» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Слышавше [2573] же апостоли Варнава и Павел, растерзавше ризы своя, вскочиша в народ, зовуще и глаголюще: Что сия творите? И мы подобострастна есте вам человека, благодетелствующа вам, от сих суетных обращатися к Богу живу, иже сотвори небо и землю и море и вся, яже в них. Иже [2574] в мимошедшая роды оставил бе вся языки ходити в пути Своя, иде убо не несвидетельствована Себе остави, благо творя. С небесе вам дождевы дая и времена плодоносна, насыщая (л. 644 об.) [2575] пища и веселия сердца ваша.

По [2576] умолчании же их отвеща Ияков, глаголя: Мужие братие, послушайте мене. Симеон поведа, яко прежде Бог посети прияти от язык люди о имени Своем и сему согласуют словеса пророк, якоже пишет: По сих обращуся и созижду кров Давидов, падшии и раскопаная его созижду и исправлю его, яко да взыщут простии человецы Господа и вси языцы, в них же нарицается имя Мое на них, глаголет Господь, творяй сия вся. Разумна от века суть Богови вся дела Его.

Став [2577] же Павел посреди Ариева дела, рече: Мужие афинейстии, по всему зрю, яко в вере блудяще есте. Проходяй бо и соглядая Боги ваша, (л. 645) [2578] обретох и кумир, на нем же бе написано имя неведомому Богу, Его же убо, не ведуще, благолепно чтете. Сего аз проповедаю вам, Бог сотворивый мир и вся, яже в нем, сей небу и земли Господь сый [2579]. Не в рукотвореных храмах живет, ни от рук человеческих угождения приемлет, требуя, что Сам дая всем живот и дыхание по всяческих.

Тогда [2580] Павел рече к нему: Битися имать Бог стено повапленая и ты седиши судя ми по закону, и преступая закон, велиши, да биют мя. Предстоящии ж реша: Архиерею ли Божию досаждаеши? Рече же Павел: Не ведах, братие, яко архиерей есть. Писано есть: Князю [2581] людий своих да не речеши зла.

(л. 645 об.) [2582] Молим [2583] же ся о тебе слышати, яже мудрствуеши о ереси сей ведомо есть нам, яко всюду сопротив глаголема есть. Уставивше же ему день, приидоша к нему, пространно приимницу множайшии, им же сказавше, свидетельствуя Царьствие Божие, от закона Моисеова и пророк, от утра даже и до вечера. Ови убо веровах глаголемым, ови же не веровах. Несогласни же суще друг ко другу, отхожаху, рекшу Павлу глагол един, яко добре Дух Святый глагола Исаием пророком ко отцем вашим, глаголя: Иди к людем сем и рцы, слухом услышите и не имате разумети, и видяще узрите, и не имате видети. Аще [2584] убо закон совершаете царьски по писанию: Возлюбиши (л. 646) [2585] искренняго [2586] своего якоже самаго себе, добре творите. Аже ли на лица зрите, то грех содеваете, обличаеми от закона якоже преступницы [2587]. Иже бо весь закон соблюдет [2588], согрешит же во единем, бысть всем повинен, рекий, не прелюбы сотвориши, рекл есть, не убиеши. Аще ли не прелюбы твориши, убиваеши же, бысть преступник закону. Тако глаголете и тако творите, яко законом свободном хотящем суд прияти, суд бо без милости не сотворшему милости, хвалится милость на суде.

Хощеши же ли разумети, о человече суетне, яко вера без дел мертва есть? [2589] Авраам, отец наш, не от дел ли оправдася [2590], вознес Исаака, сына своего, (л. 646 об.) [2591] на олтарь. И совершися Писание, глаголющее [2592]: Верова же Авраам Богови и вменися ему в правду, друг Божий наречеся.

Зрите ли, убо яко от дел оправдается человек, а не от веры единыя. Оклеветаяй [2593] бо брата или осуждая брата своего, оклеветает закон и осуждает закон. Аще ли закон осуждаеши, неси творец закону, но судия. Един есть Законоположник и Судия, могий спасти и погубити.

Петр [2594], апостол Иисус Христов, избраным пришелцам разсеяния Понту, Галатии, Каппадокии, Асии и Вифинии по презрению Бога и Отца во святыню Духа, в послушание и кропление крови Иисус Христовы, благодать вам и мир да умножится.

(л. 647) [2595] Зачало.

Благословен [2596] Бог Отец Господа нашего Иисуса Христа, иже по мнозей Своей милости порождей нас во упование живо воскресением Иисус Христовым от мертвых в наследие нетлено и нескверно и неувядаемо соблюденых на небесех в вас, иже силою Божиею соблюденых верою, во спасение готово явитися во время последнее. О Нем же радуйтеся мало ныне, аще лепо есть, прискорбни бывше в различных напастех, да искушение вашея веры, многочестнейша злата гибнуща, огнем же искушена, обрящется в похвалу и славу и честь. Во откровении Иисус Христове, Его, не видевше, любити, на Него же ныне не зряще, верующе же, радуйтеся радостию неизглаголаною и прославленою, приемлюще (л. 647 об.) [2597] кончину вере вашей, спасение душам. О Нем же спасение взыскаша и испыташа пророцы, иже о вашей благодати прорекшей, испытающе, в каково или в кое время являше в них Дух Христов. Прежде свидетельствуя о Христовых страстех, и яже по сих словах им же открыся, яко не им самем, но и нам же служаху [2598] сия. Яже ныне возвестишася вам Духом Святым, посланым с небесе, в ня же желают ангели приникнути.

