» » » Сборник - Триодь цветная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь цветная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь цветная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь цветная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь цветная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь цветная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь цветная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь цветная заключает в себе песнопения от Недели Пасхи до Недели Всех святых, то есть следующего воскресенья после Пятидесятницы. Название «Цветная триодь» происходит от праздника Входа Господня во Иерусалим или Неделя ваий (Цветная Неделя), так как в ранней богослужебной традиции вторая часть Триоди начиналась со службы Лазаревой субботы, связанной с праздником Входа Господня во Иерусалим. В России такое деление Триоди сохранялось до середины XVII века и было изменено в ходе реформы патриарха Никона. В старообрядческих изданиях по древней традиции Триодь постная закачивается вместе с Четыредесятницей, а Триодь цветная начинается с Лазаревой субботы.






Катавасия: Свети́ся, свети́ся:

И поклон. Таже, Свят Госпо́дь Бог наш: на глас 1, трижды.

Ексапостиларий, глас 1. Подобен: Не́бо звезда́ми:

Мои́х удо́в руко́ю твое́ю испыта́вый я́звы, / не неве́руй Ми, Фомо́, / уя́звленному тебе́ ра́ди: / со ученики́ единому́дрствуй, / и живу́щаго пропове́дуй Бо́га. [Дважды.]

Слава, и ныне:

Днесь весна́ благоуха́ет, / и но́вая тварь лику́ет. / Днесь взима́ются ключи́ двере́й, / и неве́рия Фомы́ дру́га вопию́ща: / Госпо́дь и Бог мой.

На хвалитех стихиры, на 4, глас 1. Подобен: Прехва́льнии му́ченицы:

По е́же из гро́ба Твое́м стра́шном, Жизнода́вче, воста́нии, / я́коже печа́тей не разруши́л еси́, Христе́, гро́бных, / та́ко заключе́нным две́рем вшел еси́ к пресла́вным апо́столом Твои́м, / радостотворя́ их, и Пра́вый Твой Дух подая́ им, / за безме́рную Твою́ ми́лость.

Фома́ и́же и Близне́ц не бе прише́л, / егда́ Ты ученико́м яви́лся еси́, Го́споди. / Те́мже не ве́рова Твоему́ Воскресе́нию, / и ви́девшим Тя вопия́ше: / а́ще не вложу́ пе́рста в ре́бра Его́ и гвозде́й я́звы, / не ве́рую, я́ко воста́л есть.

Я́коже хо́щеши, осяжи́, Христо́с Фоме́ вопия́ше: / вложи́ ру́ку, и позна́й Мя ко́сти иму́ща и земно́е те́ло, / и не бу́ди неве́рен, ра́вно же со ине́ми уве́рися. / Он же возопи́: / Бог мой и Госпо́дь Ты еси́, / сла́ва воста́нию Твоему́.

Слава, глас 6:

По днех осми́х воста́ния Твоего́, Иису́се Царю́, / единоро́дный Сло́ве О́тчий / яви́лся еси́ ученико́м Твои́м, заключе́нным две́рем, / мир Твой подая́, / и неве́рующему ученику́ зна́мения показа́л еси́: / прииди́ и осяжи́ ру́це и но́зе, и нетле́нная Моя́ ре́бра. / Он же ве́ровав, вопия́ше Тебе́: / Госпо́дь мой и Бог мой, сла́ва Тебе́.

И ныне: Преблагослове́нна еси́:

Славословие великое. И тропарь праздника. Ектении, и отпуст. Начинаются же от днесь литии, сиречь исхождения в притвор. Такожде и оглашения преподобнаго отца нашего Феодора Студита, в нихже поем: Сла́ва, и ны́не,

стихиру евангельскую, глас 1:

На го́ру ученико́м иду́щим, за земно́е Вознесе́ние, / предста́ Госпо́дь: и поклони́вшеся Ему́, / и да́нныя вла́сти везде́ научи́вшеся, / в поднебе́сную посыла́хуся, / пропове́дати е́же из ме́ртвых Воскресе́ние, / и е́же на небеса́ возше́ствие. / И́мже и во ве́ки спребыва́ти нело́жный обеща́ся Христо́с Бог, / и Спас душ на́ших.

Внемли, яко литии в притворе прежде перваго часа бывают и оглашения Студитова. И час 1. И прочее обычное. И совершенный отпуст.

Ведомо буди, яко воследование случившихся святых во всех Неделях святыя Пятдесятницы поем в Повечериях.

Литургиа бывает порану труда ради бденнаго. Часы поются трипсалмнии по Уставу в притворе, на нихже глаголем тропарь и кондак праздника.

