» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Такожде и в Матфеи речеся [3501]: Сия же ему помыслившу, се ангел Господень во сне явися ему, глаголя: Иосифе, сыну Давидов, не убойся прияти Мариам, жены твоея, Рождьшее бо ся в ней от Духа есть Свята. Родит же Сына и наречеши имя Ему Иисус. Той [3502] бо спасет люди Своя от грех их. Се же все бысть. Да збудется реченое от Господа пророком, глаголющим: (л. 861 об.) [3503] Се дева во чреве приимет и родит Сына, и нарекут имя Ему Еммануил, еже есть сказано «с нами Бог».

Тебя ли единаго не спасет Христос Бог или несть с тобою Бог? Паки инде пишет: Приидет [3504] от Сиона избавляяй и отвратит нечестие от Иякова. И Отец свыше свидетельствова: Сей есть Сын Мой возлюбленый, о Нем же благоволих. Ты почто паки вводиши? Или не слышал еси, якоже пишет [3505]: Кончина закону Христос. И паки инде пишет: Тем [3506] же закон пестун нам есть во Христа. Хощеши ли, да покажем ти и о апостолех пророческое свидетельство, яко не точию Христа (л. 862) [3507] подобает прияти, но и святых ученик Его и апостол. Исаия глаголет [3508]: Коль красны ноги благовествующих мир, благовествующих благая, но не вси послушаша благовествования их. Паки Исаия глаголет [3509]: Господи, кто верова слуху нашему? И паки Давид глаголет [3510]: Во всю землю взыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их. И посла Своя рабы с высоким проповеданием. И Господь глаголет: Се Аз посылаю вы. Шедше в мир весь, проповедите Евангелие всей твари. И инде рече: Се Аз посылаю вы, яко овцы посреде волков. И апостол глаголет: Како же услышат бес проповедающаго. Како же проповедят, аще не послани будут? [3511] (л. 862 об.) [3512] А яже тем, не ин кто посла и повеле засвидетельствовати, но сам Господь Бог, глаголя: Но [3513] приимите, рече, силу, нашедшу Святому Духу на вы и будете Ми свидетели во Иерусалиме же и во всей Июдеи и Самарии, даже и до последних земли. Рече [3514] же им: Сии суть словеса, яже глаголах вам, еще сый с вами, яко подобает скончатися всем писаным в законе Моисеове и псалмех о Мне. Тогда [3515] отверзе им ум разумети Писания. И рече им: Яко тако писано есть и тако подобаше пострадати Христу и воскреснути от мертвых в третий день и проповедатися во имя Его покаянию (л. 863) [3516] и отпущению грехов во всех языцех, наченше от Иерусалима. Вы же есте свидетелие сим. И се Аз послю обетование Отца Моего на вы. Вы же сядите во граде Иерусалимсте, дондеже облечетеся силою свыше. И егда скончашася дние пятьдесятницы, беша вси апостоли единодушно вкупе. И [3517] бысть внезапу с небесе шум, яко носиму дыханию бурну, и исполни весь дом [3518], идеже бяху седяще, и явишася им разделени языцы яко огнени. Седе же на единем коегождо их и исполнишася вси Духа Свята, и начаша глаголати инеми языки, якоже Дух даяше им.

Видел ли еси, откуду прииде к нам Евангелие, (л. 863 об.) [3519] яко с небесе и како апостоли Христовы умудришася? Не о себе, но якоже Дух даяше им. Но ни по толицей благодати и приятии Святаго Духа престаша апостоли от закона и пророк свидетельствовати.

Став [3520] же Петр со единем на десяте, воздвиже глас свой и рече им: Мужие июдейстии, живущии во Иерусалиме вси. Се вам разумно да будет и внушите глаголы моя, не бо якоже вы мните, сии пиани суть, есть бо час третий дне, но се есть реченое пророком Иоилем: И [3521] будет в последняя дни, глаголет Господь, излию от Духа Моего на всяку плоть, и прорекут сынове ваши, и дщеря ваша и юноша (л. 864) [3522] видения видят, и старцы ваши сония видят, ибо на рабы Моя и на рабыня Моя во дни оны излию от Духа Моего, и прорекут. И прочее. Свидетельствова от закона и пророк о Христе Иисусе.

