» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Толика знамения сотворшу Ему пред ними и не веровах в Него, да збудется слово Исаия пророка: Еже [2473] рече Господи, кто верова слуху нашему и мышца Господня кому открыся? Сего ради не можаху веровати, яко паки рече Исаия: Ослепи [2474] очи их и окаменил есть сердца их, да не видят очима, ни разумеют сердцем, и обратятся и исцелю их. (л. 629 об.) [2475] Сия рече Исаия, егда виде славу Его и глагола о Нем.

Архиереи же вопроси Иисуса о ученицех Его и о учении Его. Отвеща ему Иисус: Аз, не обинуяся, глаголах миру. Аз всегда учих на сонмищих и в церкви, идеже вси людие снемлются, и тай не глаголах ничесо же. Что Мя вопрошаеши? Вопроси слышавших, что глаголах им. Се сии ведят, яже Аз рех. Сия рекшу Ему, един от предстоящих слуг удари в ланиту Иисуса, рек: Тако ли отвещаваеши архиереови? Отвеща ему Иисус: Аще зле глаголах, свидетельствуй о зле, аще ли добре, что Мя биеши?

Глагола [2476] же Ему Пилат: Мне ли не глаголеши? Не веси ли, яко власть имам (л. 630) [2477] распяти Тя и власть имам пустити Тя? Отвеща Иисус: Не имаши ни единыя на Мне власти, аще не быти дано свыше.

Воини [2478] же, егда пропяша Иисуса, прияша ризы Его и сотвориша четыре части, коемуждо воину часть и хитон. Бе же хитон не швен, свыше исписан весть. Реша же к себе, не предерем его, но метнем жребия о нем, кому будет. Да збудется Писание, глаголющее: Разделиша ризы Моя себе и о матисме Моей меташа жребия.

По [2479] сем ведый Иисус, яко вся уже совершишася, да збудется, глагола, жажду. Сосуд же стояше полн оцта и на трость вонзи же, придеша (л. 630 об.) [2480] ко устом Его. Егда прият оцет Иисус, рече, совершишася.

Быша [2481] бо сия, да збудется Писание, кость не сокрушится от Него. И паки другое Писание глаголет: Возрят нань, Его же прободоша.

Тогда [2482] убо вниде и другий ученик, пришедый прежде ко гробу, и виде и верова, не убо ведях Писания, яко подобает Ему из мертвых воскреснути. Глагола ей Иисус: Марие. Она же обращшися, глагола Ему: Раввуни, еже глаголется Учителю. Глагола ей Иисус: Не прикасайся Мене, не убо взыдох ко Отцу Моему. Иди же к братии Моей и рцы им: Восхожду ко Отцу Моему и Отцу вашему и Богу Моему и Богу вашему.

(л. 631) [2483] И [2484] идоша нецый от нас ко гробу и обретоша тако, якоже и жены реша, Самаго же не видеша. И Той рече к ним: О несмысленая и косная сердцем, еже веровати о всех, яже глаголаша пророцы. Не сия ли подобаше пострадати Христу и внити в славу Свою? И начен от Моисея и от всех пророк сказоваше има, от всех Писаний, яже о Нем.

Рече же им: Сии суть словеса, яже глаголах вам еще сый с вами, яко подобает скончатися всем написаным в законе Моисеове и в псалмех о Мне. Тогда отверзе им ум разумети Писания и рече им, яко тако писано есть и тако подобаше пострадати Христу (л. 631 об.) [2485] и воскреснути от смертных в третий день, и проповедатися во имя Его покаянию и отпущению грехом во всех языцех, наченше от Иерусалима. Вы же есте свидетелие сим, и се Аз послю обетование Отца Моего на вы. Вы же сядете во граде Иерусалимсте, дондеже облечетеся силою свыше.

И [2486] во дни сия востав Петр посреде ученик, рече, бе же народ имей вкупе яко сто и двадесяте: Мужие, братие, подобаше скончатися писанию сему, еже прежде рече Дух Святый усты Давидовы [2487] о Июде бывшем вожди, емшем Иисуса, яко причтен бе с нами и прият жребий службы сея. Сей же убо стяжа село от (л. 632) [2488] неправедныя и ниц быв проседеся посреде. И излия вся утроба его и разумно бысть всем живущим во Иерусалиме, яко нарещися селу тому своим их языком Акелдама, еже есть село крове.

