» » » Сборник - Триодь цветная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь цветная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь цветная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь цветная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь цветная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь цветная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь цветная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь цветная заключает в себе песнопения от Недели Пасхи до Недели Всех святых, то есть следующего воскресенья после Пятидесятницы. Название «Цветная триодь» происходит от праздника Входа Господня во Иерусалим или Неделя ваий (Цветная Неделя), так как в ранней богослужебной традиции вторая часть Триоди начиналась со службы Лазаревой субботы, связанной с праздником Входа Господня во Иерусалим. В России такое деление Триоди сохранялось до середины XVII века и было изменено в ходе реформы патриарха Никона. В старообрядческих изданиях по древней традиции Триодь постная закачивается вместе с Четыредесятницей, а Триодь цветная начинается с Лазаревой субботы.






Воскресе́ние Христо́во ви́девше: По 50-м псалме: Сла́ва: Моли́твами Апо́столов: Стихира воскресна, глас 6-й: Воскре́с Иису́с от гро́ба: И глаголет диакон: Спаси́, Бо́же, лю́ди Твоя́:

Каноны: воскресен 1-го гласа со ирмосом на 4, и Богородицы 1-го гласа на 2; и святых, глас 8, на 8.


Канон всем святым, глас 8. Песнь 1.

Ирмос: Песнь возсле́м лю́дие / чу́дному Бо́гу на́шему, / свободи́вшему Изра́иля от рабо́ты, / песнь побе́дную пою́ще и вопию́ще: / пои́м Тебе́ еди́ному Влады́це.

Вси в пе́снех духо́вных воспои́м согла́сно / в благоче́стии просия́вшия Боже́ственныя отцы́ на́ша, / и́хже изнесе́ Ру́сския земли́ вся́ко ме́сто и страна́, / и я́же Це́рковь Ру́сская воспита́.

Ра́дуйтеся, святи́телие седмочи́сленнии: / Васи́лие, Ефре́ме, Евге́ние, Елпи́дие, Агафодо́ре, Евфе́рие и Капито́не, / в Херсони́се епи́скопствовавшии / и зе́млю на́шу кровьми́ свои́ми освяти́вшии.

Прииди́те, мучениколю́бцы ве́рнии, / пе́сньми почти́м первому́ченики росси́йския, / Фео́дора и ю́наго Иоа́нна, / и́долом не порабо́тавшия и кро́ви своя́ за Христа́ да́вшия.

Вели́чие на́ше и похвала́ ты еси́, О́льго Богому́драя, / тобо́ю бо от и́дольския ле́сти свободи́хомся. / И ны́не моли́ся за лю́ди, я́же Бо́гу привела́ еси́.

Ра́дуйся и весели́ся, ра́бе Христо́в, / кня́же вели́кий и му́дрый Влади́мире, / моли́твенниче о душа́х на́ших; / тобо́ю бо мы вси изба́влени есмы́ бесо́вския ле́сти. / Тем, ра́дуйся, вопие́м ти.

Сия́ет, я́ко звезда́ на небеси́, Бо́жий иера́рх Михаи́л, / зе́млю Росси́йскую просвети́вый / све́том позна́ния Боже́ственныя ве́ры / и Влады́це приведы́й лю́ди но́вы, / ба́нею креще́ния обновле́нныя.

Слава: О блаже́ннии страстоте́рпцы Христо́вы, Бори́се и Гле́бе, / не забу́дите Оте́чества ва́шего; / глад и озлобле́ние отжени́те, / междоусо́бныя бра́ни и вся́каго грехопаде́ния изба́вите нас, упова́ющих на вас.

И ныне: С чи́нми А́нгел, Влады́чице, / с честны́ми и сла́вными проро́ки, верхо́вными апо́столы и священному́ченики и со Арха́нгелы / за ны, гре́шныя, Бо́гу помоли́ся, / Твоего́ Покро́ва пра́здник в Росси́йстей земли́ просла́вльшия.

Катавасия: Отве́рзу уста́ моя́:

Песнь 3.

Ирмос: Несть свят я́ко Госпо́дь, / и несть пра́веден я́ко Бог наш, / Его́же пое́т вся тварь: / несть пра́веден па́че Тебе́ Го́споди.

Пропове́дует пресла́вно и па́че трубы́ вопие́т / свяще́нная и вели́кая Ла́вра, / тобо́ю нача́ло прии́мшая, о́тче преподо́бне Анто́ние, / всех росси́йских мона́хов нача́льниче, / дом же Бо́жия Ма́тери све́тло хва́лится, поя́ Бо́гу: / утверди́хся Тобо́ю, Го́споди.