Ведомо буди, яко от Недели Новыя и до отдания праздника Пасхи, начало Литургии сице бывает:

По еже рещи диакону: Благослови́ влады́ко: И иерею: Благослове́но Ца́рство: Поет иерей: Христо́с воскре́се: трижды, весь тропарь кроме стихов: Да воскре́снет Бог: Таже, ектениа, и прочая Литургии.

Вместо же Достойно: поем:

А́нгел вопия́ше Благода́тней: / Чи́стая Де́во, ра́дуйся! / И па́ки реку́: ра́дуйся! / Твой Сын воскре́се / тридне́вен от гро́ба, / и ме́ртвыя воздви́гнувый: / лю́дие, весели́теся.

Таже ирмос, глас 1: Свети́ся, свети́ся, / но́вый Иерусали́ме: / сла́ва бо Госпо́дня / на тебе́ возсия́. / Лику́й ны́не / и весели́ся, Сио́не. / Ты же, Чи́стая, красу́йся, Богоро́дице, / о воста́нии Рождества́ Твоего́.

Егда же речет иерей: Со стра́хом Бо́жиим: И мы: Благослове́н гряды́й во и́мя Госпо́дне, Бог Госпо́дь и яви́ся нам. Иерей: Спаси́ Бо́же лю́ди Твоя́: И мы вместо тропаря: Ви́дехом свет и́стинный: поем: Христо́с воскре́се: единожды: и до отдания Пасхи. Бывает же и прочее Литургии по обычаю. Во отпусте же егда речет: Сла́ва Тебе́ Христе́ Бо́же, упова́ние на́ше, сла́ва Тебе́. И мы: Христо́с воскре́се: трижды. Таже отпуст Литургии по обычаю.

НА ЛИТУРГИИ

начинаем изобразительная, и поем во блаженнах, от канона праздника, песнь 3 и 6. По входе тропарь: Запеча́тану гро́бу: Сла́ва, и ны́не: кондак: Любопы́тною десни́цею:

Прокимен Апостола, глас 3: Ве́лий Госпо́дь наш, и ве́лия кре́пость Его́, / и ра́зума Его́ несть числа́. Стих: Хвали́те Го́спода я́ко благ псало́м: Бо́гови на́шему да услади́тся хвале́ние.

Апостол в Деяниих, зачало 14. [Деян. 5, 12 – 20.]

Во дни о́ны, рука́ми апо́стольскими бы́ша зна́мения и чудеса́ в лю́дех мно́га: и бя́ху единоду́шно вси в притво́ре Соломо́ни. От про́чих же никто́же сме́яше прилепля́тися им, но велича́ху их лю́дие. Па́че же прилага́хуся ве́рующии Го́сподеви, мно́жество муже́й же и жен. Я́ко и на сто́гны износи́ти неду́жныя и полага́ти на посте́лех и на одре́х, да гряду́щу Петру́, поне́ сень его́ осени́т не́коего от них. Схожда́ше же ся и мно́жество от окре́стных градо́в во Иерусали́м, принося́ще неду́жныя и стра́ждущия от дух нечи́стых, и́же исцелева́хуся вси. Воста́в же архиере́й, и вси и́же с ним, су́щая е́ресь саддуке́йская, испо́лнишася за́висти. И возложи́ша ру́ки своя́ на апо́столы, и посла́ша их в соблюде́ние о́бщее. А́нгел же Госпо́день но́щию отве́рзе две́ри темни́цы, изве́д же их, рече́: Иди́те и ста́вше глаго́лите в це́ркви лю́дем вся глаго́лы жи́зни сея́.

Аллилуиа, глас 8. Прииди́те возра́дуемся Го́сподеви, воскликнем Бо́гу Спаси́телю на́шему. Стих: Я́ко Бог ве́лий Госпо́дь, и Царь ве́лий по всей земли́.

Евангелие Иоанна, зачало 65. [Ин. 20, 19 – 31.]

