» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Зачало 87 [2674].

Делающему ж мзда не вменяется по благодати, но по долгу, а не делающему, верующу же на оправдающаго нечестива, причитается вера его в правду, якоже и Давид глаголет: Блаженство человеку, ему же рече Бог причитаеть правду без дел закона. Блажени [2675], им же отпустишася беззакония и им же прикрышася греси. Блажен муж, ему же не вменит Господь греха. Блаженство убо сие, на обрезание ли или на необрезание. Глаголем бо, яко вменися Аврааму вера в правду.

Како убо вменися ему, по обре(л. 658)зании [2676] ли сущу или не во обрезании? Не во обрезании, но в необрезании. Знамение прият обрезания [2677], печать правды вере, яже в необрезании, еже быти ему отцу всем верующим. В необрезание, воеже вменитися и тем в правду, и отца обрезанию, не иже обрезания сущим точию, но и ходящим в стопах веры, яже в необрезании отца нашего Авраама.

Зачало 87.

Не законом бо обетование Аврааму или семени его, яко наследником быти ему миру, но правдою веры. Аще бо сущии от закона наследницы, испразднися вера и разорися обетование, закон бе гнев соделовает. Идеже бо несть закона, ту ни пре(л. 658 об.)ступление [2678]. Сего ради от веры да по благодати, воеже быти известну обетованию всему семени, не еже точию сущим от закона, но и сущим от веры Авраамовы, иже есть отец всем нам. Яже есть писано: Яко [2679] отца многим языком положих тя. Прямо ему ж верова Богу животворящему мертвыя и нарицающу не суща яко сущия. Иже паче упования на упование верова, воеже быти ему отцу многим языком, по реченому: Тако [2680] будет семя твое. И не изнемог верою; но усмотри свою плоть уже умерщвлену, столетен негде сый из мертвость ложесн Саррин. По обетовании же Божии, не усумнеся неверованием, но возмо(л. 659)же [2681] верою, дав славу Богови, и известен быв, яко еже обеща, силен есть и сотворити. Тем же и вменися ему в правду, не писано ж есть за того единаго точию, яко вменися ему, но и за ны. Им же хощет вменитися, верующым на воскресившаго Иисус Христа Господа нашего из мертвых, иже предан бысть на прегрешения наша и воста за оправдание наше.

Что [2682] убо речем к сим? Аще Бог по нас, кто на ны? Иже убо Сына Своего не пощаде, но за ны вся предал есть Его, како убо не с ним вся нам дарует? Кто [2683] поемлет на избраныя Божия? Бог оправдаяй, кто осуждаяй? Христос Иисус умерый паче ж и воскрес, иже есть одесную Бога (л. 659 об.) [2684], иже проповедает о нас. Кто ны разлучит от любве Божия? Скорбь ли или теснота или гонение или глад и нагота или беда или меч, якоже есть писано, яко Тебе ради умерщвяеми есмы весь день, вменихомся яко овца заколению.

Глава 9.

Истину глаголю о Христе, не лжу. Послушествующыми совести моей Духом Святым, яко скорбь ми есть велия и непрестающая болезнь сердцу моему. Молил [2685] бых бо ся, аз отлучен быти от Христа по братии моей сродник моих по плоти, иже суть израильстей. Их же сыновение и слава и завети и законоположение и служение и обетование, их же отцы и от них же Христос по плоти, иже есть (л. 660) [2686] надо всеми Бог вовеки. Аминь.

Не тако же [2687], якоже отпадет слово Божие, не вси бо сущии от Израиля сей Израиль, ни зане суть семя Аврааме всем чада. Но [2688] о Исааце рече, наречется семя, сиречь не чада плотская, сия чада Божия, но чада обетования причитается в семя. Обетованию [2689] бо слово сице, на се время прииду, и будет Сарре сын. Не точию [2690] же, но и Ревека от единаго ложа имущи Исаака, отца нашего. Не убо рождьшимся, ниже сотворшым чесо благо или зло, да по избранию предложение Божие да пребудет, не от дел, но от призывающаго речеся ей, яко болий поработает меншему. Якоже есть писано [2691], Иякова возлюбих, (л. 660 об.) [2692] Исава же возненавидех. Что убо речем, еда неправда у Бога, да не будет. Моисеови убо глаголет [2693]: Помилую, его же аще помилую, и ущедрю, его же аще ущедрю, тем же убо ни хотящему, ни текущему, но милующему Богу. Глаголет бо Писание фараонови [2694], яко на истое воздвигох тя, да покажу тобою силу Мою и яко да возвестится имя Мое по всей земли.

Зачало 102.

