» » » Сборник - Триодь цветная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь цветная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь цветная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь цветная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь цветная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь цветная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь цветная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь цветная заключает в себе песнопения от Недели Пасхи до Недели Всех святых, то есть следующего воскресенья после Пятидесятницы. Название «Цветная триодь» происходит от праздника Входа Господня во Иерусалим или Неделя ваий (Цветная Неделя), так как в ранней богослужебной традиции вторая часть Триоди начиналась со службы Лазаревой субботы, связанной с праздником Входа Господня во Иерусалим. В России такое деление Триоди сохранялось до середины XVII века и было изменено в ходе реформы патриарха Никона. В старообрядческих изданиях по древней традиции Триодь постная закачивается вместе с Четыредесятницей, а Триодь цветная начинается с Лазаревой субботы.






Стих: Я́ко исчеза́ет дым, / да исче́знут.

Прииди́те / от виде́ния жены́ благове́стницы, / и Сио́ну рцы́те: / приими́ / от нас ра́дости благове́щения, Воскресе́ния Христо́ва: / красу́йся, лику́й / и ра́дуйся, Иерусали́ме, / Царя́ Христа́ узре́в из гро́ба, / я́ко жениха́ происходя́ща.

Стих: Та́ко да поги́бнут гре́шницы от Лица́ Бо́жия, / а пра́ведницы да возвеселя́тся.

Мироно́сицы жены́, / у́тру глубоку́, / предста́вша гро́бу Живода́вца, / обрето́ша А́нгела / на ка́мени седя́ща, / и той провеща́в им, / си́це глаго́лаше: / что и́щете Жива́го с ме́ртвыми; / что пла́чете Нетле́ннаго во тли? / Ше́дше, пропове́дите ученико́м Его́.

Стих: Сей день, его́же сотвори Госпо́дь, / возра́дуемся и возвесели́мся в онь.

Па́сха кра́сная, / Па́сха, Госпо́дня Па́сха! / Па́сха всечестна́я / нам возсия́. Па́сха, / ра́достию друг дру́га обы́мем. / О Па́сха! / Избавле́ние ско́рби, / и́бо из гро́ба днесь, / я́ко от черто́га / возсия́в Христо́с, / жены́ ра́дости испо́лни, глаго́ля: / пропове́дите апо́столом.

Слава, глас 5: Тебе́, оде́ющагося све́том я́ко ри́зою, / снем Ио́сиф с Дре́ва с Никоди́мом, / и ви́дев ме́ртва на́га непогребе́нна, / благосе́рдный плач восприи́м, / рыда́я глаго́лаше: / увы мне, сладча́йший Иису́се! / Его́же вма́ле со́лнце на Кресте́ ви́сима узре́вше, / мра́ком облага́шеся, / и земля́ стра́хом колеба́шеся, / и раздира́шеся церко́вная заве́са: / но се ны́не ви́жду Тя, / мене́ ра́ди во́лею подъе́мша смерть. / Ка́ко погребу́ Тя Бо́же мой; / или́ ка́ко плащани́цею обвию́; / ко́има ли рука́ма прикосну́ся нетле́нному Твоему́ те́лу; / или́ ки́я пе́сни воспою́ Твоему́ исхо́ду, Ще́дре; / велича́ю стра́сти Твоя́, / песносло́влю и погребе́ние Твое́, со Воскресе́нием, зовы́й: / Го́споди, сла́ва Тебе́.

И ныне, глас 5: Воскресе́ния день, / и просвети́мся торжество́м, / и друг дру́га обы́мем. / Рцем бра́тие, / и ненави́дящим нас, / прости́м вся Воскресе́нием, / и та́ко возопии́м: / Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в, / и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в.

Тропарь, во глас 5:

Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в / и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. Единожды.

Таже, Ны́не отпуща́еши: На благословении хлебов тропарь Богоро́дице Де́во: трижды. И обычное чтение Деяний.

Аще ли случится не быти бдению: поются на Го́споди воззва́х: стихиры воскресны, 4. И мироносиц с литийными, на 6. Вход. Прокимен. На стиховне стихиры Пасхи. Сла́ва, и ны́не, глас 5, Тебе́ одеющагося светом: На Полунощнице канон Троичен поется по обычаю.

Ведомо же буди, яко от Недели святаго Фомы, не бывает хлеболомление по благословении хлебов, за краткость нощи.

НА УТРЕНИ

На Бог Господь: тропарь, глас 2.

