» » » Сборник - Триодь цветная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь цветная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь цветная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь цветная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь цветная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь цветная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь цветная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь цветная заключает в себе песнопения от Недели Пасхи до Недели Всех святых, то есть следующего воскресенья после Пятидесятницы. Название «Цветная триодь» происходит от праздника Входа Господня во Иерусалим или Неделя ваий (Цветная Неделя), так как в ранней богослужебной традиции вторая часть Триоди начиналась со службы Лазаревой субботы, связанной с праздником Входа Господня во Иерусалим. В России такое деление Триоди сохранялось до середины XVII века и было изменено в ходе реформы патриарха Никона. В старообрядческих изданиях по древней традиции Триодь постная закачивается вместе с Четыредесятницей, а Триодь цветная начинается с Лазаревой субботы.






Хва́лим, благослови́м, покланя́емся Го́сподеви, пою́ще и превознося́ще во вся ве́ки.

Катавасия: О́троки благочести́выя в пе́щи:

Поем, Честне́йшую:

Песнь 9.

Ирмос: О де́вства край, Богоро́дице! / Пе́сньми же сла́вными / пра́здники возвыша́ющая благода́тей Твои́х / и ны́не де́вственною Сло́ва Твоего́ па́мятию / наи́тием та́йным украша́ющая в ней / Тя велича́ющия.

О ра́досте на́ша, Серафи́ме преподо́бне! / Вели́кия твоя́ пусты́нныя по́двиги и труды́, / и сла́дость уче́ния твоего́ почита́ем, / и́миже мно́гия приходя́щия к тебе́ просвети́л еси́, / и научи́л еси́ воспева́ти единосу́щную Тро́ицу.

О святи́телю Белогра́дский Иоаса́фе! / Пра́вило ве́ры и о́браз милосе́рдия / благочести́вым житие́м твои́м всем яви́вый, / ко Го́споду непреста́нно моли́ся, / да утверди́т в земли́ ру́сской правове́рие, мир и благоче́стие.

О Ио́сифе, святи́телю и му́чениче! / Град А́страхань и вся Во́лжская страна́ тобо́ю хва́лится / и почита́ет тя, за пра́вду от безбо́жных мяте́жников лю́те пострада́вшаго.

О но́вых страстоте́рпцев! / По́двиг проти́ву зло́бы у́бо претерпе́ша, / ве́ру Христо́ву я́ко щит пред уче́нии мiра сего́ держа́ще, / и нам о́браз терпе́ния и злострада́ния досто́йно явля́юще.

О тве́рдости и му́жества по́лка му́ченик Христо́вых, / за Христа́ убие́нных! / Ти́и бо Це́рковь Правосла́вную украси́ша / и в стране́ свое́й кро́ви своя́, я́ко се́мя ве́ры да́ша, / и ку́пно со все́ми святы́ми досто́йно да почту́тся.

О вели́цыи на́ши отцы́, имени́тии и безыме́ннии, явле́ннии и неявле́ннии, / Небе́снаго Сио́на дости́гшии, и сла́ву мно́гу от Бо́га прии́мшии, / утеше́ние нам в ско́рби су́щим испроси́те, / страну́ на́шу па́дшую возста́вите, и лю́ди расточе́нныя собери́те, / от нас я́ко дар песнь благодаре́ния прие́млюще.

Слава: О Тро́ице Пресвята́я! / Приими́, я́же Ру́сская земля́ прино́сит Ти, / я́ко нача́тки и я́ко фимиа́м избра́нный, / вся угоди́вшия и пре́жде, и по́слежде в ней, / зна́емыя и незна́емыя, / моли́твами их от вся́каго вре́да сию́ сохраня́й.

И ныне: О Де́во Благода́тная! / Гра́ды и ве́си на́ша честна́го зра́ка Твоего́ изображе́нии, / я́ко благоволе́ния зна́меньми, обогати́вшая, / благодаре́ние на́ше приими́ и от бед лю́тых оте́чество на́ше изба́ви; / вси бо Тя, я́ко Покро́в всемо́щный страны́ на́шея, велича́ем.

Катавасия: Всяк земноро́дный:

По 9-й песни ектения и Свят Госпо́дь Бог наш:


Ексапостила́рий воскресный 2-й:

Ка́мень узре́вша отвале́н, мироно́сицы ра́довахуся, / ви́деша бо ю́ношу седя́ща во гро́бе, / и той тем рече́: се Христо́с воста́л есть, / рцы́те с Петро́м ученико́м: / на го́ру приспе́йте Галиле́йскую, та́мо вам яви́тся, / я́коже предрече́ друго́м.

