» » » Сборник - Триодь постная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь постная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь постная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь постная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь постная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь постная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь постная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь постная содержит в себе молитвословия на дни Великого Поста с приготовительными седмицами к нему и Страстной седмицы начиная с Недели о мытаре и фарисее и до Великой субботы включительно. Содержит песнопения в основном авторов VIII и IX вв., среди которых: Андрей Критский, Косма Маюмский, Иоанн Дамаскин, император Лев Мудрый, Феофан Начертанный.






Что зри́мое виде́ние? / Ко́е настоя́щее упокое́ние? / Царь веко́в, И́же стра́стию соверши́в смотре́ние, / во гро́бе суббо́тствует, но́вое нам подая́ суббо́тство. / Тому́ возопии́м: / воскресни́ Бо́же, судя́й земли́, / я́ко Ты ца́рствуеши во ве́ки, / неизме́рную име́яй ве́лию ми́лость.

Прииди́те ви́дим Живо́т наш во гро́бе лежа́щь, / да во гробе́х лежа́щия оживи́т. / Прииди́те днесь И́же из Иу́ды спя́ща зря́ще, / проро́чески Ему́ возопии́м: / возле́г усну́л еси́ я́ко лев, / кто воздви́гнет Тя Царю́? / Но воста́ни самовла́стно, / да́вый Себе́ о нас во́лею, / Го́споди сла́ва Тебе́.

Глас 6: Проси́ Ио́сиф те́ло Иису́сово, / и положи́ е́ в но́вем свое́м гро́бе: / подоба́ше бо Ему́ из гро́ба, / я́ко из черто́га проити́. / Сокруши́вый держа́ву сме́рти, / и отве́рзый врата́ ра́йская челове́ком, / Го́споди, сла́ва Тебе́.

Слава, глас 6: Дне́шний день та́йно вели́кий Моисе́й / прообразова́ше, глаго́ля: / и благослови́ Бог день седьмы́й, / сия́ бо есть благослове́нная суббо́та. / Сей есть упокое́ния день, / во́ньже почи́ от всех дел Свои́х Единоро́дный Сын Бо́жий, / смотре́нием е́же на смерть, пло́тию суббо́тствовав: / и во е́же бе, па́ки возвра́щься Воскресе́нием, / дарова́ нам живо́т ве́чный, / я́ко Еди́н Благ и Человеколю́бец.

И ныне, Богородичен, глас 2: Преблагослове́нна еси́ Богоро́дице Де́во:

Славословие великое. Священник же облачается во всю священническую одежду, и входит со святым Евангелием. По Трисвятом же глаголет священник: Во́нмем. Мир всем. Прему́дрость. И мы тропарь единожды: Благообра́зный Ио́сиф:

И глаголем тропарь пророчества, глас 2:

Содержа́й концы́, / гро́бом содержа́тися изво́лил еси́, Христе́, / да от а́дова поглоще́ния изба́виши челове́чество / и воскре́с оживи́ши нас, / я́ко Бог Безсме́ртный.

Слава, конец. И ныне, весь.

Таже прокимен, глас 4: Воскресни́ Го́споди, помози́ нам, / и изба́ви нас и́мене ра́ди Твоего́. Стих: Бо́же, уши́ма на́шима услы́шахом и отцы́ на́ши возвести́ша нам.

Пророчества Иезекиилева чтение. [Глава 37, ст. 1 – 14.]