Пишешь бо в книзе псаломстей [2489], и да будет двор его пуст и не будет живяй в нем, и епископство [2490] его приимет ин. Став [2491] же Петр со единемнадесяте, воздвиже глас свой и рече им: Мужие иудейстии, живущии во Иерусалиме вси. Се вам разумно да будет и внушите глаголы моя, не бо якоже вы мните сии пияни суть, есть бо час третий дне, но се есть реченое пророком Иоилем [2492]: И будет в последняя дни, глаголет Господь, (л. 632 об.) [2493] излию от Духа Моего на всяку плоть и прорекут сынове ваши и дщеря ваша и юноша ваша видения узрят, и старцы ваша сония видят, ибо на рабы Моя и на рабыня Моя во дни оны излию от Духа Моего и прорекут, и дам чюдеса на небеси горе, и знамения на земли низу кровь и огнь и курение дыма, солнце преложится во тму и луна в кровь. Прежде даже не приити дню Господню великому и просвещеному и будет всяк [2494], иже призовет имя Господне, спасется. Мужие израильтестии, слышите словеса сия Иисуса Назореа, мужа от Бога извествована в вас силами и чюдесы и знамении, иже сотвори тем Бог посреде вас, (л. 633) [2495] якоже и сами весте. Сего пронарекованым советом и проразумением Божиим продана приемше, рукама беззаконных пригвождше, убисте. Его [2496] же Бог воскреси, разреши болезни смертныя, якоже не бяше мощно держану быти Ему от нея. Давид [2497] бо глаголет о Нем: Предзрех Господа предо мною выну, яко одесную мене есть да ся не подвижу. Сего ради возвеселися сердце мое и возрадовася язык мой, еще же и плоть моя вселится на упование, яко не оставиши душу мою во аде, ни даси же преподобному Своему видети истления. Сказал ми еси пути живота, исполниши мя веселия с лицем Твоим. Мужие братие, (л. 633 об.) [2498] достоит рещи со дерзновением к вам о патриарсе Давиде [2499], яко умре и погребен бысть. И гроб Его есть в нас даже до дне сего. Пророк убо сый и ведый [2500], яко клятвою клятся ему Бог, от плода чресл его по плоти воздвигнути Христа и посадити Его на престоле Его. Предвидев, глагола о воскресении [2501] Христове, яко не оставися душа Его во аде, ни плоть Его виде истления. Сего Иисуса воскреси Бог, Ему же вси мы есмы свидетелие. Десницею убо Божиею вознесеся, обетование же Святаго Духа прием, от Отца излия. Се еже вы ныне видесте и слышасте, не бо Давид взыде на небеса, глаголет бо сам [2502]: Рече Господь Господеви моему, седи одесную Мене, дондеже положу (л. 634) [2503] враги твоя подножие ногама Моима. Твердо убо да разумеет весь дом Израилев, яко и Господа и Христа Его Бог сотворил есть сего Иисуса, Его же вы распясте. Слышавше же, умилишася сердцем, реша ж к Петру и прочим апостолом: Что сотворим, мужие братие? Петр же рече [2504] к ним: Покайтеся и да крестится койждо вам во имя Иисуса Христа во оставление грехов и приимете дар Святаго Духа. Вам бо есть обетование и чадом вашим и всем далним, елика аще призовет Господь Бог наш. Иными же словесы множайшими свидетельствоваше и моляше я, глаголя: Спаситеся от рода строптиваго сего. Отпущена ж бывша приидоста ко своим (л. 634 об.) [2505] и возвестиста елика к ним, архиереи и старцы реша. Они же слышавше, единодушно воздвигоша глас к Богу и рекоша: Владыко, Ты Боже, сотворивый небо и землю и море и вся, яже в них, иже Духом Святым усты отца нашего Давида [2506] отрока рекий. Вскую шаташася языцы и людие поучишася тщетным, предсташа царие земстии и князи, собрашася вкупе на Господа и на Христа Его.