Воспои́м све́тло изря́днаго в чудесе́х, вели́каго в доброде́телех / мона́шескаго о́бщаго жития́ на Руси́ нача́льника, / сла́внаго уго́дника Христо́ва и Пречи́стыя Богоро́дицы, блаже́ннаго Феодо́сия, / с ни́мже и Не́стора, достопа́мятных дея́ний списа́теля, / и Али́пия, живописа́ния на Руси́ нача́льника.

Рай мы́сленный еси́, Пече́рская свята́я горо́, / умно́жившая у́мная древеса́, блаже́нныя отцы́, / и́хже исчести́ поеди́ному не могу́ще, / о всех вку́пе хвалу́ и песнь принесе́м Еди́ному Влады́це.

Анто́ние му́чениче, и тве́рдый Евста́фие, вку́пе со Иоа́нном, / Ли́товския земли́ украше́ние, / горды́ню Олге́рдову низложи́вшии, / умерщвля́ющия мя стра́сти угаси́те.

Хода́таи бу́дите, Афана́сие преподобному́чениче, / и ты, о́троче Гаврии́ле, / за Оте́чество ва́ше земно́е, / и за град, иде́же подвиза́лися есте́, уму́ченнии. / Научи́те и нас дерзнове́нно Правосла́вие испове́дати / и стра́ха вра́жия не боя́тися.

Да почти́тся И́ов преподо́бный, Ла́вры Поча́евския украше́ние, / вку́пе со все́ми уго́дники и чудотво́рцы Волы́нскими, / де́лы свои́ми и чудесы́ облиста́вшии земли́ на́шея концы́.

Слава: Пе́сньми свяще́нными восхва́лим Афана́сия, Царегра́дскаго святи́теля, / свое́ благослове́ние земли́ Росси́йстей прине́сшаго / и честны́я своя́ мо́щи, я́ко зало́г со Вселе́нскою Це́рковию едине́ния, нам оста́вльшаго.

И ныне: Се вре́мя заступле́ния Пресвяты́я Богоро́дицы прии́де, / умно́жившимся собла́зном, / се вре́мя на́ших к Ней воздыха́ний, о бра́тие, / рцем у́бо от всего́ се́рдца на́шего: / Влады́чице, Влады́чице, помози́ лю́дем Твои́м.


Кондак, глас 3. Подобен: Де́ва днесь:

Днесь лик святы́х, в земли́ на́шей Бо́гу угоди́вших, предстои́т в Це́ркви / и неви́димо за ны моли́тся Бо́гу. / А́нгели с ним славосло́вят, / и вси святи́и Це́ркве Христо́вы ему́ спра́зднуют, / о нас бо мо́лят вси ку́пно / Преве́чнаго Бо́га.

Икос: Еде́мскаго рая́ древеса́ добропло́дная и кра́сная яви́шася святи́и, / цве́ты благово́нныя уче́ний и плоды́ дел творя́щии, / от ни́хже ду́ши на́ша пита́ются и глад наш духо́вный утоля́ется. / Прииди́те у́бо, притеце́м под сень их и ублажи́м, / я́ко страны́ на́шея отра́ду и украше́ние, и я́ко жития́ о́браз нам и начерта́ние, / ти́и бо венцы́ прия́ша нетле́нныя от Преве́чнаго Бо́га.

Седален, глас 4. Подобен: Ско́ро предвари́:

Со́лнце пра́вды Христо́с, я́коже лучи́ вас посла́, / просвеща́ющия зе́млю Ру́сскую, уго́дницы Бо́жии, / от ро́да на́шего просия́вшии: / те́мже помраче́нную ду́шу мою́ / Боже́ственными ва́шими моли́твами осия́йте, Богоблаже́ннии.

Слава, и ныне, глас тойже:

Притеце́м, ве́рнии, / к Боже́ственней и цельбоно́сней ри́зе Спаси́теля на́шего Бо́га, / благоизво́лившаго сию́ пло́тию носи́ти / и на Кресте́ Святу́ю Свою́ Кровь излия́ти, / е́юже искупи́ нас от рабо́ты вра́жия. / Те́м благода́рственно вопие́м Ему́: / спаси́ святе́йшия патриа́рхи правосла́вныя, и архиере́и, / и гра́ды, и вся лю́ди честно́ю Твое́ю ри́зою защити́, / и спаси́ ду́ши на́ша, я́ко Человеколю́бец.

Песнь 4.