Бысть на мне рука́ Госпо́дня, и изведе́ мя в ду́се Госпо́дни, и поста́ви мя среде́ по́ля, се же бя́ше по́лно косте́й челове́ческих. И обведе́ мя о́крест их о́коло, и се мно́ги зело́ на лицы́ по́ля, и се су́хи зело́. И рече́ ко мне: сы́не челове́чь, оживу́т ли ко́сти сия́? И реко́х: Го́споди Бо́же, Ты ве́си сия́. И рече́ ко мне: сы́не челове́чь, прорцы́ на ко́сти сия́, и рече́ши им: ко́сти сухи́я, слы́шите сло́во Госпо́дне. Се глаго́лет Адонаи́ Госпо́дь косте́м сим: ее Аз введу́ в вас дух живо́тен. И дам на вас жи́лы, и возведу́ на вас плоть, и простру́ по вам ко́жу, и дам дух Мой в вас, и оживете́, и уве́сте, я́ко Аз есмь Госпо́дь. И прореко́х, я́коже запове́да ми Госпо́дь. И бысть глас внегда́ ми проро́чествовати, и се трус, и совокупля́хуся ко́сти, кость к ко́сти, ка́яждо к соста́ву своему́. И ви́дех, и се бы́ша им жи́лы, и плоть растя́ше, и восхожда́ше, [и протяже́ся] им ко́жа верху́, ду́ха же не бя́ше в них. И рече́ ко мне: прорцы́ о ду́се, прорцы́ сы́не челове́чь, и рцы ду́хови: сия́ глаго́лет Адонаи́ Госпо́дь, от четы́рех ве́тров прииди́ ду́ше, и вду́ни на ме́ртвыя сия́, и да оживу́т. И прореко́х, я́коже повеле́ ми: и вни́де в ня дух жи́зни, и ожи́ша, и ста́ша на нога́х свои́х, собо́р мног зело́. И рече́ Госпо́дь ко мне, глаго́ля: сы́не челове́чь, сия́ ко́сти весь дом Изра́илев есть, ти́и бо глаго́лют: су́хи бы́ша ко́сти на́ша, поги́бе наде́жда на́ша, убие́ни бы́хом. Того́ ра́ди прорцы́ [сы́не челове́чь], и рцы к ним, сия́ глаго́лет Адонаи́ Госпо́дь: се Аз отве́рзу гро́бы ва́ша, и изведу́ вас от гроб ва́ших, лю́дие Мои́, и введу́ вы в зе́млю Изра́илеву. И уве́сте, я́ко Аз есмь Госпо́дь, внегда́ отве́рсти Ми гро́бы ва́ша, е́же возвести́ Ми вас от гробо́в ва́ших, лю́дие Мои́: и дам дух Мой в вас, и жи́ви бу́дете. И поста́влю вы на земли́ ва́шей, и уве́сте, я́ко Аз Госпо́дь: глаго́лах, и сотворю́, глаго́лет Адонаи́ Госпо́дь.

Прокимен, глас 7: Воскресни́ Го́споди Бо́же мой, да вознесе́тся рука́ Твоя́, / не забу́ди убо́гих Твои́х до конца́. Стих: Испове́мся Тебе́, Го́споди, всем се́рдцем мои́м, пове́м вся чудеса́ Твоя́.

Апостол к Коринфянам, зачало 133:

Бра́тие, мал квас все смеше́ние ква́сит. Очи́стите у́бо ве́тхий квас, да бу́дете но́во смеше́ние, я́коже есте́ безква́сни: и́бо Па́сха на́ша за ны пожре́н бысть, Христо́с. Те́мже да пра́зднуем, не в ква́се ве́тсе, ни в ква́се зло́бы и лука́вства, но в безква́сиих чистоты́ и и́стины. Христо́с ны искупи́л есть от кля́твы зако́нныя, быв по нас кля́тва. Пи́сано бо есть: про́клят всяк ви́сяй на дре́ве. Да в язы́цех благослове́ние Авраа́мле бу́дет о Христе́ Иису́се, да обетова́ние Ду́ха прии́мем ве́рою.

Аллилуиа, глас 5: Да воскре́снет Бог, и расточа́тся врази́ Его́, и да бежа́т от Лица́ Его́ ненави́дящии Его́. Стих: Я́ко исчеза́ет дым, да исче́знут, я́ко та́ет воск от лица́ огня́. Стих: Та́ко да поги́бнут гре́шницы от Лица́ Бо́жия, а пра́ведницы да возвеселя́тся.

Евангелие от Матфеа, зачало 114:

Во у́трий день, и́же есть по пятце́, собра́шася архиере́е и фарисе́е к Пила́ту, глаго́люще: го́споди, помяну́хом, я́ко льстец он рече́, еще́ сый жив: по трие́х днех воста́ну. Повели́ у́бо утверди́ти гроб до тре́тияго дне, да не ка́ко прише́дше ученицы́ Его́ но́щию, укра́дут Его́, и реку́т лю́дем: воста́ от ме́ртвых, и бу́дет после́дняя лесть го́рша пе́рвыя. Рече́ же им Пила́т: и́мате кустоди́ю, иди́те, утверди́те, я́коже ве́сте. Они́ же ше́дше утверди́ша гроб, зна́менавше ка́мень с кустоди́ею.

Таже ектения: Рцем вси: и прочая, яко обычно. Испо́лним утреннюю моли́тву нашу: Такожде и прочая, яко обычно. И бывает отпуст.

