Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.
Жалоба
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.
Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"
Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.
Ты же которое о себе свидетельство приводишь, яко приятна дела твоя (л. 614 об.) [2372] и кая свидетельствуют дела твоя, вся скверна и всякия мерзости полна и отступления от Бога. О Сыне Божий Отец свидетельствова, а о тебе кто свидетельствова? И почто не возхотел еси спасти, яко же рече Господь: Но сия глаголю, да вы спасени будесте. И кто тя посла и почто не емлеши веры словеси Божию? Не о тебе ли речеся: Сынови [2373] чюждии солгаша Ми.
Господу глаголющу: Но рех вам, яко видесте Мя, и не веруете. Все, еже даст Ми Отец, ко Мне приидет. А ты почто ко Господу нашему Иисусу Христу не приходиши, но своим путем ходиши? Не слышал еси Писания: Овца гласа Моего слушают и по Мне грядут. Ты же не си от овец Христовых. Горе грешнику, во два (л. 615) [2374] пути ходящу. И инде: Удаляющиися от Мене погибнут.
Господу глаголющу: Яко снидох с небесе, да не творю волю Мою, но волю пославшаго Мя Отца. И паки [2375] инде рече: Мое учение несть Мое, но пославшаго Мя. Аще кто хощет волю Его творити, разумеет учение, кое от Бога есть. Или аз о себе глаголю, глаголяй о себе славы своея ищет, а ищай славы пославшаго его, сей истинен есть, и несть неправды в нем.
Тебе, славолюбче, кто посла, и откуду пришел, и чью волю творишь, и заповеди и законы кто ти повеле писати, и по чему разумети? Яко от Бога есть твое предание и учение и заповеди, и несть неправды в нем, покажи нам.
Паки Господу глаголющу: Глаголы, яже Аз (л. 615 об.) [2376] глаголах вам, дух суть и живот суть, но суть иже от вас не веруют. Ведяше бо искони Иисус, кто суть неверующие и кто есть предая Его. И глаголаше: Сего ради рех вам, яко никто же может приити ко Мне, аще не будет дано ему свыше от Отца Моего. От сего мнози от ученик Его идоша вспять и к тому не хождаху и глаголаша: Жестоко есть слово се, и кто может послушати его. Еда и ты, отступниче, един еси от таковых отступник, возвратившихся вспять.
О [2377] них же есть писано, быша же им последняя горша первых, лучше бо бе им не познати пути правды, нежели познавшим возвратитися от преданыя им святыя заповеди.
(л. 616) [2378] Случит бо ся им истиная притча: Пес возвращся на свою блевотину и свиния омывшися в кале тине.
Паки Господу глаголющу: Аз приидох во имя Отца Моего и не приемлете Мене. Аще ин приидет во имя свое, того приемлете. И паки инде рече: Аз [2379] еже ведев у Отца моего, глаголю, и вы, убо еже ведесте у отца вашего, творите. Аще Бог Отец ваш бы был, любили убо бысте Мене, Аз бо от Бога изыдох и приидох, не о Себе бо приидох, но Той Мя посла. Почто беседы Моея не разумеете, яко не можете слышати словесе Моего? Вы отца вашего диавола есте и похоти отца вашего хощете творити. Он человекоубийца бе искони и во истине не стоит, яко (л. 616 об.) [2380] несть истины в нем. Егда глаголет, лжу от своих глаголет, яко ложь есть и отец лжы. Аз же зане истину глаголю вам и не веруете Мне. Кто от вас обличает Мя о гресе? Аще [2381] ли истину глаголю, почто вы не веруете Мне? Иже есть от Бога, глаголы Божия послушает, сего ради вы не послушаете, яко от Бога несте.
Видели свыше реченая Господем нашим Иисусом Христом, глаголюща, яко не о себе пришел, но во имя Отца Своего и кто не приемлет Его, и кто приемляй во имя свое приходящаго, то есть антихриста, якоже и ваше множицею написася. И кто есть Божий и кто есть диавол, и кто есть волю Божию творяй (л. 617) [2382] и кто диаволю, и кто есть истина и кто есть ложь, и кто есть слышаяй глаголы Божия и кто есть не слушает.
Паки Господу глаголющу: Испытайте [2383] писания, яко вы мните в них имети живот вечный и та суть свидетельствующа о Мне, и не хощете приити ко Мне да живот имате. Славы от человек не приемлю, но разумех вы, яко любве Божия не имате в себе, како вы можете веровати, славы друг от друга приемлюще и славу, юже от единаго Бога не ищете, не мните, яко аз на вы реку ко Отцу, есть иже на вы глаголет Моисей, нань же вы уповаете. Аще бо бысте веровали Моисеови, веровали убо бысте и Мне, (л. 617 об.) [2384] о Мне бо той писа. Аще ли того Писанием не веруете, како Моим глаголом веру имате.
Зриши ли, неверче, яко и Господь наш Иисус Христос везде о Себе свидетельствует Писанием и неверующим повелевает испытати. Испытайте, рече, Писание. И тако везде свидетельствова о Себе от закона и пророк, якоже свидетельствует святое и священное Евангелие. О родстве и о рождестве Христове и прочем Его спасителном смотрении [2385].
О родстве убо сице.
Книга [2386] родства Иисус Христова сына Давыдова, сына Авраамля. И прочее.