Су́щу по́зде в день той, во еди́ну от суббо́т, и две́рем затворе́нным, иде́же бя́ху ученицы́ Его́ со́брани, стра́ха ра́ди иуде́йска, прии́де Иису́с и ста посреде́, и глаго́ла им: мир вам. И сие́ рек, показа́ им ру́це и но́зе и ре́бра Своя́. Возра́довашася же ученицы́, ви́девше Го́спода. Рече́ же им Иису́с па́ки: мир вам. Я́коже посла́ Мя Оте́ц, и Аз посыла́ю вы. И сие́ рек, ду́ну и глаго́ла им: приими́те Дух Свят. И́мже отпустите́ грехи́, отпу́стятся им: и и́мже держите́, держа́тся. Фома́ же, еди́н от обоюна́десяте, глаго́лемый Близне́ц, не бе ту с ни́ми, егда́ прии́де Иису́с. Глаго́лаху же ему́ друзи́и ученицы́: ви́дехом Го́спода. Он же рече́ им: а́ще не ви́жу на руку́ Его́ я́звы гвозди́нныя, и вложу́ пе́рста моего́ в я́звы гвозди́нныя, и вложу́ ру́ку мою́ в ре́бра Его́, не иму́ ве́ры. И по днех осми́х па́ки бя́ху внутрь ученицы́ Его́, и Фома́ с ни́ми. Прии́де Иису́с две́рем затворе́нным, и ста посреде́ их и рече́: мир вам. Пото́м глаго́ла Фоме́: принеси́ перст твой се́мо, и виждь ру́це Мои́, и принеси́ ру́ку твою́, и вложи́ в ре́бра Моя́, и не бу́ди неве́рен, но ве́рен. И отвеща́ Фома́ и рече́ Ему́: Госпо́дь мой и Бог мой. Глаго́ла ему́ Иису́с: я́ко ви́дев Мя, ве́рова: блаже́ни не ви́девшии и ве́ровавше. Мно́га же и и́на зна́мения сотвори́ Иису́с пред ученики́ Свои́ми, я́же не суть пи́сана в кни́гах сих. Сия́ же пи́сана бы́ша, да ве́руете, я́ко Иису́с есть Христо́с Сын Бо́жий, и да ве́рующе живота́ и́мате во и́мя Его́.


Причастный: Похвали́ Иерусали́ме Го́спода, / хвали́ Бо́га твоего́ Сио́не. Аллилуиа. трижды.

На трапезе бывает утешение братии велие. И воставше, от трапезы, глаголем преждеписанная вся в субботу Светлыя седмицы.

НЕДЕЛЯ ТРЕТИЯ ПО ПАСЦЕ, СВЯТЫХ ЖЕН МИРОНОСИЦ, И ИОСИФА ПРАВЕДНАГО

В СУББОТУ ВЕЧЕРА, НА МАЛЕЙ ВЕЧЕРНИ

Стихиры воскресны, 3. Глас 2:

Пре́жде век от Отца́ Ро́ждшемуся Бо́жию Сло́ву, / Вопло́щшемуся от Де́вы Мари́и, / прииди́те, поклони́мся: / крест бо претерпе́в, / погребе́нию предаде́ся, я́ко Сам восхоте́: / и воскре́се из ме́ртвых, / спасе́ мя заблужда́ющаго челове́ка.

Христо́с Спас наш, / е́же на ны рукописа́ние пригвозди́в на Кресте́ загла́ди, / и сме́рную держа́ву упраздни́: / поклоня́емся Его́ Тридне́вному Воскресе́нию.

Со Арха́нгелы воспои́м Христо́во Воскресе́ние: / Той бо есть Изба́витель и Спас душ на́ших, / и в сла́ве стра́шней и кре́пцей си́ле, / па́ки гряде́т суди́ти мiру, его́же созда́.

И восточен {анатолиев} 1, глас тойже:

Тебе́ Распе́ншагося и Погребе́ннаго, / А́нгел пропове́да Влады́ку, и глаго́лаше жена́м: / прииди́те ви́дите, иде́же лежа́ше Госпо́дь: / воскре́се бо, я́коже рече́, я́ко Всеси́лен. / Те́мже Тебе́ поклоня́емся, Еди́ному Безсме́ртному: / Жизнода́вче Христе́, поми́луй нас.

Слава, глас 2: Почто́ ми́ра со слеза́ми, о учени́цы растворя́ете, / ка́мень отвали́ся, гроб истощи́ся: / ви́дите тлю живото́м попра́нную, / печа́ти свиде́тельствующя я́вственно, / спя́щия лю́те стра́жники непокори́вых, / сме́ртное спасе́ся пло́тию Бо́жиею, ад рыда́ет. / Те́кша ра́достию рцы́те апо́столом: / умертви́вый смерть Христо́с, перворожде́н из ме́ртвых, / вас предваря́ет в Галиле́и.

И ныне: догматик, глас тойже:

О преве́лия та́инства! / Зря чудеса́, пропове́дую Божество́: / Емману́ил бо естества́ у́бо врата́ отве́рзе я́ко Человеколю́бец: / де́вства же заключе́ния не разруши́ я́ко Бог, / но си́це от утро́бы про́йде, я́коже слу́хом вни́де: / та́ко воплоти́ся, я́коже зача́тся. / Безстра́стно вни́де, несказа́нно изы́де, по проро́ку глаго́лющему: / сия́ врата́ заключе́на бу́дут, никто́же про́йдет и́ми, / то́кмо еди́н Госпо́дь Бог Изра́илев, / име́яй ве́лию ми́лость.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь цветная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь цветная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь цветная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь цветная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.