» » » Сборник - Триодь цветная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь цветная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь цветная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь цветная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь цветная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь цветная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь цветная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь цветная заключает в себе песнопения от Недели Пасхи до Недели Всех святых, то есть следующего воскресенья после Пятидесятницы. Название «Цветная триодь» происходит от праздника Входа Господня во Иерусалим или Неделя ваий (Цветная Неделя), так как в ранней богослужебной традиции вторая часть Триоди начиналась со службы Лазаревой субботы, связанной с праздником Входа Господня во Иерусалим. В России такое деление Триоди сохранялось до середины XVII века и было изменено в ходе реформы патриарха Никона. В старообрядческих изданиях по древней традиции Триодь постная закачивается вместе с Четыредесятницей, а Триодь цветная начинается с Лазаревой субботы.






Све́те ти́хий: Прокимен: Госпо́дь воцари́ся:

На стиховне стихира воскресна, и Богородицы, глас 2. Подобен: Егда́ от Дре́ва:

Стих: Помяну́ и́мя Твое́ во вся́ком ро́де и ро́де.

Всех скорбя́щих ра́досте, и оби́димых предста́тельнице, / и убо́гих пита́тельнице, стра́нных же утеше́ние, / и же́зле слепы́х, немощны́х посеще́ние, / тружда́ющихся покро́ве и засту́пнице, и си́рых помо́щнице, / Ма́ти Бо́га Вы́шняго Ты еси́ Пречи́стая: / потщи́ся, мо́лимся, спасти́ся рабо́м Твои́м.

Стих: Слы́ши Дщи и виждь, и приклони́ у́хо Твое́.

Вся́кое беззако́ние неща́дно, / вся́кий грех невозде́ржно окая́нный соде́лах, / вся́каго осужде́ния досто́ин есмь: / вины́ покая́ния мне пода́ждь Де́во, / я́ко да не осужде́н та́мо явлю́ся. / Тя бо напису́ю моли́твенницу, / Тя призыва́ю предста́тельницу, / да мя не посрами́ши Богоневе́стная.

Стих: Лицу́ Твоему́ помо́лятся бога́тии лю́дстии.

Ино́го прибе́жища Чи́стая, к Творцу́ и Влады́це мы не и́мамы, / ра́зве Тебе́ Богоневе́сто, / да не отри́неши нас те́плым Твои́м предста́тельством, / ниже́ посрами́ши любо́вию притека́ющих под кров Твой, / Ма́ти Бо́га на́шего: / потщи́ся, и Твою́ по́мощь даждь, / и ны́нешняго гне́ва нас спаси́.

Слава, и ныне, глас 2: Мироно́сицы ра́но бы́вша, / и гроб Твой со тща́нием дости́гша, / иска́ху Тебе́ Христе́, во е́же пома́зати пречи́стое те́ло Твое́. / И а́нгеловыми глаго́лы огласи́вшеся, / радостотво́рныя о́бразы апо́столом пропове́даху, / я́ко воскре́се Нача́льник спасе́ния на́шего, плени́вый смерть, / ми́рови же да́руяй живо́т ве́чный / и ве́лию ми́лость.

По Трисвятом тропарь, глас 2:

Благообра́зный Ио́сиф, / с Дре́ва снем Пречи́стое Те́ло Твое́, / плащани́цею чи́стою обви́в, и благоуха́ньми, / во гро́бе но́ве, закры́в, положи́, / но тридне́вен воскре́сл еси́, Го́споди, / подая́й ми́рови ве́лию ми́лость.

И отпуст.

НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ

Христо́с воскре́се: яко обычно. Таже псалом предначинательный: Благослови́ душе́ моя́ Го́спода: И кафисма 1 Псалтира.

На Го́споди воззва́х: поставим стихов 10, и поем:

Стихиры воскресны, 3, глас 2.

Стих: Изведи́ из темни́цы ду́шу мою́, / испове́датися И́мене Твоему́.

Пре́жде век от Отца́ ро́ждшемуся Бо́жию Сло́ву, / вопло́щшемуся от Де́вы Мари́и, / прииди́те поклони́мся: / Крест бо претерпе́в, / погребе́нию предаде́ся, я́ко Сам восхоте́: / и воскре́с из ме́ртвых, / спасе́ мя заблужда́ющаго челове́ка.

Стих: Мене́ ждут пра́ведницы, / до́ндеже возда́си мне.

Христо́с Спас наш, / е́же на ны рукописа́ние пригвозди́в на Кресте́ загла́ди, / и сме́ртную держа́ву упраздни́: / покланя́емся Его́ тридне́вному Воскресе́нию.

