коже рече́ вам. И изше́дше бежа́ша от гро́ба: имя́ше же их тре́пет и у́жас. И никому́же ничто́же ре́ша, боя́ху бо ся.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь цветная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь цветная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь цветная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь цветная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.