Слава, светилен святых:

В пе́снех восхва́лим свети́ла незаходи́мая земли́ Росси́йския, / таи́нники Боже́ственнаго Сло́ва, Христа́ сла́вяще, / сих просвети́вшаго и возлюби́вшаго, / и помо́щники нам да́вшаго в ско́рби.

И ныне, Богородичен воскресен:

А́нгел у́бо принесе́ Де́ве, е́же ра́дуйся, / пре́жде Твоего́ зача́тия, Христе́, / А́нгел же ка́мень отвали́ гро́ба Твоего́, / вме́сто печа́ли ов у́бо ра́дости неизрече́нныя зна́мения, / ов же в сме́рти ме́сто пода́теля Тя жи́зни пропове́дуя и велича́я, / и глаго́ля воскресе́ние жена́м, и таи́нником.


На хвалитех стихиры воскресны 4, глас 1:

Сотвори́ти в них суд напи́сан: / сла́ва сия́ бу́дет всем преподо́бным Его́.

Пое́м Твою́, Христе́, спаси́тельную страсть, / и сла́вим Твое́ Воскресе́ние.

Хвали́те Бо́га во святы́х Его́, / хвали́те Его́ в утверже́нии си́лы Его́.

Крест претерпе́вый, и смерть упраздни́вый, / и воскресы́й из ме́ртвых, / умири́ на́шу жизнь, Го́споди, / я́ко еди́н Всеси́лен.

Хвали́те Его́ на си́лах Его, / хвали́те Его́ по мно́жеству вели́чествия Его́.

А́да плени́вый, и челове́ка воскреси́вый, / Воскресе́нием Твои́м, Христе́, / сподо́би нас чи́стым се́рдцем / Тебе́ пе́ти и сла́вити.

Хвали́те Его́ во гла́се тру́бнем: / хвали́те Его́ во псалти́ри и гу́слех.

Боголе́пное Твое́ снисхожде́ние сла́вяще, / пое́м Тя, Христе́. / Роди́лся еси́ от Де́вы, / и не разлуче́н был еси́ от Отца́, / пострада́л еси́, я́ко челове́к, / и во́лею претерпе́л еси́ Крест, / воскре́сл еси́ от гро́ба, я́ко от черто́га произше́д, / да спасе́ши мiр, / Го́споди сла́ва Тебе́.

И стихиры святых 4. Глас 1:

Хвали́те Его́ в тимпа́не и ли́це, / хвали́те Его́ во стру́нах и орга́не.

Ду́ха Твоего́, Го́споди, / посла́л еси́ в разу́мную ду́шу кня́зя Влади́мира / позна́ти Тя, Еди́наго в Тро́ице Бо́га. / Те́мже креще́нием просвети́в избра́нныя своя́, / Тобо́ю поруче́нныя ему́ лю́ди, / приведе́ их ве́рою, / в Це́ркви Твое́й вопию́щия: / Изба́вителю наш, сла́ва Тебе́.

Глас 2:

Хвали́те Его́ в кимва́лех доброгла́сных, хвали́те Его́ в кимва́лех восклица́ния: / вся́кое дыха́ние да хва́лит Го́спода.

Свети́ла ру́сския земли́, му́ченики прехва́льныя, / святи́тели, просвети́тели на́ша и ве́ры утвержде́ние, / преподо́бныя же гра́жданы пусты́нныя и наста́вники благоче́стия, / соше́дшеся согла́сно ублажи́м, вопию́ще к ним: / преподо́бнии и му́ченицы, и пра́веднии, и вси Росси́йстии святи́и, / моли́те Христа́ Бо́га, / дарова́ти нам ве́лию ми́лость.

Стих: Воззва́ша пра́веднии, / и Госпо́дь услы́ша их.

Преподо́бнии отцы́, / бы́сте цве́ти духо́внии Росси́йстей земли́, / похвала́ на́ша и утвержде́ние, / и всем благоути́шное приста́нище, / о вас бо земля́ на́ша хва́лится, / стяжа́вши вас я́ко неистощи́мое сокро́вище. / И ны́не а́ще теле́сне язы́к ваш умолче́, / оба́че чудеса́ свиде́тельствуют просла́вившаго вас Го́спода. / Ему́же моли́теся, дарова́ти душа́м на́шим ве́лию ми́лость.

Глас 4:

Стих: Блаже́ни вси боя́щиися Го́спода, / ходя́щии в путе́х Eгó.