Стих: Из глубины́ воззва́х к Тебе́, Го́споди, / Го́споди, услы́ши глас мой.

Со арха́нгелы воспои́м Христо́во Воскресе́ние: / Той бо есть Изба́витель и Спас душ на́ших, / и в сла́ве стра́шной, и кре́пцей си́ле, / па́ки гряде́т суди́ти ми́ру, его́же созда́.

И восточны {анатолиевы} 4. Глас тойже.

Стих: Да бу́дут у́ши Твои́ / вне́млюще гла́су моле́ния моего́.

Тебе́ распе́ншагося и погребе́ннаго, / А́нгел пропове́да Влады́ку, и глаго́лаше жена́м: / прииди́те ви́дите, иде́же лежа́ше Госпо́дь: / воскре́се бо, я́коже рече́, я́ко всеси́лен. / Те́мже Тебе́ покланя́емся еди́ному безсме́ртному, / Жизнода́вче Христе́, поми́луй нас.

Стих: А́ще беззако́ния на́зриши, Го́споди, Го́споди, кто постои́т; / я́ко у Тебе́ очище́ние есть.

Кресто́м Твои́м упраздни́л еси́, ю́же от дре́ва кля́тву, / погребе́нием Твои́м умертви́л еси́ сме́рти держа́ву: / воста́нием же Твои́м просвети́л еси́ род челове́ческий. / Сего́ ра́ди вопие́м Ти: / благоде́телю Христе́ Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

Стих: И́мене ра́ди Твоего́ потерпе́х Тя, Го́споди, потерпе́ душа́ моя́ в сло́во Твое́, / упова́ душа́ моя́ на Го́спода.

Отверзо́шася Тебе́ Го́споди, стра́хом врата́ сме́ртная, / вра́тницы же а́довы ви́девше Тя, убоя́шася: / врата́ бо ме́дная сокруши́л еси́, / и вереи́ желе́зныя стерл еси́, / и изве́л еси́ нас от тьмы и се́ни сме́ртныя, / и у́зы на́ша растерза́л еси́.

Стих: От стра́жи у́тренния до но́щи, от стра́жи у́тренния, / да упова́ет Изра́иль на Го́спода.

Спаси́тельную песнь пою́ще, от уст возсле́м: / прииди́те вси, в дому́ Госпо́днем припаде́м, глаго́люще: / на Дре́ве распны́йся, и из ме́ртвых воскресы́й, / и сый в не́дрех О́тчих, / очи́сти грехи́ на́ша.

Таже стихиры мироносицам самогласны 3, глас 2. Анатолиа.

Стих: Я́ко у Го́спода ми́лость, и мно́гое у Него́ избавле́ние, / и Той изба́вит Изра́иля от всех беззако́ний его́.

Мироно́сицы жены́, у́тру глубоку́, / арома́ты взе́мша, Госпо́дня гро́ба достиго́ша, / я́же не наде́яхуся обре́тша / помышля́ху благогове́юще ка́менному отвале́нию, / и друга́ ко друзе́й глаго́лаху: / где суть печа́ти гро́ба; / где есть Пила́това кустоди́а, и опа́сное утверже́ние? / Бысть же возвести́тель не разумева́ющим жена́м, / блиста́яйся А́нгел, и глаго́ляй к ним: / что с рыда́нием и́щете жива́го и оживотвори́вшаго род челове́ческий? / Воста́ Христо́с Бог наш из ме́ртвых я́ко всеси́лен, / подая́й всем нам нетле́ние и жизнь, / просвеще́ние и ве́лию ми́лость.

Стих: Хвали́те Го́спода вси язы́цы, / похвали́те Его́ вси лю́дие.

Почто́ ми́ра со слеза́ми, о учени́цы растворя́ете, / ка́мень отвали́ся, гроб истощи́ся: / ви́дите тлю живото́м попра́нную, / печа́ти свиде́тельствующя я́вственно, / спя́щия лю́те стра́жники непокори́вых, / сме́ртное спасе́ся пло́тию Бо́жиею, ад рыда́ет. / Те́кша ра́достию рцы́те апо́столом: / умертви́вый смерть Христо́с, перворожде́н из ме́ртвых, / вас предваря́ет в Галиле́и.

Стих: Я́ко утвердися милость Его́ на нас, / и истина Госпо́дня пребывает во век.