Стефан же исполнь веры и силы, творяше знамения и чюдеса велия в людех. Восташа же нецый от сонма глаголемаго Ливертинска и Киринейска и Александрска и иже от Киликия и Асия, состязающеся (л. 635) [2507] со Стефаном и не можаху стати противо премудрости и Духу, имже глаголаше. Тогда изведоша мужа, глаголюща, яко слышахом его глаголюща глаголы хулныя на Моисея и на Бога. Сподвигоша же люди и старцы и книжники, и воставше, восхитиша его, и приведоша на сонмище. Поставиша же свидетеля ложны, глаголюща, яко человек сей не престает глаголы хулныя глаголя на место святое сие и закон, слышахом бо его глаголюща, яко Иисус Назарей сей разорит место сие и изменит обычая, яже предаде нам Моисей. И возревше нань вси седящии в сонмищи, видеша лице его, яко лице ангелу. Рече же архиерей, аще убо сия тако суть. Он же рече: (л. 635 об.) [2508] Мужие, братие и отцы послушайте. Бог славы явися отцу нашему Аврааму, сущу в Междоречии прежде даже не вселитися ему в Харран. И рече к нему: Изыди [2509] от земля твоея и от рода твоего и от дому отца твоего и прииди в землю, ея же аще ти покажу. Тогда изыде от земля Халдейская, вселися в Харран, и оттуду по умертвии отца его, пресели его в землю сию, на ней же вы ныне живете. И не даст ему наследия в ней, ни стопы нозе. И обеща дати ему во одержание ея и семени его по нем, не сущу ему чаду. Глагола же ему Бог [2510], яко будет семя его пришелцы в земли чюждей и поработят е и озлобят лет четыреста, и я(л. 636)зыку [2511] ему же поработают. Сужду Аз, рече Бог, и по сих изыдут и послужат Ми на месте сем. И даст ему завет обрезания [2512]. И тако роди Исаака [2513] и обреза его в день осьмый. И Исаак Иякова [2514], и Ияков обанадесяте патриарха [2515], и патриарси, позавидевше Иосифу, продаша его во Египет [2516]. И Бог бе с ним и изъят его от всех скорбей его и даст ему благодать и премудрость [2517] пред фараоном царем Египетским. И постави его вожда над Египтом и надо всем домом своим. Прииде же глад на всю землю Египетскую и Ханааню и скорбь велия, и не обретаху сытости отцы нашы [2518]. Слышав же Ияков сущую пшеницу во Египте, (л. 636 об.) [2519] посла отца нашего первее [2520]. И внегда второе приидоша, познан бысть Иосиф братии своей и яве бысть фараонови род Иосифов. Послав же Иосиф, призва отца своего Иякова и весь род душ седмьдесят и пять. Сниде [2521] же Ияков во Египет. И [2522] скончася сам и отцы нашы, и принесены [2523] быша в Сихем, и положени быша во гробе [2524], еже купи Авраам ценою сребра от сынов Емморов Сихема. И якоже приближашеся время обетования, иже клятся Бог Аврааму [2525], возрастоша людие и умножишася во Египте, дондеже наста царь ин, иже не знаяше Иосифа. Сей зле умыслив о роде нашем и озлоби отца наша уморити младенца (л. 637) [2526] их и не ожидати. В [2527] некое же время родися Моисей и бе [2528] угоден Богови, иже воспитан бысть в дому отца своего месяца три. Отвержену же ему, взят [2529] же его дщи фараонова и воспита его себе в сына. И наказан бысть Моисей в сей премудрости египетстей, бе же силен в делех и словесех. И якоже наполняшеся ему четыредесят лет время, взыде на сердце ему посетити братию свою сыны Израилевы. И видев некоего обидима [2530], пособствова, и сотвори отмщение обидимому, убив египтянина. Мняше же разумети братиям своим, яко Бог рукою его даст спасение им, они же не разумеша. Во [2531] утрий же день явися им тяжущемся (л. 637 об.) [2532] и привлачаше их в смирение, рек: Мужие, братия есте вы. Обидяй же ближняго отрину и