» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Христос [2808] искупил ны есть от клятвы законныя, быв по нас клятва. Писано бо есть [2809]: Проклят всяк, висяй на древе, да во языцех семя Авраамле будет. О Христе Иисусе да обетование Духа приимем верою.

Братие [2810], по человеку глаголю. Обаче человеку утвержена завета, никто ж отметает (л. 673 об.) [2811] или преповелевает. Аврааму ж речени быша обеты и семени его, не глаголет «и семенем», яко о мнозех, но яко о единем «и семени твоему», иже есть Христос.

Хотех [2812] же приити к вам ныне и изменити глас мой, яко не домышляюся о вас. Глаголет ми, иже под законом хотящии быти, закона ли не слышасте? Писано бо есть [2813], яко Авраам два сына име, единаго от рабы, а другаго от свободныя. Ной [2814] же от рабы по плоти родися, а иже от свободныя по обетованию, яже еста ино сказуема. Сия бо еста два Завета, един убо от горы Синайския в работу рождаяся, еже (л. 674) [2815] есть Агарь. Агарь бо Синай гора есть во Аравии, прилагает же ся нынешнему Иерусалиму, работает же с чады своима. А Вышний Иерусалим свобода есть, иже есть милости всем нам. Писано бо есть: Возвеселися неплоды нерождающия, яко много чада, пустыя паче нежели имущия мужа. Мы [2816] же, братие, по Исааку обетования чада есмы. Но якоже тогда иже по плоти родивыйся, гоняше духовнаго, тако и ныне. Но что глаголет Писание [2817]: Изжени рабу и сына ея. Не имать бо наследовати сын рабынин с сыном свободныя. Тем же, братия, несмы рабыни чада, но свободныя. Свободою, (л. 674 об.) [2818] убо ею же нас Христос свободи, стойте и не паки под игом работы держитеся.

Вы [2819] бо на свободу зване бысте, братие, точию да несвобода ваша в вину плоти, но любовию работайте друг другу, ибо весь закон во единем словеси совершается: Воеже [2820] возлюбиши ближняго своего, якоже себе. Аще друг друга грызаете и снедаете, блюдетеся, да не друг от друга истреблени будете.

Едино [2821] тело, един дух, якоже и звани бысте во единем уповании звания вашего. Един Господь, едина вера, едино крещение. Един [2822] Бог и Отец всем, иже (л. 675) [2823] над всеми и о всех и во всех нас.

Единому [2824] же коемуждо нас дается благодать по мере дарования Христова. Тем же глаголет [2825]: Возшед на высоту, пленил еси плен, приял еси даяние в человецех. Блюдите [2826] убо, опасно како ходите, не яко немудри, но якоже премудри искупующе время, яко дние лукави суть. Сего [2827] ради не бывайте несмыслени, но разумевающе, что есть воля Божия, и не упивайтеся вином, в нем же есть блуд, но паче исполняйтеся духом, глаголюще себе во псалмех и песнех духовных, воспевающе и поюще в сердцах ваших Господеви.

Тако [2828] должни суть мужие любити (л. 675 об.) [2829] своя жены яко своя телеса. Любяй бо свою жену себе самаго любит. Никто же бо когда свою плоть возненавиде, но питает и греет ю, якоже и Господь Церковь, яко уды есмы тела Его от плоти и от костей.

Сего [2830] ради, рече, оставит человек отца своего и прилепится жене своей, и будета оба в плоть едину. Чада [2831], послушайте своих родителей о Господе, сие бо есть праведно: Чти [2832] отца своего и матерь, яже есть первая во обетовании, да благодати будет и будеши долголетен на земли. Отцы, не раздражайте чад своих, но воспитовайте их в наказании (л. 676) [2833] и учении Господни. Раби [2834], послушайте господий своих по плоти со благоразумием, служаще якоже Господу, а не яко человеком. Ведуще [2835], яко койждо, еже сотворит благо, сие приимет от Господа, аще раб, аще свободь. И господие такожде творите к ним, послабляюще им прещения. Ведуще, яко и вам самем и тем, Господь есть на небесех, и обиновения лицу у Него несть.

Не [2836] лжите друг другу, совлекшися ветхаго человека со деянми его и оболкшеся в новаго обновляемаго в разум по образу Создавшаго его, идеже несть еллини и июдеи, обрезание и необре(л. 676 об.)зание [2837], варвар и скиф, раб и свободь, но всяческая и во всех Христос.

А [2838] о летех и о временех, братие, не требе есть вам писати. Сами бо вы известно весте, яко день Господень, якоже тать в нощи, тако грядет. И по мале.

Тем же убо да не спим, якоже и прочии, но да бодрствуем и трезвимся, спящии бо, в нощи спят, и упивающиися, в нощи упиваются. Мы же сынове суще дне да трезвимся [2839], оболкшеся во броня веры и любве и шлем упованию спасения.

Да [2840] никто же вас прелстит ни по единому же образу, яко аще не приидет отступление пре(л. 677)жде [2841] и открыется человек беззаконию и сын погибели, противник, и превозносяся паче всякаго глаголемаго Бога или чтилища, якоже ему сести в церкви Божии аки богу, показуя себе, яко бог есть.

Не помните ли, яко еще живый у вас сия глаголах вам и ныне обдержаще весте, явитися ему во свое ему время. Тайна бо уже деется беззаконию, точию держай ныне, дондеже от среды будет и тогда явится беззаконный, его [2842] же Господь Иисус убиет духом уст Своих.