(л. 618) [2387] Такожде и о рождестве Христове. Во сне явися Иосифу, глаголя: Иосифе, сыну Давидов, не убойся прияти Мариам, жены твоея, Рождьшее бо ся от Духа Свята, родит же Сына и наречеши имя Ему Иисус. Той бо спасет люди Своя от грех их. Се же все бысть, да збудется реченое от Господа пророком, глаголющем: Се [2388] дева во чреве приимет и родит Сына и нарекут имя ему Еммануил, еже есть сказаемо «с нами Бог». Инде речеся: Тако [2389] бо писано есть пророком, и ты, Вифлиеме, земле Июдова, ничим же менши еси во владыках Июдовых, ис тебе бо изыдет Вождь, иже упасет люди Моя Израиля. И паки инде речеся: Да [2390] збудется от Господа пророком, глаголющем: (л. 618 об.) [2391] От Египта возвах Сына Моего. И паки. Тогда [2392] збысться реченое Иеремием пророком, глаголющем: Глас в Раме слышан бысть. И прочее. Мнози же от народа слышавше слово, глаголаху: Сей [2393] есть Христос. Овии же глаголаху: Еда от Галилея Христос приходит, не Писание ли рече, яко от семене Давидова и от Вифлиомския веси, идеже бе Давид, Христос приходит. И бысть [2394] во онех днех, прииде Иисус от Назарета Галилейскаго и крестися от Иоанна во Иордани. И абие возходя от воды, виде разводящася небеса и Дух яко голубь сходящаго нань, и глас бысть с небесе: Ты еси Сын Мой возлюбленый, о Нем же благоволих.
(л. 619) [2395] Тако [2396] и Иоанн Предтеча не собою свидетельствова, глаголя: Покайтеся, приближи бо ся Царьствие Небесное.
Се бо есть реченый Исаием пророком, глаголющем: Глас вопиющаго в пустыни, уготовайте путь Господень, прав творите стезя Его.
Тако и сам Господь ко искусителю диаволу рече: Писано [2397] есть, не о хлебе едином жив будет человек, но о всяком глаголе, изходящем из уст Божиих. И паки [2398] второе ко искусителю рече Господь: Писано есть, не искусиши Господа Бога своего. И третие: рече [2399] Господь ему: Иди за Мною. Писано бо есть, Господу Богу твоему поклонишися и Тому Единому послужиши.
Слышав [2400] же Иисус, яко Иоанн предан (л. 619 об.) [2401] бысть, отъиде в Галилею, оставль Назарет и пришед, вселися в Капернаум в Поморие в пределех Завулоних и Неффалимлих, да збудется реченое Исаием пророком, глаголющем [2402]: Земля Завулоня и земля Неффалимля, путь моря обои пол Иордана, Галилея язык. И прочее.
Тако [2403] и о Иоанне Христос свидетельствова: Сей бо есть, о нем же есть писано: Се Аз посылаю ангела Моего пред лицем Твоим, иже уготовит путь Твой пред Тобою.
И паки: Отвещавше [2404] нецый от книжник и фарисей, глаголюще: Учителю, хощем от Тебе знамение видети. Он же отвещав, рече им: Род лукав и прелюбодей (л. 620) [2405] знамения ищет, и знамения не дастся ему, токмо знамение Ионы пророка [2406], якоже бо бе Иона во чреве китове три дни и три нощи. Тако [2407] будет и Сын человеческий в сердцы земли три дни и три нощи. Мужие ниневитстии востанут с родом и осудят и, яко покаяшася проповедию Иониною [2408] и се боле Ионы зде. Царица Южская востанет на суд с родом сим и осудит и, яко приидет от конец земля [2409], слышати премудрость Соломонову и се боле Соломона зде.
И паки [2410] ко учеником рече: Сего ради в притчах глаголю им, яко видяще не видят и слышаще не слышат, ни разумеют. И збысться в них (л. 620 об.) [2411] пророчество Исаино, глаголюще: Слухом услышасте и не имате разумети, и зряще узрите и не имате видети. Отолсте бо сердце людий сих, ушима тяжко слышаша и очи свои смежиша. Паки [2412] вопросиша его книжницы и фарисее, глаголюще: Почто ученицы Твои преступают предание старец, не умывают бо рук своих, егда хлеб ядят. Он же, отвещав, рече им: Почто и вы преступаете заповедь Божию за предание ваше, Бог бо заповеда [2413], чти отца и матерь, иже злословит отца или матерь, смертию да умрет. И по мале рече: Добре [2414] пророчествова о вас Исаия, глаголя: Приближаются Мне людие, (л. 621) [2415] сии усты своима и устнами Мя чтут, сердце же их далече отстоит от Мене, всуе чтут Мя, учаще учения заповеди человеческа.
И приступиша [2416] фарисее, искушающе Его и глаголаша Ему: Аще достоит человеку пустити жену по всякой вине. Он же отвещав, рече им: Несте [2417] ли человеки, яко сотворивый искони, мужеский пол и женский сотворил я есть. И рече: Сего [2418] ради оставит человек отца своего и матерь и прилепится к жене своей и будета оба плоть едину. И се един некий приступль, рече Ему: Учителю благий, что сотворю, да имам живот вечный. Он же рече ему: Что Мя глаголеши блага, никто же (л. 621 об.) [2419] благ, токмо един Бог. Аще хощеши внити в живот, соблюди заповеди [2420]. Глагола ему: Кия? Иисус же рече: Еже не убиеши, не прелюбы сотвориши, не украдеши. И прочее.
И [2421] егда приближишася во Иерусалим и приидоша в Вифсагию к горе Елеонстей. Тогда Иисус посла два ученика, глаголя им: Идета в весь прямо вама и абие обрящете осля привязано и жеребя с ним, и отрешивше, приведита Мя. И аще вама кто речет что, речета, яко Господь ею требует, абие же послет я. Се же все бысть, да збудется реченое пророком, глаголющим: Рцыте [2422] дщери Сионове, се Царь твой грядет тебе кроток, всед на осля и жребя, сына яремнича.
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!
Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"
Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"
Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.