рек: Кто тя постави князи и судию над нами, еда убити мя ты хощеши, им же образом убил вчера египтянина. Бежа же Моисей о словесе сем и бысть пришлец в земли Мадиамстей, идеже роди сына Давида. И исполнишемся [2533] летом четыредесятем явися ему в пустыни горы Синайския ангел Господень в пламени огненне в купине. Моисей же видев, дивляшеся видению. Приступающему же ему разумети бысть глас Господень к нему: Аз Бог Отец твоих, Бог Авраамов, Бог Исааков, Бог Ияковль. Трепетен же (л. 638) [2534] быв Моисей, не смеяше смотрети. Рече же ему Господь: Разреши сапог ногу твоею, место бо, на нем же стоиши, земля свята есть. Видя видех озлобление людей моих, иже во Египте, и стенание их услышах, и снидох изъяти их. И ныне гряди и послю тя во Египет. Сего Моисея, его же отринуша, рекше, кто тя постави князя и судию? Сего Бог князю избавителя посла рукою ангела явльшагося ему в купине. Сей [2535] изведе их, сотворив чюдеса и знамения в земли Египетстей и в Чермнем мори и в пустыни, лет четыредесят. Сей есть Моисей, рекий сыном Израилевым пророка [2536] вам воздвигнет Господь Бог ваш от братия вашея, яко мене того послу(л. 638 об.)шайте [2537]. Сей есть бывый в церкви в пустыни со ангелом, глаголавшем ему в горе Синайстей, и отцем нашим, иже прият словеса жива дати нам. Его же восхотеша послушати отцы наши, но отринуша и и обратишася сердцем [2538] своим во Египет, рекше Аарону: Сотвори нам Боги, иже предыдут пред нами. Моисей бо сей, иже изведе нас от земли Египетския, не вемы, что бысть ему. И телец сотвориша во дни оны и принесоша жертву идолу, и веселяхуся в делех руку своею. Отврати же ся Бог и предаде их служити воем небесным, якоже пишет в книзе пророк [2539]. Еда заколения и жертвы принесосте Ми лет четыредесяте в пустыни доме Израилеве и восприясте кровь (л. 639) [2540] молохов и звезду бога вашего Рефамна, образы, яже сотвористе, поклонятися им. И преселю вы далее Вавилона, сень свидения беяше отцем нашим в пустыни. Якоже [2541] повеле, глаголяй Моисеови, сотворити ю по образу, его же виде. Ея [2542] же и внесоша, приемше отцы наши со Иисусом во одержании языком. Ея же изрину Бог от лица отец наших даже до дний Давида, иже обрете благодать пред Богом и испроси обрести селение Богу Ияковлю. Соломон [2543] же созда Ему храм, но Вышний не в рукотвореных церквах живет, якоже пророк глаголет: Небо [2544] Мне престол есть, земля же подножие ногама Моима. Кий храм созиждете Ми, глаголет Господь, или кое место покоищу Моему? (л. 639 об.) [2545] Не рука [2546] ли Моя сотвори сия вся, жестоковыйни и необрезании сердцы и ушесы, вы присно Духу Святому противистеся, якоже отцы ваши, тако и вы. Кого от пророк не изгнаша отцы ваша и убиша провозвестившая о пришествии праведнаго. Ему ж вы ныне предателе [2547] и убийца бысте, иже приясте закон повелением ангел и не сохранисте. Слышаще же сия, распыхахуся сердцы своими и скрежетаху зубы нань. Стефан же сый, исполнь Духа Свята, возрев на небо, виде славу Божию, Иисуса стояща одесную Бога, и рече: Се вижу небесе отверста и Сына человеча одесную стояща Бога. Возопивше же глагом велиим, затыках уши свои и устремишася (л. 640) [2548] нань. И изведше вне града, камением побиваху его, и свидетелие положиша ризы при ногу юноши, нарицаемаго Савла, и камением побиваху Стефана, молящеся и глаголюща: Господи Иисусе, приими дух мой. Преклонь же колени и возопи гласом велиим: Господи [2549], не постави им греха сего. И сия рек, успе.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.