И бывает целование плащаницы, а идеже несть плащаницы, целуют образ; певцы же поют стихиру, глас 5:

Прииди́те, ублажи́м Ио́сифа приснопа́мятнаго, / в нощи́ к Пила́ту прише́дшаго, / и Живота́ всех испроси́вшаго. / Даждь ми Сего́ стра́ннаго, / И́же не име́ет где главы́ подклони́ти; / даждь ми Сего́ стра́ннаго, Его́же учени́к лука́вый на смерть предаде́; / даждь ми Сего́ стра́ннаго, / Его́же Ма́ти зря́щи на Кресте́ ви́сяща, / рыда́ющи вопия́ше, / и ма́терски восклица́ше: / увы́ Мне, Ча́до Мое́! / Увы́ Мне, Све́те Мой, / и утро́ба Моя́ возлю́бленная! / Симео́ном бо предрече́нное в це́ркви днесь собы́сться: / Мое́ се́рдце ору́жие про́йде, / но в ра́дость Воскресе́ния Твоего́ / плач преложи́. / Покланя́емся Страсте́м Твои́м, Христе́; / покланя́емся Страсте́м Твои́м, Христе́; / покланя́емся Страсте́м Твои́м, Христе́, / и Свято́му Воскресе́нию.

Первый же час поется в притворе: третий же час, шестый и девятый поются вкупе просто в притворе с блаженными во свое время.

ВО СВЯТУЮ И ВЕЛИКУЮ СУББОТУ ВЕЧЕРА

О часе десятом дне клеплет Вечерню. И облачается священник во одежду, и, благословившу ему, начинаем предначинательный псалом, посем ектения великая. Таже Го́споди, воззва́х, во глас 1. Обители же священницы и диакони вси, достигшу стиху, глаголющу: Паду́т во мре́жу свою́: полагающе поклон, отходят, и облачатся и сии во одежди, и творят проскомидию. И поставим стихов 8. Поем же стихиры воскресныя Осмогласника три, и от стиховны едину.

Воскресны, глас 1:

Вече́рняя на́ша моли́твы / приими́, Святы́й Го́споди, / и пода́ждь нам оставле́ние грехо́в, / я́ко Еди́н еси́, / явле́й в ми́ре Воскресе́ние.

Обыди́те лю́дие Сио́н, / и обыми́те его́, / и дади́те сла́ву в нем Воскре́сшему из ме́ртвых: / я́ко Той есть Бог наш, / избавле́й нас от беззако́ний на́ших.

Прииди́те лю́дие / воспои́м, и поклони́мся Христу́, / сла́вяще Его́ из ме́ртвых Воскресе́ние: / я́ко Той есть Бог наш, / от ле́сти вра́жия мир избавле́й.

Стра́стию Твое́ю Христе́, / от страсте́й свободи́хомся, / и Воскресе́нием Твои́м из истле́ния изба́вихомся: / Го́споди, сла́ва Тебе́.

Ины стихиры самогласны, Великия Субботы три, повторяюще едину, глас 8:

Днесь ад стеня́ вопие́т: / у́не мне бя́ше, а́ще бых от Мари́и Ро́ждшагося не прия́л: / прише́д бо на мя, держа́ву мою́ разруши́, / врата́ ме́дная сокруши́: / ду́ши, я́же содержа́х пре́жде, Бог сый воскреси́. / Сла́ва Го́споди, Кресту́ Твоему́, и Воскресе́нию Твоему́.

Днесь ад стеня́ вопие́т: / разруши́ся моя́ власть, / прия́х Ме́ртваго я́ко еди́наго от уме́рших, / Сего́ бо держа́ти отню́д не могу́, / но погубля́ю с Ним, и́миже ца́рствовах: / аз име́х мертвецы́ от ве́ка, / но Сей [се] всех воздвиза́ет. / Сла́ва Го́споди Кресту́ Твоему́, и Воскресе́нию Твоему́.

Днесь ад стеня́ вопие́т: / поже́рта моя́ бысть держа́ва, / Па́стырь распя́тся, и Ада́ма воскреси́: / и́миже ца́рствовах, лиши́хся, / и я́же пожро́х возмоги́й, всех изблева́х. / Истощи́ гро́бы Распны́йся, / изнемога́ет сме́ртная держа́ва. / Сла́ва Го́споди Кресту́ Твоему́, и Воскресе́нию Твоему́.

Слава, глас 6: Дне́шний день та́йно вели́кий Моисе́й прообразова́ше, глаго́ля: / и благослови́ Бог день седьмы́й. / Сия́ бо есть благослове́нная Суббо́та, / сей есть упокое́ния день, / во́ньже почи́ от всех дел Свои́х, Единоро́дный Сын Бо́жий, / смотре́нием е́же на смерть, пло́тию суббо́тствовав: / и во е́же бе, па́ки возвра́щься воскресе́нием, / дарова́ нам живо́т ве́чный, / я́ко Еди́н Благ, и Человеколю́бец.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь постная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь постная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь постная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь постная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.