Таже и о себе приводит, глаголя [3523]: Сего Иисуса воскреси Бог, Ему же мы есмы свидетели. Десницею убо Божиею вознесеся, обетование же Святаго Духа прием. От [3524] Отца излия се, еже вы ныне видите и слышите. И по мале. Слышавша де, умилишася сердцем, реша к Петру и прочим апостолом: Что сотворим, мужие братие? Петр же рече: Покайтеся, вам бо есть обетование и чадом вашим и всем далним, (л. 864 об.) [3525] елико аще призовет Господь Бог наш. Иными же словесы, множайшими свидетельствоваше и умоляшеся, глаголя: Спаситеся от рода сопротивнаго сего. Они же убо любезно прияша слово Его.

Ты же почто не приемлешь Божественых заповедей и святых Его ученик и апостол? Зриши ли, яко не своею силою или благочестием и апостоли вся содеяша, но свыше благодатию Святаго Духа.

Послушай и ты святых верховных ученик, иже глаголаша: Покайтеся [3526] убо и обратитеся, да очиститеся от ваших грех, яко да приидут времена прохладна от лица Господня и послет прежде нарече(л. 865)наго [3527] вам Иисуса Христа, Его ж подобает небеси убо прияти, даже до лет устроения. Их же глагола Бог усты всех святых Своих пророк от века. Моисей убо ко отцем рече: Яко пророка вам воздвигнет Господь Бог от братия вашея, якоже мене Того послушайте о всем, елика аще речет вам. Будет же всяка душа, яже аще не послушает пророка Того, потребится от людей. И вси иже пророцы от Самуила и прочих елицы глаголаша и возвестиша дни сия. И [3528] мы есмы свидетелие всем и повеле нам проповедати людем и засвидетельствовати, яко Той есть нареченый от Бога Судия живым и мертвым.

(л. 865 об.) [3529] О Сем вси пророцы свидетельствуют [3530] оставление грехов прияти именем Его всякому верующему в Него. Ты же како можеши спастися или прияти оставление грехов, не верующу в Него? Збысться реченое о тебе и подобных тебе [3531]: Князи их сего не разумевше и глас пророческих, иже во вся субботы чтомых. И паки: И [3532] ныне, мужие братие, вем, яко по неведению се сотвористе, якоже и князи ваши. Осудятся в день Судный солуняны [3533], иже прияша слово апостолское со всем усердием, по вся дни разсуждающии Писания, аще суть сия тако.

(л. 866) [3534] Тако и святый верховный апостол Петр учит: Веровати, рече, подобает Богови паче, нежели человеком.

Не слышал ли еси избраннаго сосуда Христова таинства Божия проповедателя, глаголюща [3535]: Аще ли кто Духа Христова не имать, сей несть Егов [3536]. И паки инде рече: Не хощу бо вас не ведети тайну сию, братие [3537], да не будете о себе мудри.

Ты же како сам о себе явился мудр, еже не веруеши Евангелию Христову и святым Его учеником и апостолом 12-м верховным со инеми седмиюдесяти. С ними же и святых отец седми Вселенских собор со девятию святых отец поместных соборов, (л. 866 об.) [3538] их же число Бог весть. Их же ты учения тех отречеся и не просто отречеся, но и оболга. Таже по сих не остави и царей и патриархов оклеветати и оболгати и написа в 17 главе в 30-й статье.

О вотчинах.

В прошлом во 136-м году блаженныя памяти великий государь царь и великий князь Михайло Феодорович всеа Русии и отец его государев блаженныя памяти великий государь святейший Филарет Никитич патриарх Московский и всеа Росии указали о родовых и о выслуженых вотчинах по правилом святых апостол и святых отец, кого не станет, (л. 867) [3539] а после его останется жена бездетна. И прочее.