Ирмос: Из горы́ приосене́нныя Сло́ве, проро́к, / еди́ныя Богоро́дицы, / хотя́ще воплоти́тися, богови́дно усмотри́, / и со стра́хом славосло́вяше си́лу Твою́.

Основа́теля и первонача́льника гра́да Москвы́, / Богоблаже́нный кня́же Дании́ле, показа́ тя Госпо́дь; / к Нему́ же непреста́нно моля́ся, / град Москву́, и всю зе́млю ру́сскую от бед спаси́, / и благове́рныя лю́ди ми́лостивно посети́.

Мо́лим вас, святи́телие Христо́вы / Пе́тре, Алекси́е, Ио́но и Фили́ппе, и вси про́чии Моско́встии чудотво́рцы, / душе́вное смуще́ние и печа́ли бу́рю разори́ти / и тишину́ нам пода́ти к Бо́гу ва́шими моли́твами.

Первопресто́льник Апо́стольския Це́ркве, / и испове́дник Правосла́вныя ве́ры, / и други́й Златоу́ст во обличе́ние грехолю́бных и мяте́жных, / и строи́тель правосла́внаго ца́рствия был еси́, святи́телю Ермоге́не, / и за сие́ темни́цею и гла́дом му́чим был еси́, / и прия́т от Бо́га неувяда́емый вене́ц. / Те́мже с му́ченики весели́шися.

Днесь ра́дуется сла́вный град Москва́, / и весе́лия исполня́ется вся Росси́я; / честна́я же оби́тель твоя́, Богоблаже́нне Се́ргие, хва́лящися украша́ется, / име́ющи в себе́ честны́я мо́щи твоя́, / я́ко сокро́вище неоску́дное и пречу́дное.

Пе́сньми свяще́нными восхва́лим / преподо́бнаго Ни́кона, послуша́ния рачи́теля, / с ни́мже воспои́м и Стефа́на, Са́вву, Андрони́ка / и вся преподо́бныя ученики́ и собесе́дники вели́каго Се́ргия, / и́хже моли́твами сы́нове росси́йстии спаса́ются.

Егда́ не бысть ни гра́да, ни ве́си, ни де́бри, / во е́же укры́тися лю́дем росси́йским от мучи́тельства враго́в, / и́мже грех ра́ди свои́х пре́дани бы́ша, / тогда́ ты, преподо́бне Диони́сие, / кре́пкое прибе́жище всем стра́ждущим яви́лся еси́.

Слава: О прему́дрии Васи́лие, Макси́ме и Иоа́нне Моско́встии, / и вси Христа́ ра́ди юро́дивии Росси́йстии, чу́днии житие́м и ра́зумом! / Мо́лим вас, блаже́ннии, / моли́те Христа́ Бо́га на́шего за земно́е Оте́чество ва́ше, / и всем ве́рным спасе́ние испроси́те.

И ныне: Богоро́дице Де́во, упова́ние христиа́ном, / проба́ви и нам дре́вния ми́лости Твоя́, бы́вшия отце́м на́шим, / покры́й и соблюди́ нас от вся́каго зла.

Песнь 5.

Ирмос: Страсте́й мя мглы, / я́ко от глубо́кия но́щи избавля́яй, / у́треневати сподо́би дух мой, молю́ся, / во све́те дне повеле́ний Твои́х Христе́.

Вели́каго Нова́града первопа́стырие, / Ники́то, Иоа́нне и Григо́рие, / Феокти́сте, Евфи́мие, и Серапио́не, / вы в дому́ Прему́дрости Бо́жия, я́ко фи́никсы, процвели́ есте́, / словесы́ благопло́дными и непоро́чным житие́м.

Све́тло да похва́лятся кня́зи Новгоро́дстии, / Влади́мир, Святы́я Софи́и пречу́дныя устрои́тель, / с ма́терию свое́ю А́нною, и Мстисла́в, и Фео́дор, / с ни́ми же и вси от ро́да князе́й Росси́йских житие́м богоуго́дным просия́вшии, / Боже́ственными да воспою́тся пе́сньми.

Ди́внаго Варлаа́ма, Новгоро́дскую добро́ту, всеросси́йскаго свети́льника, / и Анто́ния, от Ри́ма на ка́мени по волна́м морски́м преплы́вшаго, / кто досто́йно просла́вит от земны́х?

Еде́мскаго рая́, прииди́те, ви́дим цве́ты присножи́зненныя и богопрозябе́нныя, / по́двиги отце́в, в преде́лех Новгоро́дских просия́вших, / и́хже есть еди́н де́латель Госпо́дь.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь цветная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь цветная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь цветная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь цветная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.