» » » Сборник - Триодь постная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь постная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь постная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь постная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь постная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь постная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь постная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь постная содержит в себе молитвословия на дни Великого Поста с приготовительными седмицами к нему и Страстной седмицы начиная с Недели о мытаре и фарисее и до Великой субботы включительно. Содержит песнопения в основном авторов VIII и IX вв., среди которых: Андрей Критский, Косма Маюмский, Иоанн Дамаскин, император Лев Мудрый, Феофан Начертанный.






Таже, Да испра́вится моли́тва моя́:

Евангелие от Матфеа, зачало 108. [Мф. 26, 6 – 16.]

Во вре́мя о́но, Иису́су бы́вшу в Вифа́нии, в дому́ Си́мона прокаже́ннаго. Приступи́ к Нему́ жена́, сткля́ницу ми́ра иму́щи многоце́ннаго, и возлива́ше на главу́ Его́ возлежа́ща. Ви́девше же ученицы́ Его́, негодова́ша, глаго́люще: чесо́ ра́ди ги́бель сия́ (бысть)? Можа́ше бо сие́ ми́ро продано́ бы́ти на мно́зе, и да́тися ни́щим. Разуме́в же Иису́с рече́ им: что тружда́ете жену́? Де́ло бо добро́ соде́ла о Мне. Всегда́ бо ни́щия и́мате с собо́ю, Мене́ же не всегда́ и́мате. Возлия́вши бо сия́ ми́ро сие́ на те́ло Мое́, на погребе́ние Мя сотвори́. Ами́нь глаго́лю вам: иде́же а́ще пропове́дано бу́дет Ева́нгелие сие́ во всем ми́ре, рече́тся, и е́же сотвори́ сия́, в па́мять ея́. Тогда́ шед еди́н от обоюна́десяте, глаго́лемый Иу́да Искарио́тский, ко архиере́ом, рече́: что ми хо́щете да́ти, и аз вам преда́м Его́? Они́ же поста́виша ему́ три́десять сре́бреник. И отто́ле иска́ше подо́бна вре́мене, да Его́ преда́ст.


И прочее последование Преждеосвященных. И по пренесении честных Даров поклоны 3. И абие упраждняются совершенно в церкви бываемыя поклоны. В келлиах же даже и до Великаго Пятка совершаются.


ВО СВЯТУЮ И ВЕЛИКУЮ СРЕДУ ВЕЧЕРА ПОВЕЧЕРИЕ ГЛАГОЛЕМ МАЛОЕ

На немже поем трипеснец господина Андреа Великаго Четвертка. Глас 6.

Песнь 4.

Ирмос: Услы́ша проро́к / прише́ствие Твое́, Го́споди, и убоя́ся, / я́ко хо́щеши от Де́вы роди́тися / и челове́ком яви́тися, и глаго́лаше: / услы́шах слух Твой и убоя́хся, / сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Го́рница по́стланая, прия́т Тя Созда́теля и стаи́нники, / и та́мо Па́сху сконча́л еси́, / и та́мо соде́лал еси́ та́инства: / та́мо бо двема́ по́сланома ны́не ученико́ма Твои́ма, / Па́сха угото́вася Тебе́.

Иди́те ко о́нсице, / вся ве́дый предглаго́лет апо́столом, / и блаже́н есть, и́же мо́жет ве́рно прия́ти Го́спода: / го́рницу у́бо се́рдце предугото́вав, / и ве́черю благоче́стие.

Нрав сребролю́бия, и о́браз твой безу́мия испо́лнь несмы́сленный Иу́до: / вве́рен бо быв еди́н то́кмо ковче́жцу, / вся́ко не преклони́лся еси́ к милосе́рдию, / но заключи́л еси́ жесто́каго твоего́ се́рдца утро́бу, / преда́в еди́наго Благоутро́бнаго.

Нрав богоуби́йц прода́нию сребролю́бца смеси́выйся: / ов у́бо ко убие́нию вооружи́вся, / ов же к сре́бреннком устремля́шеся: / удавле́нием бо тогда́ предразсуди́в покая́ние зле, / е́же жи́ти лиши́ся.

Лобыза́ние испо́лнено льсти, / е́же ра́дуйся, со ору́жием, льсти́вый Иу́до: / язы́ком у́бо провещава́еши я́же к соедине́нию, / нра́вом же помава́еши к разстоя́нию: / преда́ти бо беззако́нником Благоде́теля ле́стне поучи́лся еси́.