Мироно́сицы ра́но бы́вша, / и гроб Твой со тща́нием дости́гша, / иска́ху Тебе́ Христе́, во е́же пома́зати пречи́стое те́ло Твое́. / И а́нгеловыми глаго́лы огласи́вшеся, / радостотво́рныя о́бразы апо́столом пропове́даху, / я́ко воскре́се Нача́льник спасе́ния на́шего, плени́вый смерть, / ми́рови же да́руяй живо́т ве́чный / и ве́лию ми́лость.

Слава, глас 6. Космы монаха:

Мироно́сицы жены́, гро́ба Твоего́ дости́гша, / и печа́ти гро́бныя ви́девша, / не обре́тша же пречи́стаго те́ла Твоего́, / рыда́юща со тща́нием приидо́ша, глаго́люща: / кто укра́де на́ше упова́ние; / кто взят ме́ртва на́га сми́рною пома́зана, / Ма́тери еди́но утеше́ние? / О ка́ко ме́ртвыя оживи́вый умертви́ся; / ад плени́вый, ка́ко погребе́ся? / Но воскресни́ Спа́се самовла́стно, / я́коже рекл еси́, / тридне́вен, спаса́яй ду́ши на́ша.

И ныне, Богородичен, глас 2:

Пре́йде сень зако́нная, / благода́ти прише́дши: / я́коже бо купина́ не сгара́ше опаля́ема, / та́ко Де́во родила́ еси́, / и Де́ва пребыла́ еси́. / Вме́сто столпа́ о́гненнаго, пра́ведное возсия́ Со́лнце: / вме́сто Моисе́я, Христо́с, / спасе́ние душ на́ших.

Вход: Све́те ти́хий: Прокимен: Госпо́дь воцари́ся:

На литии стихиры самогласны, глас 1:

Мироно́сицы жены́, ко гро́бу что приидо́сте; / что и́щете жива́го в ме́ртвых? / Воскре́се Госпо́дь, дерза́йте, вопие́т А́нгел.

Со стра́хом приидо́ша жены́ на гроб, / арома́ты те́ло Твое́ пома́зати тща́щияся: / и сие́ не обре́тше, / недоумева́хуся друга́ ко друзе́й, не ве́дуще Воскресе́ния. / Но предста́ им А́нгел, и рече́: / воскре́се Христо́с, / да́руяй нам ве́лию ми́лость.

Приидо́ша на гроб Магдали́на, / и друга́я Мари́я и́щуще Го́спода, / и А́нгела ви́деша я́ко мо́лнию / седя́ща на ка́мени, и глаго́люща им: / что и́щете жива́го с ме́ртвыми; / воскре́се, я́коже рече́: / в Галиле́и Его́ обря́щете. / К Нему́ же возопии́м: / воскресы́й из ме́ртвых, Го́споди сла́ва Тебе́.

Слава, глас 6: Проси́ Ио́сиф те́ло Иису́сово, / и положи́ е́ в но́вом свое́м гро́бе: / подоба́ше бо Ему́ из гро́ба, / я́ко от черто́га проити́. / Сокруши́вый держа́ву сме́рти, / и отве́рзый врата́ ра́йская челове́ком, / Го́споди сла́ва Тебе́.

И ныне, Богородичен, глас тойже: Творе́ц и Изба́витель мой, Пречи́стая, / Христо́с Госпо́дь из Твои́х ложе́сн проше́д, / в мя оболки́йся, / пе́рвыя кля́твы Ада́ма свободи́. / Те́мже Ти, Всечи́стая, / я́ко Бо́жии Ма́тери же и Де́ве, / вои́стинну вопие́м немо́лчно: / ра́дуйся а́нгельски, ра́дуйся, Влады́чице, / предста́тельство и покро́ве, / и спасе́ние душ на́ших.

На стиховне стихира воскресна, глас 2:

Воскресе́ние Твое́, Христе́ Спа́се, / всю просвети́ вселе́нную, / и призва́л еси́ Твое́ созда́ние, / Всеси́льне Го́споди, сла́ва Тебе́.

Таже стихиры Пасхи с припевы их. Глас 5.

Стих: Да воскре́снет Бог, / и расточа́тся врази́ Его́.

Па́сха / свяще́нная нам днесь показа́ся; / Па́сха но́ва свята́я; / Па́сха та́инственная; / Па́сха всечестна́я. / Па́сха Христо́с Изба́витель; / Па́сха непоро́чная; / Па́сха вели́кая; / Па́сха ве́рных. / Па́сха две́ри ра́йския нам отверза́ющая. / Па́сха всех освяща́ющая ве́рных.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь цветная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь цветная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь цветная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь цветная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.