Молю [2843], убо прежде всех творити молитвы, моления, прошения, благодарение за вся человеки, (л. 677 об.) [2844] за царя и за вся иже во власти суть. Да тихо и безмолвно житие поживем во всяком благоверии и чистоте, сего добро и приятно пред Спасителем нашим Богом, иже [2845] всем человеком хощет спастися и в разум истины приити.

Жене [2846] же учити не повелеваю, ни владети над мужем, но быти в безмолвии. Адам [2847] бо прежде создан бысть, потом же Ева. И Адам не прелстися, жена же прелстившися, в преступлении бысть.

Павел [2848], раб Божий, посланник Иисус Христов, по вере избраных Божиих и разуму истины, яже по благоверию, о уповании жизни вечныя, (л. 678) [2849] иже обетова неложный Бог, прежде лет вечных. Яви [2850] же во времена своя слово свое проповеданием, еже мне поручено бысть по повелению Спасителя нашего Бога.

Многочестне [2851] и многобразне древле Бог глаголав отцем пророки, в последок дний сих глагола нам во Сыне, Его же положи наследника всем, им же и веки сотвори. Иже Сый сияние славы Отча и образ ипостаси Его. Но ся же всяческая глаголом силы своея Собою очищение сотворив грехов наших, седе одесную престола величествия на высоких. Толико лучши быв ангел, елико преславнее паче их (л. 678 об.) [2852] наследова имя. Кому бо рече когда от ангел: Сын [2853] Мой еси Ты, Аз днесь родих Тя. И паки: Аз [2854] буду ему во отца и той будет мне в сына.

Егда паки вводит Первороднаго во вселенную, глаголет: И да поклонятся Ему вси ангели Божии.

И [2855] ко ангелом убо глаголет: Творяй ангелы своя духи и слуги своя пламень огненный. К Сыну же: Престол [2856] Твой, Боже, в век века, жезл правлению, жезл царьствия Твоего. Возлюбил еси правду и возненавиде беззаконие, сего ради помаза Тя, Боже, Бог Твой елеом радости паче причастник Твоих. И паки: (л. 679) [2857] Ты [2858] в начале, Господи, землю основа и дела руку Твоих суть небеса. Та погибнут, Ты же пребываеши, и вся, якоже риза обетшают, яко одежду свиеши их и изменятся, Ты же тойжде еси и не оскудевают.

Кому же от ангел рече когда: Седи [2859] одесную Мене, дондеже положу враги Твоя подножию ногама Твоима. Сего [2860] ради подобает нам лишше внимати слышаным, да никогда отпаднем. Не [2861] ангелом бо покори Бог вселенную грядущую, о ней же глаголем. Засвидетельствова же негде некто: Что [2862] есть человек, яко помниши его, или Сын человеческий, яко посещаеши и. (л. 679 об.) [2863] Умалил еси малым нечим от ангел, славою и честию венчал еси его. И поставил [2864] еси Его над делы руку Твоею, вся покорил еси под нозе Его. Внегда [2865] же покорити Ему всяческая, ничто ж остави Ему непокорено, ныне же не увидим Ему всяческая покорена, а умаленаго малым чим от ангел. Видим [2866] Иисуса за приятие смерти, славою и честию венчана, яко да благодатию Божиею за всех вкусит смерть. Подобаше бо Ему, Его же ради всяческая и Им же всяческая, приведшу многи сыны в славу. И святяй [2867] и святяеми от Единаго вси, ея же ради вины не стыдится братию нарицати их, (л. 680) [2868] глаголя: Возвещу [2869] имя Твое братии моей, посреде церкви воспою Тя. И паки: Аз [2870] буду надеяся нань. И паки: Се [2871] аз и дети, яже ми дал Бог.

Тем [2872] же братия святая, званию Божию причастницы, разумейте посланника и святителя исповеданию нашему, Иисус Христа верна суща сотворшему Его, якоже и Моисей [2873] во всем дому своем, множайше бо славе сей паче Моисея сподобил.

И по мале: Моисей [2874] убо верен есть во всем дому своем якоже угодник во свидетельство глаголаным. Христос же якоже Сын в дому Своем, Его же дом мы есмы, аще убо дерзновение и похвалу упования (л. 680 об.) [2875] даже до конца известно удержим. Тем же, якоже глаголет Дух Святый: Днесь [2876], аще глас Его услышите, не ожестите сердец ваших, якоже в прогневании по дни искушения в пустыни, идеже искусиша Мя отцы ваши и искусиша Мя и видеша дела Моя четыредесят лет. Сего ради негодовах рода того и рех, присно прелщаются сердцем. Тии же не познаша путий Моих, яко кляхся во гневе Моем, аше внидут в покой Мой. Аще [2877] делом от сложения мира бывшим, рече бо негде о седмом сице: И почи Бог в день седмый от всех дел Своих. И о сем паки: Аще [2878] внидут в покоище Мое, (л. 681) [2879] понеже убо лишени нецыи внити в не. И иже прежде благовествовани бывше, не внидоша за непослушание. Паки некий уставляет день, днесь в Давиде глаголя: По толицех летех, якоже прежде глаголася: Днесь [2880], аще глас Его услышисте, не ожестите сердец ваших, якоже в прогневании. Нецый бо, слышавше, прогневаша, но не вси изшедшии из Египта с Моисеом. Коих же негодова четыредесят лет, не согрешивших ли, их же кости падоша в пустыни. Которым же клятся не внити в покоище Его, яве яко противльшимся, и видим, яко не возмогоша внити за неверствие.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.