» » » Сборник - Триодь постная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь постная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь постная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь постная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь постная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь постная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь постная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь постная содержит в себе молитвословия на дни Великого Поста с приготовительными седмицами к нему и Страстной седмицы начиная с Недели о мытаре и фарисее и до Великой субботы включительно. Содержит песнопения в основном авторов VIII и IX вв., среди которых: Андрей Критский, Косма Маюмский, Иоанн Дамаскин, император Лев Мудрый, Феофан Начертанный.






Тя жизнь ви́дяще су́щии с Ма́рфою Христе́, вопия́ху: / а́ще бы был еси́ зде Го́споди, просвеще́ние всех и жизнь, / отню́д не бы у́мерл, мертв не яви́лся бы Ла́зарь. / Жизнь же уме́рших, Ты Человеколю́бче сый, / в ра́дость плач их прелага́еши.

Слава: Тя исто́чника боя́тся Го́споди бе́здны, / Тебе́ рабо́тают во́ды вся́ческия: / Тебе́ трепе́щут Христе́ вереи́ а́довы, / и закле́пы держа́вою Твое́ю разруша́ются, / Ла́зарю воскре́сшу из ме́ртвых гла́сом Твои́м, / всеси́льне Спа́се Человеколю́бче.

И ныне, Богородичен: Ты ве́рным похвала́ еси́ Безневе́стная, Ты предста́тельство, / Ты и прибе́жище христиа́ном, стена́ и приста́нище, / к Сы́ну бо Твоему́ моле́ния прино́сиши Всенепоро́чная, и спаса́еши от бед, / ве́рою и любо́вию Богоро́дицу Чи́стую Тя ве́дущия.

Катавасия: Ты моя́ кре́пость, Го́споди, / Ты моя́ и си́ла, / Ты мой Бог, Ты мое́ ра́дование, / не оста́вль не́дра О́тча / и на́шу нищету́ посети́в. / Тем с проро́ком Авваку́мом зову́ Ти: / си́ле Твое́й сла́ва, Человеколю́бче.

Песнь 5.

Ирмос: Вску́ю мя отри́нул еси́:

Предста́в Ла́зареву гро́бу Человеколю́бче, / сего́ призва́л еси́, и жизнь по́дал еси́: / я́ко жизнь сый безсме́ртная челове́ком всем, / я́ко Бог бу́дущее прообразу́я я́ве воскресе́ние.

Свя́зан нога́ма Ла́зарь хожда́ше, чу́до в чудесе́х, / ибо бо́лий яви́ся возбраня́ющаго укрепля́яй и Христо́с, / Его́же сло́ву вся раболе́пно слу́жат, / я́ко Бо́гу и Влады́це рабо́тающа.

Ме́ртва смердя́ща Ла́заря воздви́гнувый Христе́ четверодне́вна, / возста́ви мя уме́рша ны́не грехи́ мои́ми, / и положе́на в ро́ве, и те́мней се́ни сме́ртней, / и я́ко благоутро́бен изба́ви и спаси́ мя.

Иный, ирмос тойже.

Отцу́ сла́ву подая́, / я́ко не богопроти́вный был еси́ моля́ся, / предстоя́щий уверя́я наро́д Долготерпели́ве, / и благодаре́ние Твоему́ Отцу́ принося́, / повеле́нием воздвиза́еши Ла́заря.

О гла́са Боговеща́ннаго, и Боже́ственныя си́лы, Спа́се держа́вы Твоея́! / Е́юже а́дова врата́ всея́дныя сме́рти сокруши́л еси́, / но исхити́ мя от страсте́й мои́х, / я́коже пре́жде четверодне́вна Твоего́ дру́га Ла́заря.

Слава: Моли́твами Ла́заря, Ма́рфы же и Мари́и, / нас сподо́би зри́телей бы́ти Креста́ и страсте́й Твои́х Го́споди, / и светоно́сицы дней и цари́цы Воскресе́ния Твоего́ Человеколю́бче.

И ныне, Богородичен: Ма́тернее дерзнове́ние к Сы́ну Твоему́ иму́щи Пречи́стая, / сро́днаго промышле́ния о нас не пре́зри, мо́лимся, / я́ко Тя еди́ну христиа́не ко Влады́це / умилостивле́ние благоприя́тное предлага́ем.

Катавасия: Вску́ю мя отри́нул еси́ / от лица́ Твоего́, Све́те Незаходи́мый, / и покры́ла мя есть чужда́я тьма, окая́нного, / но обрати́ мя и к све́ту за́поведей Твои́х / пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.

