» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Слово 12.

О брани ангелов и бесов и о низпадении сатанине, зачало 34.

И [2288] бысть брань на небеси [2289], Михаил и ангели Его брань сотвориша на змия. И [2290] змий брася и аггели его и не возмогоша, ниже место их обретеся к тому на небеси.

(л. 602 об.) [2291] И сия мощно приложити [2292] и к первому диаволю [2293] испадению от ангелскаго чина за гордыню и зависть и во [2294] убиение Владычным крестом, егда якоже глаголет Господь [2295]: Князь мира сего осужден есть и от древняго мучителства извержен есть. Его же гордыню и кичение Божественым ангелом, купно с ними Архистратигу Михаилу, не терпящим. В лепоту того своего си спребывания извергоша первее, якоже глаголет Иезекииль, яко от херувимов извержен бысть той из среды огненых камений, из небесных, мню, чинов, занеже обретошася в нем беззакония и неправды. В пришествии ж Христове служащии Ему, после искушения (л. 603) [2296] аки обезчещена раба паки возгнушашася. Вестно же се буди, якоже отцем взмнеся по содетелстве чювственнаго мира [2297], сице гордостию и завистию низвержен бысть бездушному первее вверен быв началству, якоже глаголет апостол [2298].


И пакий же такожде наречение некоим от них, сиречь от древних Божественых ангел [2299], и строением окрест земля даде владети и началствовати, и добре началствовати испоручись. И по сих глаголет, но ни во что ж случися скончатися их чину, и свержен бысть змий велий, уж [2300] древний, нарицаемый [2301] диавол и сатана, прелщаяй всю вселенную. И свержен бысть на землю и аггели его с ним (л. 603 об.) [2302] свержени быша. И свержен бысть змий велий на землю в лепоту. Не стерпе бо небо земнаго мудрования, зане свету тма не обещителна [2303]. Аще же со Арфром [2304] полагается <...> [2305] сатана, не яко ин сый от диавола, аще и лежит по превозходному. Тожде диавол иже сатана, но яко двема нарицаемый [2306], ово убо заеже оболгати и оклеветати добродетели и сих рачителя и самаго того Бога человеком, якоже Адаму [2307] его завистника подписа, ово же, яко противник [2308] Владыце и рабом Его. Вестно же буди, яко не тако местное по кресте бысть диаволе низпадение, якоже прежднее немощию праотец, но вконец сокрушением [2309], якоже (л. 604) [2310] и сам диавол [2311] великому Антонию исповеда, яко псаломское слово на нем исполнися. Вражия [2312] оружия оскудеша вконец. Испадение убо его есть и лукавых его начинаний и покушений отвержение и разорение со извержением с небес и своего си совершенне началства, якоже речеся. Глаголано же бысть блаженным Юстином [2313], философом и мучеником, яко диавол по пришествии Христове и по ответе нань в геену наипаче хулником будет, аще и первее не тако безстуднее Бога похули. Тем же о нем праволучне речеся: Сердце [2314] его отвердело яко камень, зане ослабленое и неутружденое лукавства, аще же чаяние муки лука(л. 604 об.)внейшаго [2315] того содела, то како мучайся или сам или делателие его в геенне, искушением огненным скверн греховных отмыются.

Сего же не получивше, како имети будут конец муки, по суемудреным еретиком: И слышах глас велий на небеси, глаголющ: Ныне бысть спасение и сила и царьство Бога нашего и область Христа Его, яко низвержен бысть оскорбитель [2316] братий наших, оглаголуяй их пред Богом нашим день и нощь, яко низвержен бысть оглаголник братий наших. Оглаголение и клевета яже на человеком диавола, еже есть, именова, якоже речеся: Веселят же ся ангели о извержении сего. Ни [2317] едина бо часть верному с неверным.

(л. 605) [2318] И [2319] тии победиша того за кровь Агнчю и за слово свидетельства своего и не возлюбиша [2320] душа свою до смерти. Сего [2321] ради веселитеся небеса и живущии в них. Горе земли и морю, зане сниде диавол к вам, велию имеяй ярость, ведый, яко мало время имать. И тии победиша его за кровь Агнчю и оглаголуемии от него глаголетстии, но клеветуемии якоже Иов, со всеми человеки покаряющимися и верующими ему, обаче победиша и по Христе страданиями. А яко веселятся горния силы о падении его и печалуют о навете его на истаявшыя и присохшыя к земным, достоверно есть, ибо богоподражательно. Горе же живущим на земли (л. 605 об.) [2322] и на море, сиречь имущим жителство на небеси, но на земли. Мнози бо от сущих на земли врага побеждают и победят, аще и множае ныне подвизающияся ярящася за близкость своего мучения [2323]. Отнюду же нуждно есть мудрствующим земная и плавающимся на море житейстем, зде бедником страстным быти и окаянным и умилным.

Како змий гоняй Церковь не престает.

