» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Зачало 326.

Не отложите убо дерзновения вашего, еже имать мздовоздаяние велико, терпение бо имати потребу, да волю Божию сотворше, приимете обетование. И [2932] еще бо в мале елико, елико приидет и не закоснит, а праве(л. 689)дный [2933] же от веры жив будет, и аще же обинется, не благоволит душа Моя о нем. Мы же, братия, несмы обиновения в погибель, но вере в снабдение душы.

Глава 11.

Есть же вера уповаемым извещение, вещем обличение невидимым, в сей бо свидетельствовани быша древнии. Верою [2934] разумеваем совершитися веком глаголом Божиим, воеже от невидимых видимая бывша. Верою [2935] множайшу жертву Авель паче Каина принесе Богу. Ею же свидетельствован бысть быти праведник, свидетелствующу о дарех его Богу и тоя ради и умре. И еще глаголется: (л. 689 об.) [2936] Верою [2937] Енох преложися не видети смерти и не обреташеся, зане преложи его Бог. Прежде бо преложения его, свидетельствован бысть, угодив Богу. Без веры же невозможно угодити Богу, веровати же подобает приходящим к Богу, яко есть и взыскающим Его мздовоздаятель бывает. Верою [2938] ответ приим Ное, о них же не убо видев и убояся сотвори ковчег во спасение дому своему, им же осуди весь мир, и яже по вере правды бысть наследник.

Зачало 327.

Верою зовом Авраам, послуша изыти на место, еже хотяше прияти в на(л. 690)следие [2939] и изыде, не ведый, камо грядет.

Зачало 328.

Верою прииде Авраам на землю обетования, якоже на чюжду, в кровы вселися со Исааком и Ияковом, с наследникома обетования тогожде. Ждаше бо основание имущаго града, ему же художник и содетель Бог.

Верою [2940] и сама Сарра неплоды силу вложенаго семени прият и паче времени возраста роди, понеже верна непщева обетовавшаго. Тем же от единаго родишася всем, да еще умерщвленаго телом, якоже звезды небесныя множеством и якоже песок морский вскрай моря безчислени. (л. 690 об.) [2941] По вере умроша вси, не приемше обетования, но издалече видевше я, и возлюбивше и исповедавше, яко странии и пришелцы суть на земли. Ибо таковая глаголющии являются, яко отечествия взыскуют и аще она помняху, от них же изыдоша, имели убо быша время возвратитися. Ныне же лутчаго желают, сиречь небеснаго, тем же не стыдится сими Бог, Бог нарицатися им, уготова бо им град.

Зачало 329.

Верою Авраам Исаака искушаем и единороднаго приношаше, обетования приемый [2942], к нему же глаголано бысть, яко о Исааце наре(л. 691)чет [2943] ти ся семя, помыслив, яко и из мертвых воскресити силен есть Бог тем же, Кого и в притчи прият.

Верою [2944] и о грядущих благослови Исаак Иякова и Исава. Верою [2945] Ияков умираше коегождо сына Иосифова благослови и поклонися на конец жезла его. Верою [2946] Иосиф умирая, о исхождении сынов Израилевых памятствована и о костех своих заповеда. Верою [2947] Моисей родився сокровен бысть три месяцы от отец своих [2948], зане видеша красно отроча и не убояшася повеления царева. Верою [2949] Моисей велик бысть, отвержеся нарицатися сын дщери фараоновы, паче же изволи страдати с людьми Божиими, (л. 691 об.) [2950] нежели имети временнаго греха сладость. Болшее богатство вменив египетских сокровищ поношение Христово, взираше бо на мздовоздаяние. Верою остави Египта, не убояся ярости царевы, Невидимаго бо яко видя терпяше. Верою [2951] сотвори Пасху и пролитие крови, да не погубляяй перворожденая, коснется им. Верою [2952] преидоша Чермное море аки по сусе земли, ему же искушение приемше, египтяне истопишася. Верою [2953] стены Иерихонския падоша обхождением седмих днех. Верою Раав блудная не погибе с сопротивлшимися, приимши сходники (л. 692) [2954] с миром и иным путем изведши. И что еще глаголю? Не достанет бо ми, повествующу лето, о Гедеоне [2955], Вараце же и Самсоне, Иеффаи, о Давиде же и Самуиле и о других пророцех, иже верою победиша царьствия, содеяша правду, получиша обетования. И прочее.