Лобыза́еши и продае́ши Иу́до, / целу́еши и не стыди́шися, ле́стию притеки́й. / Кто ненави́дя лобыза́ет треокая́нне? / Кто любя́ продае́т на цене́? / Лобыза́ние твоего́ безсту́днаго злосове́тия облича́ет произволе́ние.

Слава: Неразде́льное Существо́м, несли́тное Ли́цы, / богосло́влю Тя, Тро́ическое еди́но Божество́, / я́ко единоца́рственное и сопресто́льное, / вопию́ Тебе́ песнь вели́кую, / в вы́шних трегу́бо песносло́вимую.

И ныне, Богородичен: Зача́тие па́че сло́ва, / рождество́ Твое́ па́че естества́ Богороди́тельнице: / о́во у́бо от Ду́ха без се́мене, / о́во же зако́нов естества́ тая́щееся, я́ко нетле́нно, / и па́че естества́ вся́каго рожде́ния: / Бог бо ражда́емое.

Седален, глас 4. Подобен: Яви́лся еси́ днесь:

Яды́й Влады́ко со ученики́ Твои́ми, / та́инственно яви́л еси́ / всесвято́е Твое́ заколе́ние, / и́мже тли изба́вихомся, / честна́я Твоя́ почита́ющии страда́ния.

Песнь 8.

Ирмос: Его́же во́инства Небе́сная сла́вят, / и трепе́щут Херуви́ми и Серафи́ми, / вся́ко дыха́ние и тварь, / по́йте, благослови́те / и превозноси́те во вся ве́ки.

Зако́нное сконча́в повеле́ние, / скрижа́ли зако́нныя Написа́вый в Сина́и, / снеде́ у́бо Па́сху дре́внюю и сено́вную: / бысть же Па́сха та́йная и живоже́ртвенная.

От ве́ка сокрове́нную Христе́ прему́дрость тайноводя́, / показа́л еси́ ку́пно всем апо́столом Спа́се на ве́чери, / ю́же Це́рквам преда́ша богоно́снии.

Еди́н от вас ле́стию преда́ст Мя, / евре́ем прода́в в нощь сию́, / сие́ Христо́с возопи́в смуща́ше дру́ги: / тогда́ еди́н ко еди́ному, недоумева́яся колеба́шеся.

Смири́вся нас ра́ди бога́тый, от ве́чери воста́в, / ле́нтий прие́м, сим препоя́сался еси́, / и прекло́нь вы́ю, омы́л еси́ но́ги ученико́в и преда́теля.

Па́че ума́, и неизрече́нна ра́зума высоте́ Твое́й Иису́се, кто не удиви́тся! / Я́ко бре́нию предста́л еси́, Соде́телю вся́ческих, / омыва́я у́бо но́ги, отира́я же и ле́нтием.

Учени́к, его́же любля́ше Госпо́дь, / на пе́рси возле́г, рече́ к Нему́: / кто есть предая́й Тя? / Христо́с же ко о́ному: / сей вложи́вый в соли́ло ны́не ру́ку.

Учени́к хлеб прие́мый, / по хле́бе отлуча́ется, прода́нию поуча́яйся, / тече́т ко иуде́ем, глаго́лет беззако́нным: / что мне хо́щете да́ти, и аз Его́ вам преда́м.

Благослови́м Отца́ и Сы́на, и Свята́го Ду́ха, Го́спода.

Единаго Бо́га по Существу́ чту, / три Ипоста́си пою́ определи́тельне, / и́ныя, но не и́наковыя: / поне́же Божество́ еди́но, в трие́х Ли́цех, / и́бо Оте́ц, и Сын, и Боже́ственный Дух.

И ныне, Богородичен: Изба́ви нас Иису́се Спа́се наш / от ле́сти лука́ваго, и напа́сти. / Приими́ Богоро́дицу моля́щуюся непреста́нно: / Ма́ти бо есть, и мо́жет Тя умоли́ти.

Хва́лим, благослови́м, покланя́емся Го́сподеви, пою́ще, и превознося́ще во вся ве́ки.

И паки ирмос: Его́же во́инства небе́сная: И поклон.

Песнь 9.

Ирмос: Безсе́меннаго зача́тия Рождество́ несказа́нное, / Ма́тере безму́жныя нетле́нен Плод, / Бо́жие бо рожде́ние обновля́ет естества́. / Те́мже Тя вси ро́ди, / я́ко Богоневе́стную Ма́терь, / правосла́вно велича́ем.