Отселе начинается четверопеснец господина Космы. Ирмосы по дважды, тропари на 12.

Песнь 6.

Ирмос: Ио́ну в ки́те, Го́споди, / еди́наго всели́л еси́, / мене́ же, свя́заннаго мре́жами вра́жиями, / я́ко от тли о́наго, спаси́.

Любо́вь Тебе́ в Вифа́нию Го́споди отведе́ к Ла́зарю, / и сего́ уже́ смердя́ща воскреси́л еси́ я́ко Бог, / и от уз а́довых спасл еси́.

Ма́рфа у́бо отча́яшеся Ла́заря, я́ко ви́де четверодне́вна, / Христо́с же истле́вшаго воскреси́ я́ко Бог, / и к жи́зни преста́ви глаго́лом.

Иный, Иоанна монаха. Глас тойже.

Ирмос: Очи́сти мя, Спа́се:

Бог сый и́стинный, Ла́зарево ве́дал еси́ успе́ние, / и сие́ ученико́м Твои́м провозвести́л еси́, / уверя́я Влады́ко Божества́ Своего́ неопреде́льное де́йство.

Пло́тию опи́сан сый Неопи́санный, в Вифа́нию прише́д, / я́ко Челове́к Влады́ко слези́ши над Ла́зарем, / я́ко Бог же хотя́ воскреша́еши четверодне́внаго.

Катавасия: Очи́сти мя, Спа́се, / мно́га бо беззако́ния моя́, / и из глубины́ зол возведи́, молю́ся, / к Тебе́ бо возопи́х, / и услы́ши мя, / Бо́же спасе́ния моего́.

Кондак, глас 2. Подобен: Вы́шних ища́:

Всех ра́дость Христо́с, / И́стина, Свет, Живо́т и ми́ра Воскресе́ние, / су́щим на земли́ яви́ся Свое́ю бла́гостию, / и бысть о́браз Воскресе́ния, / всем подая́ Боже́ственное оставле́ние.

Икос: Ученико́м Созда́тель всех предвеща́, глаго́ля: / бра́тия и зна́емии, наш друг у́спе, / си́ми предглаго́ля и уча́, я́ко вся ве́си, я́ко Созда́тель всех. / И́дем у́бо, и уви́дим стра́нное погребе́ние, / и рыда́ние Мари́ино, и Ла́зарев гроб у́зрим, / та́мо бо хощу́ чудоде́йствовати, / соверша́я Креста́ предначина́ние, / и всем подая́ Боже́ственное оставле́ние.

Синаксарий.

Песнь 7.

Ирмос: О́троцы евре́йстии в пещи́ / попра́ша пла́мень дерзнове́нно, / и на ро́су огнь преложи́ша, вопию́ще: / благослове́н еси́ Го́споди Бо́же во ве́ки.

Прослези́вся я́ко челове́к Ще́дре, / воскреси́л еси́ я́ко Бог су́щаго во гро́бе, / и разре́шся от а́да Ла́зарь взыва́ше: / благослове́н еси́ Го́споди Бо́же во ве́ки.

Изы́де пово́йми обвя́зан, / про́пасти а́да же и тьмы убе́г Влады́чним сло́вом, Ла́зарь взыва́я: / благослове́н еси́ Го́споди Бо́же во ве́ки.

Иный.

Ирмос: От Иуде́и доше́дше:

Над дру́гом прослези́вся, Ма́рфины Ще́дре сле́зы утоли́л еси́, / и стра́стию во́льною отъя́л еси́ от лица́ люде́й Твои́х вся́кую сле́зу: / оте́ц на́ших Бо́же благослове́н еси́.

Живота́ сокро́вище, ме́ртваго я́ко от сна Спа́се воздви́гл еси́, / и сло́вом а́дову утро́бу расто́ргнув, воскреси́л еси́ пою́ща: / оте́ц на́ших Бо́же благослове́н еси́.

Мертвеца́ смердя́ща, свя́зана пово́йми, Влады́ко, воздви́гнул еси́, / и мене́ свя́занаго плени́цами прегреше́ний, возста́ви пою́ща: / оте́ц на́ших Бо́же благослове́н еси́.

Катавасия: От Иуде́и доше́дше, о́троцы / в Вавило́не иногда́ / ве́рою Тро́ическою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще: / отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Песнь 8.

Ирмос: Мусики́йским орга́ном согласу́ющим, / и лю́дем безчи́сленным, покланя́ющимся о́бразу в Деи́ре, / три о́троцы не повину́вшеся, / Го́спода воспева́ху, / и славосло́вляху во вся ве́ки.

