» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Того же слова стих 64.

Блюди же борбу другую труднику Василиеви и судящу ему ипарху. Сей убо, гордяся, сторгнути мандию святаго веляше. Он же готов бе. Аще, рече, хощеши и ризы совлеку ти ся. Бити претяше судия и строгати ногти, изнести же утробу его, сим мня в страх вложити его. Святый же суетное и ненаказанное его прещение укаряя, рече: Сладко ми паче есть слышати, еже таковому о нас рещися произволению. Стружеши ми десне, иже от мног лет внутрь ми неисцелно лежащ. Ты же таковым торганием изврачюеши. Аще ли же извлачиши утробу, якоже и претиши, печалнаго вскоре (л. 1007 об.) [1654] свободиши телесе. Се бо ми желанно есть, еже изрешитися тела и со Христом быти. Сия же тогда ипарху убо претящу, святому же противу ему отвещевающу.

Стих 80.

Изряднее же яви ми ся приложити и се ко всем, зане он готов бе за благочестие не токмо отечества изгнатися и от стола, но и умрети.

Стих 65.

До зде убо глаголет Богослов, яже на святаго Василия мирская рать преста, рекше еже от Иуалия и от ипарха Димостена и последнее, еже от Евсевия ипарха Понтскаго стужение, и вся разсыпашася и престаша, и конец благ имяху святаго веры достоин Богу сице устроившу.

(л. 1008) [1655] Житие святаго Иоанна Златоустаго.

Тогда [1656] блаженный Иоанн паки рече ко цареви: Молю же тя убо чисто в православии пребывати, клеветник отвращатися и часто ходити во святую Божию церковь, и не оскорбити Дух Святый гневанием вашим и души моея убогия да не ввержете в печаль. Но [1657] и се, да весть твое благочестие, яко не имам устыдети, ему же будет требе наказание и обличение на ползу душам.

Отвеща же царь и вси, иже с ним, со благоговением реша к нему: Слышахом словеса твоя, честный отче, сотворим, якоже угодно есть при всем пред очима твоима и никто же ослушается тебе, но все (л. 1008 об.) [1658] повелеваемое нам тобою всем сердцем сотворим и не отвращаемся словес твоих, но яко от Христа глаголемая послушаем.

Того ж Иоанна Златоустаго житие.

Жена [1659] же некая именем Калистрофия, жена бывши старейшины Навклира Александрскаго, завистию же диаволею гражане оклеветаша ю к Павликию, иже тогда сан имеяше во граде том Августалский, якоже богат сущи ей изряд. И приведше ю, повеле взъяти от нея пятьсот златиц, и не имущи ей того дати, заложи все имение свое у чади в лихву, и даст Павликию. Взем же той пятьсот златиц (л. 1009) [1660] и отпусти ю. По времени же должники беду ей творяху, просяще данное ими. Двема же летома минувшема, извергоша Павликия из сана и ведоша и в Константинград, истязающе, како есть строил область свою. Воставши же убогая та вдова и седши в корабль, иде вослед его, и пришедши, паде пред царем отмщения просящи на Павликия. Слышав же царь, повеле епарху градному извопрошати и иже неправедно взятое воздати паки вдвоей.

Епарх же, помогаше Павликию, и не тако поведаше царю, якоже глаголаше вдовая, им же в сан той ввел и беяше епарх. Жена ж (л. 1009 об.) [1661] та, видевши себе обидиму, припаде Навклиру царицыну и сказа ему вся беду свою. И яко сказано бысть царице, в том часе посла два от отрок своих привести Павликия к себе. Пришедшу же ему, глагола ему царица: Ты ли еси иже пусту сотворивый митрополию Александрии Египецкия в снабдения место и составления и еже бы ю насадити полну, то ты всю погуби. Он же, отвещав, рече: Да веси, царице, яко не отпустих, ни погрузих, ни беды сотворих никому же, но и яже взях, свесть е твоя власть, яко отдах в ризницу прежде испадения моего из сана того. Она же рече: Не (л. 1010) [1662] веде того, что ты глаголеши, обаче тако ми спасения царева не имам тебе пустити, дондеже даси сто литр злата. Сице ж ей рекши: Поведе отроком да и держат, дондеже отдаст то. Видев же Павликий повеление ея, яко не гонзнет ея, вдаст злато все и простыню прием и отъиде. Вземши же царица, даст вдовице тридесят и шесть златиц, таже испусти ю вон. Изыде ж вдова, плачющися и вопиюще, якоже не надеяшеся вторыя той беды прибывшия. Слышавши же о блаженнем Иоанне, яко заступает обидимыя, паче же иже не имут ни от кого ж (л. 1010 об.) [1663] помощи. Препаде пред ним, исповедающи все, еже сотвори царица Павликиеви ея ради и яко надеющися милость прияти от нея, паче пакость и беду прият.

Слышав же то великий Иоанн, сжалися, паче же яко рече с лихвою просят, им же есть должна во Александрии. И тако блаженный Иоанн призва Павликия во святую церковь и глагола ему яко: Вижду о тебе изволившу ти к Богу творити неправды, иже есть отец сиротам и судия вдовицам, не ведый, яко жестоко есть противу остану [1664] прати. Ныне убо вдаждь убозей сей пятьсот златиц, еже еси взял (л. 1011) [1665] без правды, да ся искупит, от них же взяла есть и гонзнет и з детьми своими беды, яже ю обдержат и юзы тоя неправедныя. Отвещав же, Павликий рече ему: Сия припаде к царице и взят у мене сто литр злата и тщету ми многу сотворила ея ради. Но да идет к ней и возмет от нея, при нем же мя тяжет и вопиет на мя. Иоанн же рече: Аще и царица взяла есть толико от тебе злата, но за грехи твоя, яже еси сотворил тогда, егда беяше в сану том. Аз же воистину не имам неправду сотворити убогия сея жены, дондеже воздаси все, еже еси от нея взял, а извета (л. 1011 об.) [1666] не твори, глаголя на царицу. Глаголю бо ти, яко не имаши изыти отсюду, дондеже возмет и последнюю медницу. А то ей будет даное царицею тридесят и шесть златиц на пищу.