Егда́ снизше́л еси́ к сме́рти, Животе́ Безсме́ртный, / тогда́ ад умертви́л еси́ блиста́нием Божества́; / егда́ же и уме́ршия от преиспо́дних воскреси́л еси́, / вся Си́лы Небе́сныя взыва́ху: / Жизнода́вче, Христе́ Бо́же наш, сла́ва Тебе́. [Дважды.]

Слава: Благообра́зный Ио́сиф, / с Дре́ва снем Пречи́стое Те́ло Твое́, / плащани́цею чи́стою обви́в, и благоуха́ньми, / во гро́бе но́ве, закры́в, положи́, / но тридне́вен воскре́сл еси́, Го́споди, / подая́й ми́рови ве́лию ми́лость.

И ныне: Мироно́сицам жена́м, при гро́бе предста́в А́нгел, вопия́ше: / ми́ра ме́ртвым суть прили́чна, / Христо́с же истле́ния яви́ся чуждь. / Но возопи́йте: воскре́се Госпо́дь, / подая́й ми́рови ве́лию ми́лость.

По 1-м стихословии седальны, глас 2:

Ка́мень гро́бный запеча́тати не возбрани́в, / ка́мень ве́ры воскресы́й по́дал еси́ всем: / Го́споди сла́ва Тебе́.

Стих: Воскресни́ Го́споди Бо́же мой, да вознесе́тся рука́ Твоя́, / не забу́ди убо́гих Твои́х до конца́.

Не́дро пречи́стое в вы́шних не истощи́вый, / погребе́ние и Воскресе́ние о всех прия́л еси́: / Го́споди сла́ва Тебе́.

Слава, и ныне: Богородичен.

Вся па́че смы́сла, / вся пресла́вная Твоя́, Богоро́дице, та́инства, / чистоте́ запеча́танней, и де́вству храни́му, / Ма́ти позна́лася еси́ нело́жна, / Бо́га ро́ждши и́стиннаго: / Того́ моли́, спасти́ся душа́м на́шим.

По 2-м стихословии седальны, глас 2:

Мироно́сицы у́тро прише́дшия, / и гроб тощ ви́девшия, апо́столом глаго́лаху: / тле́ние низложи́ держа́вный, / и су́щия во а́де исхити́ уз: / пропове́дите дерзнове́нием, я́ко воскре́се Христо́с Бог, / да́руяй ми́рови ве́лию ми́лость.

Стих: Испове́мся Тебе́ Го́споди всем се́рдцем мои́м, / пове́м вся чудеса́ Твоя́.

Ми́ры погребе́ния Твоего́ жены́ нося́ща, / тай ко гро́бу приидо́ша ура́нше, / иуде́йския боя́щеся де́рзости, / и во́инов предзря́ще утвержде́ние. / Но естество́ немощно́е му́жество победи́, / я́ко наме́рение ми́лостивное Бо́гу угоди́. / Прили́чно у́бо взыва́ху: / воскресни́ Го́споди, помози́ нам, / и изба́ви нас сла́вы ра́ди и́мене Твоего́.

Слава, и ныне: Богородичен:

Препросла́вленна еси́ Богоро́дице Де́во, пое́м Тя: / Кресто́м бо Сы́на Твоего́ низложи́ся ад / и смерть умертви́ся: / умерщвле́ннии воста́хом и живота́ сподо́бихомся, / рай восприя́хом дре́внее наслажде́ние. / Тем благодаря́ще славосло́вим, / я́ко держа́внаго Христа́ Бо́га на́шего, / и еди́наго Многоми́лостиваго.

И чтение во Евангелии толковом по чину своему.

По Непорочнах тропари: А́нгельский собо́р: И абие ипакои. Глас 2:

По стра́сти ше́дша во гроб жены́, / во е́же пома́зати те́ло Твое́, Христе́ Бо́же, / ви́деша а́нгелы во гро́бе, и ужасо́шася: / глас бо слы́шаху от них, я́ко воскре́се Госпо́дь, / да́руя мiрови ве́лию ми́лость.

И чтение. И абие степенны, глас 2, по дважды.

Антифон 1:

На не́бо о́чи пуща́ю моего́ се́рдца, к Тебе́, Спа́се, / спаси́ мя Твои́м осия́нием.

Поми́луй нас согреша́ющих Тебе́ мно́го, / на вся́кий час, о Христе́ мой, / и даждь о́браз пре́жде конца́ пока́ятися Тебе́.