Зачало.

Тем [2599] же, возлюблении, препоясавше чресла помышления вашего, трезвящеся, совершенне уповайте на приносимую вам благодать откровением Иисус Христовым, яко чада послушанию, не преобразующеся первыми (л. 648) [2600] неведения вашего похотении, но возвавшему вы святому, и сами святи во всем житии будесте. Зане писано есть, яко Аз [2601] свят есмь. И аще Отца называете нелицемерно судяща коемуждо [2602] по делу, со страхом жития вашего время жителствуете, ведяще, яко неистленным сребром или златом избавистеся от суетнаго вашего жития отцы преданаго, но честною кровию, яко Агнца непорочна и нескверна Христа. Предуведена [2603] убо прежде сложения мира, явльша же ся в последняя лета вас ради, иже Его ради веровавших в Бога, воздвигшаго Его из мертвых и славу Ему давша [2604] и упование будет (л. 648 об.) [2605] на Бога. Душа [2606] очистивше в послушание истине Духом, в братолюбие нелицемерно от чиста сердца друг друга любите прилежно. Порождение не от семене истленна, но неистленна, Словом живаго Бога и пребывающаго вовеки. Зане [2607] всяка плоть яко трава и всяка слава человеку яко цвет травный. Исше трава и цвет ея отпадет, глагол же Господень пребывает во веки. Сей же есть глагол, благовествованый в вас.

Глава 2.

Отложше [2608] убо всяку злобу и всяку лесть и лицемерие и зависть и вся клеветы, яко новорождени младенцы, словесное и нелестное млеко возлюбисте, да о Нем возрастете во спасение, понеже вкусисте, яко (л. 649) [2609] благ Господь, к Нему же приходяще, Камени живу, от человек убо уничижену, от Бога же избрану честну. И сами яко камение живо зиждетеся в храм духовен, священство [2610] свято вознести жертвы духовны, благоприятны Богови Иисус Христом. Зане писано есть в Писании: Се [2611] полагаю вси оне Камень краеуголен, избран честен, и веруяй в Онь, не постыдится. Вам убо честь верующим, а противящимся камень, его же небрегоша Зиждущий. Сей [2612] бысть во главу углу и камень претыканию и камень соблазну, о Нем же и претыкаются слову противляющиися, о Нем же и положени быша. Вы же род избран, царьское священие, язык свят, людие (л. 649 об.) [2613] обновления, яко да добродетели возвестисте, иже ис тмы вас призвавшему в чюдный Его свет.

Иже [2614] иногда не людие, ныне же людие Божии, иже не помиловани, ныне же помиловани бысте.

Зане Иисус Христос пострада по нас, нам оставль образ, да последуем стопам Его. Иже [2615] греха не сотвори, ни обретется лесть во устех Его, иже укаряем противу неукаряше, стражда не прещаше, предаяше же судящему праведно. Иже [2616] грехи наша Сам вознесе на теле Своем на древо, да от грех избывше, правдою поживем, Его же язвою исцелесте. Аще [2617] ли же яки христианин да не стыдится, но да про(л. 650)славляет [2618] же Бога в части сей. Яко [2619] время начати суда от дому Божия, аще ли прежде от вас что кончина противящимся Божию Евангелию. И [2620] аще праведник едва спасется, нечестивый и грешный где явится.

Глава 3 [2621].

Сие уже, возлюбленнии, второе пишу вам послание, в них же возбуждаю вас воспоминанием чистаго смысла помянути преждереченыя глаголы о святых пророк и апостол ваших и заповедей Господа и Спаса. Сие [2622] прежде ведяще, яко приидут в последняя дни ругателие, по своих похотех ходяще и глаголюще: Где есть обетование пришествия Его? Отнели же бо отцы усопша, вся тако пребывают от начала созданию. Утаит бо ся им сие (л. 650 об.) [2623] хотящым, яко небеса быша исперва и земля от воды и водою составлена Божиим словом, ими же тогдашний мир, водою потоплен быв, погибе. А нынешняя небеса и земля тем же словом сокровенна суть, огнем блюдома в день Суда и в погибель нечестивым человеком.

Едино же сие да не утаится вам, возлюбленнии, яко един день пред Господем [2624] яко тысяща лет и тысяща лет яко день един. Не коснит Господь обетования, якоже нецыи коснение мнят, но долго терпит на нас [2625], не хотя, да никто ж погибнет, но да вси в покаяние приидут. Приидет [2626] же день Господень яко тать в нощи, в онь же убо небеса с шумом (л. 651) [2627] мимоидут. Стихия ж сжегаемы разорятся, земля ж и яже на ней дела сгорят. Сим убо всем разоряемым, кацем подобает быти нам во святых пребываниих и благовериих чающим и скорее быти делающим пришествия Божьяго дне. Его же ради небеса, жегома, разорятся [2628], нова же небеса и землю нову по обетованию Его чаем, в них же правда живет. Тем же, возлюблении, сих чающе, потщитеся, нескверни и непорочни, тому обрестися в мире и [2629] Господа нашего долготерпение: спасение непщуйте, якоже и возлюбленый наш брат Павел, по данней ему премудрости написа вам, якоже и во всех своих посланиих, глаголя в них о сих, (л. 651 об.) [2630] в них же суть неудобь разумна некая, яже ненаучении и неутвержении развращают, якоже и прочая писания к своей погибели им.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.