Я́ко Па́стырь а́гнца взыска́л еси́, / от во́лка лю́таго губи́теля восхи́тив, / растле́вша обнови́л еси́, пою́ща Тебе́: / по́йте и превозноси́те во вся ве́ки.

Я́ко Челове́к гро́ба взыска́л еси́, / ме́ртваго я́ко Соде́тель воскреси́л еси́, / повеле́нием Твои́м Влады́чним, Его́же ад ужасе́ся, / вопию́ща Тебе́: по́йте и превозноси́те во вся ве́ки.

Иный.

Ирмос: Царя́ Небе́снаго:

Вопроша́еши у́бо я́ко Челове́к, / яко Бог же воскреша́еши сло́вом четверодне́внаго. / Те́мже Тя пое́м и превозно́сим во вся ве́ки.

Тебе́ благоразу́мно Влады́ко, я́коже до́лжное / Мари́я приноша́ет ми́ро, / воспева́ющи во вся ве́ки.

Призыва́еши у́бо я́ко Челове́к Отца́, / я́ко Бог же Ла́заря воздвиза́еши. / Те́мже Тя пое́м Христе́ во ве́ки.

Хва́лим, благослови́м, покланя́емся Го́сподеви, пою́ще, и превознося́ще во вся ве́ки.

Катавасия: Царя́ Небе́снаго, / Его́же пою́т во́и Áнгельстии, / хвали́те и превозноси́те во вся ве́ки.

Честнейшая не стихословится.

Песнь 9.

Ирмос: Чи́стую сла́вно почти́м, лю́дие, Богоро́дицу, / огнь Божества́ прии́мшую во чре́ве неопа́льно, / пе́сньми велича́ем.

Лю́дие ви́девше ходя́ща мертвеца́ четверодне́вна, / удиви́вшеся чудеси́, вопия́ху Изба́вителю, / Бо́га Тя в пе́снех велича́юще.

Предуверя́я сла́вное воста́ние Твое́, о Спа́се мой, / ме́ртва четверодне́вна, из а́да свобожда́еши Ла́заря, / пе́сньми Тя велича́юща.

Иный.

Ирмос: Вои́стинну Богоро́дицу:

Почита́я Твоего́ Отца́, и показу́я, я́ко не богопроти́вен еси́, / моли́тву де́еши Христе́, / самовла́стно воздви́г четверодне́внаго.

Из гро́ба четверодне́внаго Ла́заря воздвиза́еши, / тридне́внаго Христе́ Твоего́ воста́ния, / всеи́стиннаго всем показу́я сведе́теля.

Хо́диши, и слези́ши, веща́еши же Спа́се мой, / челове́ческое показу́я Твое́ де́йство, / Боже́ственное же явля́я, воздвиза́еши Ла́заря.

Соде́ял еси́ неизрече́нно, Влады́ко Спа́се мой, / по обою́ двою́ Твое́ю естеству́, / самовла́стною во́лею спасе́ние мое́.

Катавасия: Вои́стинну Богоро́дицу, / Тя испове́дуем, / спасе́ннии Тобо́ю, Де́во Чи́стая, / с Безпло́тными ли́ки Тя велича́юще.

Таже на глас 1: Свят Госпо́дь Бог наш. Трижды.

Ексапостиларий самогласен, дважды.

Сло́вом Твои́м, Сло́ве Бо́жий, / Ла́зарь ны́не возска́чет к житию́ па́ки поте́к, / и с ве́твьми лю́дие Тя держа́вне почита́ют, / я́ко в коне́ц погуби́ши ад сме́ртию Твое́ю.

Слава, и ныне, ин. Подобен, единожды:

Ла́зарем тя Христо́с уже́ разруша́ет сме́рте, / и где твоя́ а́де побе́да? / Вифа́нии плач ны́не на тебе́ преставля́ется, / вси ве́тви побе́ды Тому́ принесе́м.

На хвалитех поставим стихов 8, и поем стихииры самогласны, глас 1.

Стих: Сотвори́ти в них суд напи́сан: / сла́ва сия́ бу́дет всем преподо́бным Его́.

Воскресе́ние и жизнь челове́ком сый Христе́, / гро́бу Ла́зареву предста́л еси́, / уверя́я нам два существа́ Твоя́ Долготерпели́ве, / я́ко Бог и Челове́к / от Чи́стыя Де́вы прише́л еси́. / Я́коже бо Челове́к вопроша́л еси́: где погребе́ся? / И я́коже Бог воскреси́л еси́ / живоно́сным манове́нием четверодне́внаго.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь постная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь постная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь постная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь постная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.