И того в правилех святых апостол и святых отец нигде не обретается, то все на правила святых апостол и святых отец и на царя и на патриарха солгано. Правил таких святых апостол и святых отец не обретается, и великим государем таким царем и патриархом не по истине и несогласно с правилы святых апостол и святых отец законы уставляти неподобно.

Такожде и в 4 статье тое же главы пишешь: А родовым и выслуженым вотчинам государь указал и бояре приговорили быти по правилом святых апостол и святых отец (л. 867 об.) [3540] и по уложению прежних государей и отца своего государева блаженныя памяти великаго государя царя и великаго князя Михайла Феодоровича всеа Русии и деда своего государева блаженныя памяти святейшаго Филарета Никитича птариарха Московскаго и всеа Русии 136-го и 137-го году, как писано выше сего. И сие по тому же на царя и на бояр солгано, что будто по правилом святых апостол и святых отец. И таковых правил не обретается нигде, ни во градцких законех.

Ты же пишешь в 19 главе в 1-й статье. О посадских людех: Которые слободы на Москве (л. 868) [3541] патриарши и митрополичьи и владычни и монастырские, а в тех слободех живут торговые и ремесленыя люди и всякими торговыми промыслы промышляют и лавками владеют, а государевых податей не платят и служеб не служат, и те все слободы со всеми людми, которые в тех слободех живут, всех взяти за государя в тягло и в службы бесповоротно. А впредь опричь государевых слобод ничьим слободам на Москве и в городех не быть. А у патриарха слободы взяти со всем, опричь тех дворовых людей, которые изстари за прежними патриархи живали.

(л. 868 об.) [3542] Статья 5.

А которые слободы патриаршие и властелинские и монастырские около Москвы, и те слободы со всякими промышлеными людми, опричь кабалных людей, по тому же сыску взять за государя.

Почто, оставя государя, на рабов наскакаеши? Патриарх и сам Божий раб и служитель святыя Церкви и ничто же имеет своих вотчин. Но что есть слободы и крестьяня? Божие наследие. Патриарх ныне сей, а по нем ин, Бог же присно есть и будет и не изменяется ввек, и достояние Его пребудет ввек.

Аще ли хощеши навыкнути о Божии (л. 869) [3543] наследии, еже к нужнейшии потребе умышлено от боголюбцов Господу Богу во Святей Троице и Пресвятей Богородицы, и святым ангелом, и святому пророку и Предтечи Иоанну, и святым славным и всехвалным апостолом, и святым пророком, и мучеником, и святителем, и преподобным отцем, и всем святым давали великие государи цари и великие князи и прочие боголюбцы ко святым Божиим церквам по Божественей заповеди в вечный поминок, а не патриарху и митрополитом и владыкам и монастырем, якоже свидетельствуют тех боголюбцов даныя грамоты и уставы. А по правде устав (л. 869 об.) [3544] той от самаго Господа Бога предадеся тако, якоже глаголет писано древле: И рече Господь к Моисею, глаголя [3545]: Поими племя Левиино и постави я пред Аароном жерцем и да служат ему и да стерегут стражбы его и стражбы сынов Израилевых пред храмом свидения, служити службу храмную, и да снабдят вся сосуды храма свидения и стражбы сынов Израилевых по всем делом храма. И да даси левиты Аарону, брату твоему, и сыном его, жрецем, дани, дани бо суть ему, сии от сынов Израилев. Аарона же и сыны его пристави в храме свидения и да снабдят жречество их и все, еже у олтаря и внутреняя (л. 870) [3546] завесы, иноплеменник же прикасайся, да умрет. И рече Господь к Моисею, глаголя: Се Аз взях левиты от среды сынов Израилевых вместо всего первенца отверзающаго утробу от сынов Израилевых, да будет Мне левиты. Мне бо всяк первенец, в онь же день побих всяк первенец в земли Египетстей и освятих себе всяк первенец во Израили от человека до скота Мне да будут, Аз Господь.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.