Тем же убо его ж хощет, милует, а его ж хощет, ожесточит. Речеши [2695] же ми убо, чесо ради убо укаряет. Воли бо Его кто противитися может? Тем же убо, о человече, ты, кто еси против, отвещеваяй Богови. Егда речет здание создавшему е [2696], почто (л. 661) [2697] мя [2698] сотворил еси тако? Или не имать власти скуделник брения. От [2699] того ж смешения сотворити, ов убо сосуд в честь, ов же не в честь. Аще ли же хотя Бог гнев показати Свой и явити силу Свою, пренес во мнозе долготерпении сосуды гнева, совершены в погибель, и да скажет богателство славы Своея на сосудех милости, яже прежде уготова в славу. Их же и призва нас, не точию от июдей, но и от язык. Якоже Иосия глаголет [2700]: Нареку не люди Моя люди Моя и не возлюбленую возлюблену. И будет на месте, идеже речеся им [2701], не людие Мои есте вы, ту нарекутся сынове Бога живаго. Исаия же вопиет [2702] о Израили, аще и будет число сынов Израилевых (л. 661 об.) [2703]яко песок морский, останок спасется. Слово бо скончавая и обращая в правду, яко слово сокращено сотворит Господь на земли и якоже прорече Исаия [2704], аще не бы Господь Саваоф оставил нам семене, якоже Содом убо были быхом и яко Гомору уподобилися быхом. Что убо речем, яко языцы, не гонящей правду, постигоша правду. Правду же яже от веры. Израиль же гоня закон правды, в закон правды не постиже. Чесо ради? Зане не от веры, но от дел закона. Преткоша бо ся о камень претыкания, якоже есть писано: Се [2705] полагаю в Сионе Камень претыкания и Камень соблазну, и всяк веруяй в Онь не постыдится.

(л. 662) [2706] Глава 10.

Братие [2707], благоволение моего сердца и молитва яже к Богу по Израили есть во спасение. Свидетельствую бо им, яко ревность Божию имут, но не по разуму, не разумеюще бо Божию правду и свою правду ищуще поставити, правде Божии не повинушася. Кончина [2708] бо закону Христос в правду всякому верующему. Моисей бо пишет [2709]: Правду яже от закона, яко сотворивый та человек, жив будет в них. А яже от веры правда, сице глаголет: Да не речеши в сердцы своем, кто взыдет на небо, сиречь Христа свести или кто снидет в бездну, сиречь Христа от мертвых возвести. Но что глаголет Писание [2710]: Близ ти глагол есть во устех твоих (л. 662 об.) [2711] и в сердцы твоем, сиречь глагол веры, его же проповедаем. Яко аще исповеси усты своими Господа Иисуса и веруеши в сердцы своем, яко Бог Того воздвиже из мертвых, спасешися. Сердцем бо веруется в правду, усты же исповедуется во спасение.

Зачало 104.

Глаголет бо Писание: Всяк веруяй в Онь не постыдится, несть бо разньствия, иудееви же прежде и еллину. Той бо Бог всем богат во всех призывающих Его. Всяк [2712] бо иже аще призовет имя Господне, спасется. Како убо призовут, в Него ж не вероваша? Како же веруют, Его ж не услышаша? Како же услышат без проповедающаго? Како же (л. 663) [2713] проповедят, аще не послани будут? Якоже есть писано [2714]: Коль красны ноги благовествующых мир, благовествующых благая, но не вси послушаша благовествования. Исаия [2715] бо глаголет: Господи, кто верова слуху нашему, тем же убо вера от слуха. Слух же глаголом Божиим, но глаголю еда не слышаша. Паче [2716] убо во всю землю изыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их, но глаголю еда не разумне Израиль. Первый Моисей глаголет [2717]: И аз раздражу вы не о языцех, но о языце, неразумне прогневаю вас. Исаия [2718] же дерзает и глаголет: Обретохся и не ищущым мене, явлен бых не вопрошающым о мне. Ко Израилю же глаголет [2719]: Весь день (л. 663 об.) [2720] воздех руце мои к людем непокоривым и пререкающым.

Или [2721]не весте, о Израили что глаголет Писание, якоже проповедует на Израиля: Господи, пророки Твоя избиша и олтаря Твоя раскопаша, и остах аз един, и ищут душу мою изъяти ю. Но что глаголет ему Божественый ответ [2722]: Оставих себе седмь тысящ мужей, иже не преклониша колена пред Ваалом. Тако убо и ныне останок по избранию благодати бысть. Аще ли же по благодати, то не от дел, зане благодать уже не бывает благодать. Аще ли от дел, к тому несть благодать, а дело уже несть дело. Что убо, его же искаше Израиль, не получи сего, а избра(л. 664)ние [2723] получи. Прочии же ослепишася, якоже писано есть: Даст [2724] им Бог дух умиления, очи не видети и уши не слышати, даже до днешняго дне. И Давид глаголет: Да будет трапеза их в сеть и в лов и в соблазн и в воздаяние. Да помрачатся очи их не видети и хребет их отнюдь преклони.

Не бо хощу вас не ведети тайну сию, братие, да не будете о себе мудри, яко недоумение отчасти Израилеви бысть, дондеже исполнение языком внидет и тако весь Израиль спасется. Якоже есть писано: Приидет [2725] от Сиона, избавляяй и отвратит нечестие от Иякова. И [2726] се им от Мене завет, егда отъиму грехи их, ни единому. (л. 664 об.) [2727] Ничим [2728] же должни бывайте, точию же любити друг друга, любяй [2729] бо друга, закон сконча. Еже бо не прелюбы сотвориши, не похощеши и аще ина заповедь в сем словеси совершается [2730]. Воеже возлюбиши искренняго своего, яко сам себе, любы искреннему зло не творит, исполнение закону любы есть.

Могущему [2731] же вас утвердити по благовествованию моему и проповеданию Иисус Христу, по откровению тайны, леты вечными умолчанныя, явльши же ся ныне писании пророческими по повелению вечнаго Бога в послушание веры во всех языцех познавшися единем премудрым (л. 665) [2732] Богом Иисус Христом.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.