Слышавши же то царица наречие, воздаст ко Иоанну сице: Пусти Павликия, уже бо взяла есмь аз досыть злата за той долг. Иоанн же отвеща ей теми же послаными рек: Веру ими ми, глаголющу, яко не имать пущен быти отсюду, дондеже воздаст, еже взя убогия сея жены. Паки же посла к нему царица, глаголющи: Отпусти убо мужа того. Иоанн же противу тому отвеща: Аще хощеши, да отпущу (л. 1012) [1667] и, то посли вдовице сей пятьсот златиц. Аще ли же и тако сотвориши, то ничто же будеши велико сотворила, им же сея ради вины много взят злата от Павликия сто литр. Сия слышавши царица, гнева исполнися и рече: Якоже вижду, прииде Иоанн от Антиохии да упразднит повеления царьския. Таже абие в той час повеле двема сотникома со двемастома воин ити в церковь и нуждею извести Павликия от патриарха и пустити и в дом свой. Пришедшим же им пред двери церковныя и хотящим внити, видеша ангела Господня, стояща при дверех, и в руце его копие наго (л. 1012 об.) [1668] имуща и не дадуща им внити. Видевши же сие, убояшася зело и возвратишася к царице трепещуще, и поведаша ей видение ангелское и како со оружием стояше.

Слышавши же то царица, убояся и возмутися зело со ужасти, обаче егда мину то, паки таяжде бысть вражда во уме ея, юже име и прежде на Иоанна, года ждуще, како бы ему отдати. И помале паки посла к нему царица Фроментия именем, мужа сановита, молящи, дабы пустил Павликия. Великий же Иоанн ни того ласки послушав, но единаче глаголаше: Не прети мне хотящу, хощу бо избавити убогую сию вдову из беды (л. 450) [1669] сея неправедныя, аз есть сотворил сей, к сему же и царице, строя души ея спасение. Павликий же, видев, яко не может гонзнути из церкви, посла в дом свой, и принесоша пятьсот златиц, и даде той вдове пред патриархом, и тако их отпусти, и иде в дом свой, возвратишася же и жена во град свой и в дом свой, славящи Бога, иже ю помилова молитвою Иоанновою. Иоанн же паки учаше народы, да останутся неправедных имений. По неколицех же днех паки посла царица ко блаженному Иоанну, овогда претящи, овогда же ласкающи и велящи, да ся ей не противит, ни вопреки (л. 450 об.) [1670] творит, глаголющи сице: Останися уже еже тебе не лепо есть царьская правити, яко же и мы церковных дел не строим, но уступаем, да сам, яко же хощеши, твориши я: останись по церквам мятежа, и притчю мя всем творити: аз бо всегда яко отца имам тя и чту зело, поне отныне от обою избери, или церковь строити, или царьских дел останися, не бо стерплю тебе, пакости творящю.

Блаженный же Иоанн, слышав то, зело опечалися и помышляше, сам в себе глаголя: что будет, сей тако без студа сотворшися, и гневающи Христа делы своими, и воздохнув (л. 451) [1671] велми, отвещав, рече посланым: Аще человеком угождал бых, Христов раб не бых был. И паки той же апостол глаголет, обличи, запрети, умоли, и паки: мне убо глаголати не леностно, вам же безблазнено послушати. Бо паче тако подвизаюся и непрестану поучая, да не остану в тяжести или в скверне всякой чюжих грехов, но да буду сохранен Господним промыслом без скверны и до последняго моего издыхания. Аще ли мя мнит, яко обличающа ю во учении, то неполезно ей есть зазрети мне, ни жалити си. Вижду ю в неподобных сущю и заповеди Христовы не хранящу, обаче (л. 451 об.) [1672] в лице ни тоя, ни инаго кого обличих, ни безчестия сотворих, не даждь ми Боже, но злату хотящая обличая не почих, поущая [1673] остатися того, ни имам почити. Да аще есть вне того вреда, то паче ей лепо есть радоватися, им же есть вне того всего. Аще ли не свободь есть глаголемым тем, той да весть, яко аз ея не обличаю, ни безчестия ей творю, но тоя самая дела суть, иже бо творит грех. Раб есть греху, якоже глаголет апостол, что бо есть, иже возбраняет ей добро творити или кая ей будет полза, аще и весь мир приобрящет, а душю свою от(л. 452)щетит [1674], или что даст измену на души своей. Сими словесы уча и множайшими, удивив человеки, и отпусти я с миром, поведати ей, иже слышаша. Они же написаша скорыми писмены словеса та, исповедаша ей, рекуще: Слышахом словеса днесь от человека не боящася никоея же смерти, ни мечныя, ни морския, но вся ни во что же вменяюща, единем ся точию пекуща, еже обличати и запрещати, иже неправым путем ходящая. Да тако неутомим пребывает николи же. Се же глаголавше к ней, подавше ей хартию, в ней же бяху словеса си написана.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.