» » » Сборник - Триодь постная (цсл)


Авторские права

Сборник - Триодь постная (цсл)

Здесь можно скачать бесплатно "Сборник - Триодь постная (цсл)" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия: прочее. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Сборник  - Триодь постная (цсл)
Рейтинг:
Название:
Триодь постная (цсл)
Автор:
Издательство:
неизвестно
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "Триодь постная (цсл)"

Описание и краткое содержание "Триодь постная (цсл)" читать бесплатно онлайн.



Триодь, Триодион (от греч. τρεις — три и ωδή — песнь) — богослужебная книга православной церкви, содержащая трёхпесенные каноны (трипеснцы), откуда и происходит название. Триоди покрывают круг подвижных праздников года, даты которых находятся в зависимости от дня празднования Пасхи: от подготовительных седмиц к Великому посту (то есть от Недели о мытаре и фарисее) до первого воскресенья после праздника Святой Троицы (то есть до Недели Всех святых). Первые две подготовительные седмицы Триодь используется только в воскресной службе на Неделю о мытаре и фарисее и на Неделю о блудном сыне, а начиная со службы на субботу перед Неделей о Страшном суде — ежедневно. Изначально Триодь существовала в виде единого сборника, а затем была разделена на две части — Триодь постную и Триодь цветную.

Триодь постная содержит в себе молитвословия на дни Великого Поста с приготовительными седмицами к нему и Страстной седмицы начиная с Недели о мытаре и фарисее и до Великой субботы включительно. Содержит песнопения в основном авторов VIII и IX вв., среди которых: Андрей Критский, Косма Маюмский, Иоанн Дамаскин, император Лев Мудрый, Феофан Начертанный.






А́ще ба́бы слы́шала еси́, убива́ющия иногда́ / безвозра́стное му́жеское, душе́ окая́нная, целому́дрия дея́ние, / ны́не я́ко вели́кий Моисе́й, / сси прему́дрость.

Я́ко Моисе́й вели́кий / еги́птянина, ума́ уязви́вши / окая́нная, не уби́ла еси́ душе́: / и ка́ко всели́шися, глаго́ли, / в пусты́ню страсте́й покая́нием?

В пусты́ню всели́ся вели́кий Моисе́й, / гряди́ у́бо подража́й того́ житие́, / да и в купине́ богоявле́ния душе́, / в виде́нии бу́деши.

Моисе́ов жезл вообража́й душе́, / ударя́ющий мо́ре, и огустева́ющий глубину́, / во о́браз Креста́ Боже́ственнаго: / и́мже мо́жеши и ты / вели́кая соверши́ти.

Ааро́н приноша́ше огнь Бо́гу, непоро́чный, неле́стный: / но Офни́ и Финее́с, я́ко ты душе́, / приноша́ху чужде́е Бо́гу оскверне́нное житие́.

Слава, Троичен: Тя Тро́ице сла́вим, Еди́наго Бо́га: / Свят, Свят, Свят еси́ О́тче, Сы́не, и Ду́ше, / про́стое Существо́, / Еди́нице при́сно покланя́емая.

И ныне, Богородичен: Из Тебе́ облече́ся в мое́ смеше́ние, / нетле́нная безму́жная Ма́ти Де́во, / Бог созда́вый ве́ки, / и соедини́ Себе́ челове́ческое естество́.

Песнь 6.

Ирмос: Возопи́х всем се́рдцем мои́м / к ще́дрому Бо́гу, / и услы́ша мя от а́да преиспо́дняго, / и возведе́ от тли живо́т мой. (Дважды)

Во́лны Спа́се прегреше́ний мои́х / я́ко в мо́ри Чермне́м возвраща́ющеся, / покры́ша мя внеза́пу, / я́ко Еги́птяны иногда́, и триста́ты.

Неразу́мное душе́ произволе́ние име́ла еси́, / я́ко пре́жде Изра́иль: / Боже́ственныя бо ма́нны предсуди́ла еси́ безслове́сно, / любосла́стное страсте́й объяде́ние.

Кладенцы́ душе́, предпочла́ еси́ ханане́йских мы́слей, / па́че жи́лы ка́мене, / из него́же прему́дрости река́, я́ко ча́ша / пролива́ет то́ки богосло́вия.

Свина́я мяса́ и котлы́, и Еги́петскую пи́щу, / па́че небе́сныя предсуди́ла еси́ душе́ моя́, / я́коже дре́вле неразу́мнии лю́дие в пусты́ни.

Я́ко уда́ри Моисе́й раб Твой / жезло́м ка́мень, / обра́зно животвори́вая ре́бра Твоя́ прообразова́ше, / из ни́хже вси / питие́ жи́зни Спа́се, почерпа́ем.

Испыта́й душе́ и смотряй, я́коже Иису́с Нави́н / обетова́ния зе́млю, какова́ есть, / и всели́ся в ню благозако́нием.

