» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Мнози [3470] вояже израильтяны согрешеная дерзнуша, но не угрызахутих змия, ожидает бо их червь нескончаемый. Мнози [3471] Гиезиева дерзаху, но прокажени не быша, ожидает бо их вместо проказы, еже полма растесаном быти и положитися с лицемеры. Мнози кляхуся и клятвопреступиша, аще же и убегоша, да не дерзаем, ожидает бо их скрежет зубный, но и зде негли постражут и не имут убегнути, аще и не абие ту, но (л. 854 об.) [3472] во иных гресех, даже лютейшее томление будет. Помысли яже о Сауле, иже собеззаконова жертвова и священники поби, яже о Соломоне, иже отступи от Господа Бога, Иеровоам и Ахав, за Навуфея и прочих царех беззаконнующих, аще и не абие противу греха прещение и муку прияша, но последи лютейшую. И сие ради бывает, дает ти Бог нарок, да тако отмыешися. Егда же единаче пребываеши, наводит прочее томление. Видесте ли, что пострадаша лжущии? Тем же помыслите, что постраждут и клятвопреступающии. Помы(л. 855)слите [3473] и отступисте, несть кленущемуся спастися, довлеет едино клятвопреступление все содеяти и все целу нам муку навести. И сия до зде златословеснаго наказания.

Да ты же пишешь в 12-й главе в 10-й статье: Да и в выписях ко крестному целованью сию статью ис правил святых апостол и святых отец по всем судным делам писати и велеть тое статью у крестнано целования подьячим вычитать исцам и ответчикам при многих людех вслух, чтобы про тое всякие люди ведали, как про крестное целование в правилех святых апостол и святых отец написано.

(л. 855 об.) [3474] Зде чюдитися твоему безумию достоит, солгав на Бога и на святыя апостолы и святыя пророки и святыя отцы, не постыдеся своим безумием. Да и в выписях ко крестному целованью сию статью ис правил святых апостол и святых отец по всем судным делам писати и велеть тое статью у крестнаго целования подьячим вычитать исцам и ответчикам при многих людех вслух, чтобы про те всякие люди ведали и яко втораго Июду предателя со всем своим преданием прокляли по правилом [3475]. Да и иные бы на тое смотря, к тому не дерзали, на Божественыя заповеди и святых апостол и святых отец каноны лгати. Аще не истину (л. 856) [3476] глаголю, буду подобен тебе ложь. Покажи, в которых правилех святых апостол и святых отец писано про крестное целование, да видим. Аще ли же не укажешь, достойно и праведно Евангелский суд тебе нанести по писаному: Горе миру о соблазне, им же соблазн приходит. И прочее. Или якоже Павел соблудившаго с мачехою преда сатане, да дух спасется. Ты же множае и сего, не мачеху, но сущую Матерь, рождьшую тя Духом Святым, святую соборную апостолскую Церковь обесчести, юже искупи Хритос Бог не ценою сребра и злата, но честною Своею и пречистою кровию, и обручи Ю Себе в невесту. (л. 856 об.) [3477] Якоже показа един от седми ангел Иоанну Богослову [3478]: Прииди, да покажу ти невесту, Агньчу Жену. Брак же Агньчий церковное ко Христу глаголет совокупление и смешение, его же строители божественнии быша апостоли. Чрез них же Ей обручение дадеся духовное, яко восприемлющии тогда лицем к лицу чисто и святое сего смешение. Добре же невесту Агньчю Жену глаголет.

Егда [3479] бо яко агнец заклан бысть Христос, тогда Ю Своею кровию уневести. Якоже бо Адаму спящу [3480], создана бысть жена отъятием ребра, суще и Христу на кресте волею чрез смерть уснувшу, излия(л. 857)нием [3481] крови из ребра, Церковь состоящаяся есть, Уязвленому сочтася. Якоже и Павел [3482], божественный апостол, явно о сих творит слово, глаголя: Мужие, любите своя жены, якоже и Христос возлюби Церковь и Себе предал есть за Ню, да очистит Ю и святит банею водною глаголом, да представит Ю Себе славну Церковь, не имущую скверны или порока или нечто от таковых, но да есть свята и непорочна.