И [2324] егда виде змий, яко низложен [2325] бысть на землю, гоняше Жену, яже роди [2326] мужеский пол. И дане бысте Жене две крыле [2327] орла великаго да летит в пустыню на место Ея, яко да питается тамо время и времена и полвремене от лица ужева [2328]. (л. 606) [2329] Егда глаголет диавол Христу [2330] приражся по крещении победися и к святым апостолом вооружився, посрамися, видев я смертию жизнь обретшыя, и яко уж на земли обращатися и витися и землю ясти осужден бысть, сиречь земная мудрования или помышления. Тогда паки начат Церкви гонити, мужский пол, Божий люд, сластми не ослабленый, родившую и раждающую. Но изначала Ей к Богу и ближнему любовь и заступающии и пособляющии нас ради Распятаго промысл дан бысть и два Завета [2331], ими же всяческии крыле орле занаменуются, яко да сима высоко летающи в пустыню. Всякоя (л. 606 об.) [2332] прохладныя сладости жителством питается присно убо, в пришествии же антихристове наипаче. Ему же державствовати реченое время, полтретья лета на мнозе писано бысть. В нем же сиречь времени и по чювственней пустыни в горах и пропастех и вертепех крыющися мощно, яко сего убежать. И [2333] изверже уж [2334] из уст своих за Женою воду яко реку, да сию сотворит рекою похищеную. И [2335] поможе земля Жене и отверзе земля уста своя и поглоти реку, юже изверже дракон [2336] из уст своих. И изверже уж из уст своих за Женою воду яко реку, бежащии, (л. 607) [2337] глаголет, Церкви [2338] в места непроходимыя и безводныя от находа прелестнича из уст своих, яве от повеления своего, за Нею мещет воду аки реку, сиречь безбожных мужей или лукавых бесов, или различных искушений множество на Ню изыдет, яко да поработит Ю. Земля же [2339], глаголет, поможе Ей идти долготою путя и безводием и сухотою, стремление лукавых удержующи и реку, яже от искушений. Сего ради поглощающи или смиреномудрием святых, истино и право глаголющих «аз есмь земля и пепел» [2340], вся сети диаволя упраздняющы, ничто же бо [2341], якоже божественному Антонию от ангела явленно есть, (л. 607 об.) [2342] диаволя силы тако сокрушает и ссецает, якоже смирение. И разгневася змий на Жену и [2343] отъиде сотворити с прочими семене Ея, соблюдающими заповеди Божия и ищущыми свидетельство Христово [2344]. И отъиде змий сотворити брань с прочими, извычныя и избраныя церковныя учителие глаголет, и презревшия землю к беде преставльшияся в пустыню. Аще сия погрешит антихрист, но воинствующыя Христови в мире, изнесет, глаголет, брань. Яко да якоже земным прахом стропотно раздражающым елея слизкость [2345], житейскими, глаголю, вещми и неудобствы. Сия удобь уловляемыя обрет, превратит (л. 608) [2346] мнози же и от сих, за еже преискрене возлюбиша Христа, победят Его.

О ангеле, проповедающем приближение будущаго суда.

И [2347] видех [2348] другаго ангела, парящаго посреде небеси, имуща Евангелие вечное, идуща благовестити седящим на земли и на всяк народ и колено и [2349] язык и люд, глаголяй [2350] гласом велиим: Бойтеся [2351] Бога и дадите Ему славу, яко прииде час суда Его. И поклонитеся [2352] сотворшему небо и землю и море и источники водныя. Средонебесие чюдне высокое являет и еже небесну быти явльшуся ангелу, свыше послану, к еже от земля человеки ввести чрез свое посредство (л. 608 об.) [2353] на небеса своим си ходатайством богоподражателне, тако яко да соединится тело церковное Христу, главе нашей. Вечное же Евангелие, еже от века сие у Бога уставлено и назнаменано бе, глаголет же сие: Бога убо боятися, не бояти же ся антихриста [2354], не могущаго убити душу с телом, но великодушно [2355] противу его стати, на мало время державствующаго, за приближение суда и поживших воздаяния.

Доволно ли ти есть, богопротивниче, ругателю Евангельский, прореченое Господем нашим Иисусом Христом и святыми Его пророки и святыми апостолы, о хотящих збытися, от них же ово збышася, иное деется, иное ж (л. 609) [2356] збытися хощет. И о боготворящихся, а не точию делы добрыми подобитися, и что есть гонение Церквей, и кто есть гонивый и гонимый.

Послушай с вышеписаных о втором ангеле, парящем посреде небеси, держаще Евангелие вечное, ищуща благовестити седящим на земли и на всяк народ и колено и язык и люд [2357], глаголяй гласом велиим: Бойтеся Бога [2358] и дадите Ему славу, яко прииде час суда Его, и поклонитеся Сотворшему небо и землю и море и источники водныя, а не твои скверным и трепроклятым законом судом повиноватися. И Господу самому свидетельствующу (л. 609 об.) [2359] и утвержающу: Аще кто услышит слово Мое и не сохранит Его, Аз не сужду ему, не приидох бо, да сужду мирови, но да спасу мир. Отметаяйся Мене и не приемляй словес имать судящаго слово, еже заповедах, то ему судит в день Судный. И слово, еже заповедах, несть Мое, но пославшаго Мя.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.