Слава, Троичен: Тро́ица есмь про́ста, неразде́льна, / разде́льна Ли́чне, / и Еди́ница есмь, Естество́м соедине́на, / Оте́ц глаго́лет, и Сын, и Боже́ственный Дух.

Богородичен: Утро́ба Твоя́ Бо́га нам роди́, / воображе́нна по нам: / Его́же я́ко Созда́теля всех моли́ Богоро́дице, / да моли́твами Твои́ми оправди́мся.

Таже: Го́споди, поми́луй. (Трижды.) Сла́ва, и ны́не:

Кондак:

Душе́ моя́, душе́ моя́, воста́ни, что спи́ши? / Коне́ц приближа́ется, и и́маши смути́тися. / Воспряни́ у́бо, да пощади́т тя Христо́с Бог, / везде́ сый и вся́ исполня́яй.

Песнь 7.

Ирмос: Согреши́хом, беззако́нновахом, / непра́вдовахом пред Тобо́ю, / ниже́ соблюдо́хом, ниже́ сотвори́хом, / я́коже запове́дал еси́ нам; / но не преда́ждь нас до конца́, / отце́в Бо́же. (Дважды)

Киво́т я́ко ноша́шеся на колесни́це, / Зан о́ный, / егда́ превра́щшуся тельцу́, / то́чию косну́ся, Бо́жиим искуси́ся гне́вом: / но того́ дерзнове́ния убежа́вши душе́, / почита́й Боже́ственная че́стне.

Слы́шала еси́ Авессало́ма, / ка́ко на естество́ воста́? / Позна́ла еси́ того́ скве́рная дея́ния, / и́миже оскверни́ ло́же Дави́да отца́, / но ты подража́ла еси́ того́ стра́стная / и любосла́стная стремле́ния.

Покори́ла еси́ нерабо́тное твое́ досто́инство те́лу твоему́: / ино́го бо Ахитофе́ла обре́тши врага́, душе́, / снизшла́ еси́ сего́ сове́том, / но сия́ разсы́па Сам Христо́с, / да ты вся́ко спасе́шися.

Соломо́н чу́дный, / и благода́ти прему́дрости испо́лненный, / сей лука́вое иногда́ пред Бо́гом сотвори́в, / отступи́ от Него́: / ему́же ты прокля́тым твои́м житие́м, душе́ / уподо́билася еси́.

Сластьми́ влеко́мь страсте́й свои́х оскверня́шеся, / увы́ мне, рачи́тель прему́дрости, / рачи́тель блу́дных жен, и стра́нен от Бо́га: / его́же ты подража́ла еси́ умо́м о душе́! / Сладостра́стьми скве́рными.

Ровоа́му поревнова́ла еси́ / не послу́шавшему сове́та о́тча, / ку́пно же и зле́йшему рабу́ Иеровоа́му, пре́жнему отсту́пнику душе́, / но бе́гай подража́ния, и зови́ Бо́гу: / согреши́х, уще́дри мя.

Слава, Троичен: Тро́ице про́стая, неразде́льная, / единосу́щная, и Естество́ еди́но, / Све́тове и Свет, и Свя́та три, и еди́но Свя́то / пое́тся Бог Тро́ица, / но воспо́й, просла́ви Живо́т и Животы́, душе́, / всех Бо́га.

Богородичен: Пое́м Тя, благослови́м Тя, / покланя́емся Ти Богороди́тельнице, / я́ко неразлу́чныя Тро́ицы породила́ еси́ / еди́наго Христа́ Бо́га, / и Сама́ отве́рзла еси́ нам / су́щим на земли́ небе́сная.

Песнь 8.

Ирмос: Его́же во́инства Небе́сная сла́вят, / и трепе́щут Херуви́ми и Серафи́ми, / вся́ко дыха́ние и тварь, / по́йте, благослови́те / и превозноси́те во вся ве́ки. (Дважды)

Ты Ози́и душе́ поревнова́вши, / сего́ прокаже́ние в себе́ стяжа́ла еси́ сугу́бо: / безме́стная бо мы́слиши, беззако́нная же де́еши: / оста́ви я́же и́маши, / и притецы́ к покая́нию.

Ниневи́тяны душе́ слы́шала еси́ / ка́ющияся Бо́гу, вре́тищем и пе́пелом, / сих не подража́ла еси́, но яви́лася еси́ зле́йшая всех, / пре́жде зако́на, и по зако́не прегреши́вших.

В ро́ве бла́та слы́шала еси́ Иереми́ю душе́, / гра́да Сио́ня рыда́ньми вопию́ща, / и слез и́щуща, / подража́й сего́ плаче́вное житие́ и спасе́шися.

Ио́на в Фарси́с побеже́, / проразуме́в обраще́ние ниневи́тянов, / разуме́ бо я́ко проро́к Бо́жие благоутро́бие: / те́мже ревнова́ше / проро́честву не солга́тися.

Дании́ла в ро́ве слы́шала еси́, / ка́ко загради́ уста́, о душе́ звере́й: / уве́дела еси́, ка́ко о́троцы и́же о Аза́рии, / погаси́ша ве́рою пе́щи пла́мень горя́щий.