Слава: Свято́му Ду́ху, Е́же ца́рствовати подоба́ет, / освяща́ти, подвиза́ти тварь: / Бог бо есть, Единосу́щен Отцу́ и Сло́ву.

И ныне, тойже.

Антифон 2:

А́ще не Госпо́дь бы был в нас, / кто дово́лен цел сохране́н бы́ти от врага́, / ку́пно и человекоуби́йцы?

Зубо́м их не преда́ждь, Спа́се, Твоего́ раба́: / и́бо льво́вым о́бразом на мя подвиза́ются врази́ мои́.

Слава: Свято́му Ду́ху живонача́лие и честь: / вся бо созда́нная, / я́ко Бог сый си́лою, / соблюда́ет во Отце́, Сы́ном же.

И ныне, тойже.

Антифон 3:

Наде́ющиися на Го́спода, уподо́бишася горе́ святе́й: / и́же ника́коже дви́жутся прило́ги вра́жиими.

В беззако́нии рук свои́х да не про́струт боже́ственне живу́щии: / не оставля́ет бо Христо́с жезла́ на жре́бии Свое́м.

Слава: Святы́м Ду́хом то́чится вся́ка прему́дрость: / отсю́ду благода́ть апо́столом, / и страда́льчествы венча́ются му́ченицы, и проро́цы зрят.

И ныне, тойже.

Прокимен, глас 2: Воста́ни, Го́споди, Бо́же мой, повеле́нием, и́мже запове́дал еси́, / и сонм люде́й обы́дет Тя. Стих: Го́споди Бо́же мой, на Тя упова́х, спаси́ мя. Вся́кое дыха́ние:

Евангелие утреннее воскресное 3, от Марка, зачало 71. [Мк. 16, 9 – 20.]

Во вре́мя о́но воскре́с Иису́с зау́тра, в пе́рвую суббо́ту, яви́ся пре́жде Мари́и Магдали́ни, из нея́же изгна́ седмь бесо́в. Она́ же ше́дши возвести́ с Ним бы́вшим, пла́чущимся и рыда́ющим. И они́ слы́шавше, я́ко жив есть, и ви́ден бысть от нея́, не я́ша ве́ры. По сих же двема́ от них гряду́щема яви́ся ине́м о́бразом, иду́щема на село́. И та ше́дша возвести́ста про́чим: и ни те́ма ве́ры я́ша. Последи́ же возлежа́щим им единомуна́десяте яви́ся, и поноси́ неве́рствию их и жестосе́рдию, я́ко ви́девшим Его́ воста́вша не я́ша ве́ры. И рече́ им: ше́дше в мир весь, пропове́дите Ева́нгелие всей тва́ри. И́же ве́ру име́т и крести́тся, спасе́н бу́дет, а и́же не име́т ве́ры, осужде́н бу́дет. Зна́мения же ве́ровавшим сия́ после́дуют: и́менем Мои́м бе́сы иждену́т; язы́ки возглаго́лют но́вы; зми́я возму́т; а́ще и что сме́ртно испию́т, не вреди́т их; на неду́жныя ру́ки возложа́т, и здра́ви бу́дут. Госпо́дь же у́бо, по глаго́лании Его́ к ним, вознесе́ся на не́бо, и се́де одесну́ю Бо́га. Они́ же изше́дше пропове́даша всю́ду, Го́споду поспе́шствующу и сло́во утвержа́ющу после́дствующими зна́меньми. Ами́нь.


Таже: Воскресе́ние Христо́во ви́девше, поклони́мся: трижды. Псалом 50, и прочее.

Канон Пасхи со ирмосом, и с Богородичны его, на 6. Таже настоящия Недели, Триоди канон на 8, глас 2: Творение господина Андреа Критскаго. Катавасия: Воскресе́ния день:

Канон Пасхи. Глас 1. Песнь 1.

Ирмос: Воскресе́ния день, / просвети́мся, лю́дие. / Па́сха, Госпо́дня Па́сха: / от сме́рти бо к жи́зни, / и от земли́ к небеси́, / Христо́с Бог нас преведе́, / побе́дную пою́щия.

Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых.

Очи́стим чу́вствия, и у́зрим / непристу́пным све́том / Воскресе́ния, Христа́ / блиста́ющася, / и ра́дуйтеся, реку́ща, / я́сно да услы́шим, / побе́дную пою́ще.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь цветная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь цветная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь цветная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь цветная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.