Вели́кое та́инство Твоего́ вочелове́чения, / на ве́чери совозлежа́щу Тебе́ ученико́м Твои́м Человеколю́бче, / откры́в рекл еси́: / яди́те Хлеб живо́тный ве́рою, / пи́йте и Кровь излия́нную от Богоре́бреннаго заколе́ния.

Сень небе́сная яви́ся го́рница, / иде́же Па́сху Христо́с соверши́. / Ве́черя безкро́вная, и слове́сная слу́жба, / трапе́за же та́мо соверше́нных Таин, мы́сленный же́ртвенник.

Па́сха Христо́с есть вели́кая и всечестна́я, / снеде́н быв я́ко хлеб, закла́н же я́ко овча́: / Той бо вознесе́ся о нас Же́ртва. / Того́ Те́ла благоче́стно, и Того́ Кро́ве / вси та́йно причаща́емся.

Хлеб благослови́в, Хлеб сый небе́сный, / благодари́в Отцу́ Роди́телю, / прие́мый, и ча́шу ученико́м дава́л еси́: / приими́те, яди́те, вопия́, / сие́ есть Те́ло Мое́, и Кровь нетле́нныя жи́зни.

Ами́нь глаго́ля, рече́ ро́ждиям Лоза́, / апо́столом Христо́с и́стина: / отсе́ле не и́мам пи́ти от лозы́ питие́, / до́ндеже пию́ е́ но́вое, во сла́ве Отца́ Моего́, / с ва́ми насле́дники Мои́ми.

Продае́ши на три́десятих сре́бреницех Го́спода, / и не помышля́еши Иу́до беззако́нный / Ве́чери та́инство, или́ честно́е умове́ние. / О ка́ко попо́лзся паде́нием / в коне́ц све́та прише́л еси́, удавле́ние облобыза́в!

Ру́це просте́рл еси́, / и́миже хлеб прия́л еси́ нетле́ния, / прия́ти сре́бреники, / уста́ к целова́нию принося́ льсти́вно, / и́миже Те́ло Христо́во и Кровь прия́л еси́, / но го́ре тебе́, я́коже рече́ Христо́с.

Христо́с учреди́ мир, / небе́сный и Боже́ственный хлеб: / прииди́те у́бо христолю́бцы, / бре́нными устна́ми, чи́стыми же сердцы́, / прии́мем ве́рно жре́мую Па́сху, / в нас священноде́йствуемую.

Слава: Отца́ просла́вим, Сы́на превознесе́м, Боже́ственному Ду́ху ве́рно поклони́мся, / Тро́ице неразде́льней, еди́нице по Существу́: / я́ко Све́ту и Све́том, Животу́ и Живото́м, / животворя́щему и просвеща́ющему концы́.

И ныне, Богородичен: Черто́г небе́сный, и Неве́ста Присноде́ва, / еди́на яви́лася еси́, Бо́га носи́вши, / ро́ждши же непрело́жно, из Тебе́ воплоще́нна. / Те́мже Тя вси ро́ди я́ко Богоневе́стную Ма́терь, / правосла́вно велича́ем.

И паки ирмос: Безсе́меннаго зача́тия:

И прочее Повечерия малаго по обычаю, и отпуст, и творим поклоны 3, вси равно косно. И бывшей молитве, от предстоятеля, отходим в келлии своя.

Ведомо же буди, яко от сего святаго дне, Полунощница не поется в церкви, до седмицы Фомины.

ВО СВЯТЫЙ И ВЕЛИКИЙ ЧЕТВЕРТОК НА УТРЕНИ

Клеплет параекклисиарх в седмый час нощи, и собравшимся нам в церковь, и сотворшу священнику начало: Благослове́н Бог наш: Начинаем абие по обычаю: таже шестопсалмие, по исполнении шестопсалмиа, Аллилу́иа, на глас 8.

И тропарь глас 8, трижды:

Егда́ сла́внии ученицы́ / на умове́нии Ве́чери просвеща́хуся, / тогда́ Иу́да злочести́вый / сребролю́бием неду́говав омрача́шеся, / и беззако́нным судия́м Тебе́ пра́веднаго Судию́ предае́т. / Виждь име́ний рачи́телю, / сих ра́ди удавле́ние употреби́вша! / Бежи́ несы́тыя души́, / Учи́телю такова́я дерзну́вшия: / И́же о всех благи́й, Го́споди сла́ва Тебе́.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь постная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь постная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь постная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь постная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.