Ве́тхаго Заве́та вся / приведо́х ти душе́, к подо́бию, / подража́й пра́ведных боголюби́вая дея́ния, / избе́гни же па́ки лука́вых грехо́в.

Слава, Троичен: Безнача́льне О́тче, Сы́не собезнача́льне, / Уте́шителю Благи́й, Ду́ше Пра́вый: / Сло́ва Бо́жия Роди́телю, / Отца́ безнача́льна Сло́ве, / Ду́ше живы́й, и зи́ждяй, / Тро́ице Еди́нице поми́луй мя.

Богородичен: Я́ко от оброще́ния червлени́цы Пречи́стая, / у́мная багряни́ца Емману́илева, / внутрь во чре́ве Твое́м плоть истка́ся. / Те́мже Богоро́дицу / вои́стинну Тя почита́ем.

Песнь 9.

Ирмос: Безсе́меннаго зача́тия Рождество́ несказа́нное, / Ма́тере безму́жныя нетле́нен Плод, / Бо́жие бо рожде́ние обновля́ет естества́. / Те́мже Тя вси ро́ди, / я́ко Богоневе́стную Ма́терь, / правосла́вно велича́ем. (Дважды)

Христо́с искуша́шеся, / диа́вол искуша́ше, / показу́я ка́мение, / да хле́би бу́дут: / на го́ру возведе́ / ви́дети вся ца́рствия ми́ра во мгнове́нии. / Убо́йся о душе́, ловле́ния, / трезви́ся моли́ся на вся́кий час Бо́гу.

Го́рлица пустынолю́бная, / глас вопию́щаго возгласи́, / Христо́в свети́льник, пропове́дуяй покая́ние, / И́род беззако́ннова со Иродиа́дою. / Зри душе́ моя́, да не увя́знеши в беззако́нныя се́ти, / но облобыза́й покая́ние.

В пусты́ню всели́ся благода́ти Предте́ча, / и Иуде́я вся и Самари́я / слы́шавше теча́ху, / и испове́даху грехи́ своя́, / креща́ющеся усе́рдно: / и́хже ты не подража́ла еси́ душе́.

Брак у́бо честны́й, и ло́же нескве́рно: / обоя́ бо Христо́с пре́жде благослови́, / пло́тию яды́й, / и в Ка́не же на бра́це во́ду в вино́ соверша́я, / и показу́я пе́рвое чу́до: / да ты измени́шися о душе́.

Разсла́бленнаго стя́гну Христо́с, / одр взе́мша, / и ю́ношу уме́рша воздви́же, вдови́че рожде́ние, / и со́тнича о́трока, / и самаряны́не яви́ся, / в Ду́се слу́жбу / Тебе́, душе́ предживописа́.

Кровоточи́вую исцели́ / прикоснове́нием кра́я ри́зна Госпо́дь: / прокаже́нныя очи́сти: / слепы́я и хромы́я просвети́в, испра́ви: / глухи́я же и немы́я, и нича́щия ни́зу исцели́ сло́вом: / да ты спасе́шися окая́нная душе́.

Слава, Троичен: Отца́ просла́вим, Сы́на превознесе́м, / Боже́ственному Ду́ху ве́рно поклони́мся, / Тро́ице неразде́льней, Еди́нице по Существу́, / я́ко Све́ту, и Све́том, и Животу́, и Живото́м: / животворя́щему, и просвеща́ющему концы́.

Богородичен: Град Твой сохраня́й / Богороди́тельнице Пречи́стая: / в Тебе́ бо сей ве́рно ца́рствуяй, / в Тебе́ и утвержда́ется, / и Тобо́ю побежда́яй, / побежда́ет вся́кое искуше́ние, / и пленя́ет ра́тники, / и прохо́дит послуша́ние.

Преподо́бне о́тче Андре́е, моли́ Бо́га о нас.

Андрею: Андре́е честны́й, и о́тче треблаже́ннейший, / па́стырю Кри́тский, / не преста́й моля́ся о воспева́ющих тя, / да изба́вимся вси гне́ва, и ско́рби, и тле́ния, / и прегреше́ний безме́рных, / чту́щии твою́ па́мять ве́рно.

Таже поем оба лика, ирмос: Безсе́меннаго зача́тия Рождество́ несказа́нное, / Ма́тере безму́жныя нетле́нен Плод, / Бо́жие бо рожде́ние обновля́ет естества́. / Те́мже Тя вси ро́ди, / я́ко Богоневе́стную Ма́терь, / правосла́вно велича́ем.

И прочее последование Повечерия.


В СРЕДУ ПЕРВЫЯ СЕДМИЦЫ НА УТРЕНИ.

По 1-м стихословии седален Осмогласника.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "Триодь постная (цсл)"

Книги похожие на "Триодь постная (цсл)" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Сборник

Сборник - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Сборник - Триодь постная (цсл)"

Отзывы читателей о книге "Триодь постная (цсл)", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.