Глас Ева́нгельский услы́шавше / и апо́стольскою ре́вностию распали́вшеся, / к науче́нию неве́рных язы́ков устреми́стеся, / Богоблаже́ннии и равноапо́стольнии / Ку́кшо, Лео́нтие, Стефа́не и Гу́рие, / и досточу́дный Инноке́нтие, / вели́кия Сиби́рския страны́ апо́столе / и просвеще́ния за мо́рем су́щих, / но́вых стран первонача́льниче. / Те́мже со все́ми про́чими, / в благове́стии Христо́ве потруди́вшимися, / досто́йно ублажа́етеся.

Слава, стихира евангельская вторая, глас 2:

С ми́ры прише́дшим я́же с Мари́ею жена́м, / и недоумева́ющимся, / ка́ко бу́дет им улучи́ти жела́ние, / яви́ся ка́мень взят, / и Боже́ственный ю́ноша утоля́я мяте́ж душ их, / воста́ бо, глаго́лет, Иису́с Госпо́дь. / Те́мже пропове́дите пропове́дником Его́, / ученико́м в Галиле́ю тещи́, / и ви́дети Его́ воскре́сша из ме́ртвых, / я́ко Жизнода́вца и Го́спода.

И ныне, глас тойже: Преблагослове́нна еси́: Славословие великое.

По Трисвятом тропарь воскресен точию: Днесь спасе́ние мiру бысть:

Ектения и отпуст.

НА ЛИТУРГИИ

Блаженна воскресна 1-го гласа на 6:

Во Ца́рствии Твое́м помяни́ нас, Го́споди, егда́ прии́деши, во Ца́рствии Твое́м.

Блаже́ни ни́щии ду́хом, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Блаже́ни пла́чущии, я́ко ти́и уте́шатся.

Блаже́ни кро́тции, я́ко ти́и насле́дят зе́млю.

Сне́дию изведе́ из рая́ враг Ада́ма: / Кресто́м же разбо́йника введе́ Христо́с в онь, / помяни́ мя, зову́ща, / егда́ прии́деши во Ца́рствии Твое́м.

Блаже́ни а́лчущии и жа́ждущии пра́вды, я́ко ти́и насы́тятся.

Покланя́юся страсте́м Твои́м, / славосло́влю и Воскресе́ние со Ада́мом и разбо́йником, / со гла́сом све́тлым вопию́ Ти: / помяни́ мя Го́споди, / егда́ прии́деши во Ца́рствии Твое́м.

Блаже́ни ми́лостивии, я́ко ти́и поми́ловани бу́дут.

Распя́лся еси́, безгре́шне, / и во гро́бе положи́лся еси́ во́лею, / но воскре́сл еси́, я́ко Бог, / совоздви́гнувый Себе́ Ада́ма, / помяни́ мя, зову́ща, / егда́ прии́деши во Ца́рствии Твое́м.

Блаже́ни чи́стии се́рдцем, я́ко ти́и Бо́га у́зрят.

Храм Твой теле́сный тридне́вным Воскреси́вый погребе́нием, / со Ада́мом, и и́же от Ада́ма, воскреси́л еси́, Христе́ Бо́же: / помяни́ нас, зову́щих, / егда́ прии́деши во Ца́рствии Твое́м.

Блаже́ни миротво́рцы, я́ко ти́и сы́нове Бо́жии нареку́тся.

Мvроно́сицы приидо́ша, пла́чуща, / на гроб Твой Христе́ Бо́же, зело́ ра́но: / и в бе́лых ри́зах обрето́ша А́нгела седя́ща, / что и́щете; зову́ща. / Воскре́се Христо́с, не рыда́йте про́чее.

Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Апосто́ли Твои́, Го́споди / на го́ру, а́може повеле́л еси́ им, прише́дше Спа́се, / и Тя ви́девше, поклони́шася. / И́хже и посла́л еси́ во язы́ки учи́ти и крести́ти я́.

Блаженна святых на 4, глас 8:

На 4: Блаже́ни есте́, егда́ поно́сят вам, и изжену́т, и реку́т всяк зол глаго́л на вы лжу́ще Мене́ ра́ди.

Не мече́м зе́млю на́шу насле́дихом, / но десни́цею Твое́ю и мы́шцею Твое́ю, / и просвеще́нием лица́ Твоего́, / и святы́х Твои́х слеза́ми, / по́двиги и по́ты, / кровьми́ и уче́нии / оте́чество на́ше утверди́ся.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь цветная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь цветная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь цветная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь цветная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.