Зриши ли Церковь и что есть Церковь, и како Ю Христос себе обручи и очисти, то ты почто олюбодействова Ю и вся святыя Ея законы разврати и обесчести и Главу (л. 857 об.) [3483] Ея, Христа, уничижы и преобиди? Якоже апостол глаголет: Занеже муж есть глава жены, якоже и Христос глава Церкви и Той есть спаситель телу. Господу учащу и засвидетельствующу: Якоже хощете, да творят вам человецы, и вы твористе им такожде.

Хощеши ли, дабы раб твой олюбодействовал жену твою, аще и ничто же люто пострадал еси ея ради, ниже кровь свою пролиял, якоже Христос, чтобы не помыслил еси таковому неправедному и злому рабу сотворити. Мню, яко никако бы попустил еси жити таковому, якоже древний закон повелевает (л. 858) [3484] таковых камением побивати, тако и градский закон смертию казнити. Ты же царьскую и Агньчю жену любодействова, не имущу скверны или порока или некое от таковых, мниши ли ся без мук быти? Ей, имаши тмами мучен быти во веки веком, якоже и божественный Златоуст глаголет: Завидяй [3485], з Богом ратуется, а не со онем. Егда увидиши благодать имущаго и болезнуеши и хощет низложити Церковь, не со онем ратуется, но з Богом. Рцы бо ми, аще кто украсил отроковицу цареву и благоискуствовал, украшая ю и честну соделоваяй, (л. 858 об.) [3486] ин же некто хотел бы сию безобразити, не возмогл бы он и немощну бывшу украсити ю, коего бы наветовал сего, или оную и отца ея? Такожде и ныне ты, завидяй, ратуешися с Церковию, на Бога ополчаешися, понеже бо благоискуству братнему соплетеся и церковная полза, нужда сему разрушающуся и оной разорится. Тем же по сему дело сатанинско твориши, наветуяй на тело Христово, много паче на Христа. Якоже бо и тело и глава един есть человек, тако и Церковь и Христос едино быти глаголет [3487].

Послушай, откуду церковныя законы привзошли (л. 859) [3488] суть, свыше суть, от Бога же приходит [3489] и с небес вещает. Или не веруете, яко от Бога суть сия глаголемая? Послания суть от Бога, основания же стены блажении суть апостоли [3490], на них же Христова Церковь основана бысть. Стена же церковная Христос есть. И почто убо раскопываеши и разрушаеши стену Церкви Христа? Светило Церкви Христос, почто ты тма сый погашаеши, на камени бо создана есть. Ей же, и врата адова не удолеют [3491]. Откуду убо истина разума сего и пророчества явна есть, како не одолеша адова Церкви, како же всегда с нами есть Христос. Не бо, аще бы не был с нами (л. 859 об.) [3492] Христос, одолена бы Церковь. Како Евангелие простреся повсюду по вселенней, должни же суть и иже на ны рекшии древность свидетельствовати книгам, иже о Келсе и Ватанеоте и сущем по онем, не бо, иже по них сложеным супротив глаголаху [3493]. И како же и вселенная вся единогласно приемши то, и аще бы не была Духа благодать, не бы толико было согласие от конец в концы земли, но пленени были быша скоро притворяющии и не толика исправления от прелести и лжи составишася. Или не зриши вселенную всю приступльшую прелесть разорену, не бо от нас точию днесь славится, (л. 860) [3494] но свыше от Бога и от ангел и от Отца.

В [3495] месяц же шестый послан бысть ангел Гавриил от Бога во град Галилийский, ему же имя Назареф, к девей, обрученей мужеви, ему же имя Иосиф, от дому Давидова [3496], и имя девей Мариям. И вшед к ней ангел, рече: Радуйся, обрадованая, Господь с тобою, благословенна ты в женах. Она же видевши, смутися о словеси его и помышляше, каково будет целование се. И рече ангел к ней: Не бойся, Мариям. Обрете бо благодать от Бога. Таже ангел от пророк свидетельствует девей, глаголяй, иже Исаия прорече: И [3497] се зачнеши во чреве и родиши Сына и наречеши имя Ему Иисус. Сей будет (л. 860 об.) [3498] велий и Сын Вышняго. И даст Господь Бог престол Давида, отца его, и воцарится [3499] в дому Ияковли вовеки, и Царьствию Его не будет конца.

Слышал еси ангела, свидетельствующа от пророк? Сей велий наречется. Ты же како умаляеши? И паки рече ангел: И царьствию Его не будет конца. Ты же для чево Царьство Христово скончал своим беззаконным изложением и на всех власть князя мира сего утвержаеши? Не слышал еси ангела Божия, яко князь мира сего прейде, а иже ин никто же приходяй, разве антихриста. Якоже и Богослов свидетельствова, рече о вас. И ныне, рече, антихристи мнози.

(л. 861) [3500] Таже паки рече Мариям ко ангелу: Како будет се, идеже мужа не знаю? И отвещав ангел, рече ей: Дух Святый найдет на тя и сила Вышняго осенит тя. Тем же и раждаемое свято наречется Сын Божий. И по мале. Яко не изможет от Бога всяк глагол.

Такожде и в Матфеи речеся [3501]: Сия же ему помыслившу, се ангел Господень во сне явися ему, глаголя: Иосифе, сыну Давидов, не убойся прияти Мариам, жены твоея, Рождьшее бо ся в ней от Духа есть Свята. Родит же Сына и наречеши имя Ему Иисус. Той [3502] бо спасет люди Своя от грех их. Се же все бысть. Да збудется реченое от Господа пророком, глаголющим: (л. 861 об.) [3503] Се дева во чреве приимет и родит Сына, и нарекут имя Ему Еммануил, еже есть сказано «с нами Бог».

Тебя ли единаго не спасет Христос Бог или несть с тобою Бог? Паки инде пишет: Приидет [3504] от Сиона избавляяй и отвратит нечестие от Иякова. И Отец свыше свидетельствова: Сей есть Сын Мой возлюбленый, о Нем же благоволих. Ты почто паки вводиши? Или не слышал еси, якоже пишет [3505]: Кончина закону Христос. И паки инде пишет: Тем [3506] же закон пестун нам есть во Христа. Хощеши ли, да покажем ти и о апостолех пророческое свидетельство, яко не точию Христа (л. 862) [3507] подобает прияти, но и святых ученик Его и апостол. Исаия глаголет [3508]: Коль красны ноги благовествующих мир, благовествующих благая, но не вси послушаша благовествования их. Паки Исаия глаголет [3509]: Господи, кто верова слуху нашему? И паки Давид глаголет [3510]: Во всю землю взыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их. И посла Своя рабы с высоким проповеданием. И Господь глаголет: Се Аз посылаю вы. Шедше в мир весь, проповедите Евангелие всей твари. И инде рече: Се Аз посылаю вы, яко овцы посреде волков. И апостол глаголет: Како же услышат бес проповедающаго. Како же проповедят, аще не послани будут? [3511] (л. 862 об.) [3512] А яже тем, не ин кто посла и повеле засвидетельствовати, но сам Господь Бог, глаголя: Но [3513] приимите, рече, силу, нашедшу Святому Духу на вы и будете Ми свидетели во Иерусалиме же и во всей Июдеи и Самарии, даже и до последних земли. Рече [3514] же им: Сии суть словеса, яже глаголах вам, еще сый с вами, яко подобает скончатися всем писаным в законе Моисеове и псалмех о Мне. Тогда [3515] отверзе им ум разумети Писания. И рече им: Яко тако писано есть и тако подобаше пострадати Христу и воскреснути от мертвых в третий день и проповедатися во имя Его покаянию (л. 863) [3516] и отпущению грехов во всех языцех, наченше от Иерусалима. Вы же есте свидетелие сим. И се Аз послю обетование Отца Моего на вы. Вы же сядите во граде Иерусалимсте, дондеже облечетеся силою свыше. И егда скончашася дние пятьдесятницы, беша вси апостоли единодушно вкупе. И [3517] бысть внезапу с небесе шум, яко носиму дыханию бурну, и исполни весь дом [3518], идеже бяху седяще, и явишася им разделени языцы яко огнени. Седе же на единем коегождо их и исполнишася вси Духа Свята, и начаша глаголати инеми языки, якоже Дух даяше им.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.