Тем [2956] же убо и мы, толик имуще облежащ нас облак свидетелей, гордость всяку отложше и удобь обстоятелный грех.

Блюдите [2957] же и не отрицайтеся глаголющаго, аще бо не избежаше оньи, отрекшися пророчествующа на земли множае паче мы, отрицающе Небеснаго. Его же глас землю тогда поколеба, (л. 692 об.) [2958] ныне же обетова, глаголя: Яко еще единою Аз потрясу не токмо землею, но и небом. А еже единою еще потрясу, сказует колеблемых преложение, аки сотвореном да пребудет, яже суть неподвижимая.

Тем же царьство непоколеблемо, приемлюще имамы благодать, ею же служим благоугодно Богу со благоговением и страхом. Ибо Бог [2959] наш огнь поядаяй есть.

Поминайте [2960] наставники ваша, иже глаголаша вам слово Божие, их же взирающе не скончание жителства, подражайте веку их, Иисус Христос вчера и днесь, той же и вовеки. В научения странна (л. 693) [2961] и различна не прилагайтеся, добро бо благодатию извещевати и утверждати сердца, а не брашны. От них же не прияша ползу ходившеи в них. Имамы же олтарь, от него же не имут власть ясти служащыи сени. Их [2962] же бо кровь животных вносится во святая за грехи первосвященником. Сих телеса сожигаются вне стана. Тем же и Христос да освятит люди Своею кровию, вне врат пострадати изволи. Тем же убо да исходим к Нему вне стана, поношение Его носяще, не [2963] имамы бо зде пребывающаго града, но грядущаго взыскуем. Тем убо приносим жертву хваления (л. 693 об.) [2964] выну Богу, сиречь плод устен исповедающеся [2965] имени Его. Благотоврения же и общения не забывайте, таковыми бо жертвами угождати Богу.

И се зде Божиею помощию вся свидетельства совершишася, аще и не по ряду зде положено бысть. Ум имея, да разумеет.

Разсмотри [2966], богоборче и истиноборче, повсюду Писание со свидетельствы писаное, а не без свидетельства, якоже ты, самоумне, написал Уложеную книгу без всякаго свидетельства.

Написа евангелист Матфей о родстве Господа нашего Иисуса Христа, глаголя не самоумне, ни без свидетельства, (л. 694) [2967] но сице рече: Книга родства Иисус Христова, сына Давидова, Сына Авраамля, и прочее. Такожде же и прочии евангелисти и елика о благовещении ко Пресвятей Богородицы, и елико о рождестве Господа нашего Иисус Христа, и елико от Иродова убийства бежании во Египет и паки от Египта отхождении в землю Израилеву, и елико о избиении младенцов Христа ради от Ирода, и елика о Иоанне Крестителе, и елико той о Христе пророчествова, и елико о Христе крещении и Духа Святаго над Него сшествии, и елико о искушении Христове от диавола, и елико о учении Христове и о заповедях Его (л. 694 об.) [2968] и о чюдесех Его, и елико Христово свидетельство Самаго о Себе, яко с небесе снидох, и елико о зависти жидовстей на Христа и о лжесвидетельстве жидовском и о неправеднем суде Иродове же и о Пилатове, и о поругании на Христа от жидов и от слуг, и о предании на пропятие [2969], и о распятии Христове, и о погребении, и о воскресении, и по воскресении о явлении ко учеником, и о вознесении, и о обещании послания Святаго Духа от Отца, и о втором Христове пришествии, и елико самаго Христа Бога ко святым Его учеником и апостолом поучении и заповедех уверял все от Писания, якоже се: (л. 695) [2970] Не тако ли писано есть, яко подобает пострадати Христу и воскреснути в третий день.

Кто же ли праведнее во пророцех паче Иоанна Предтечи, о нем же сам Христос свидетельствова [2971]: Чесо изыдосте видети? Пророка ли? Ей, глаголю, и лишше пророка сей бо есть. О нем же писано: Се Аз посылаю ангела Моего пред лицем Твоим, иже уготовит путь Твой пред Тобою. Аминь, глаголю вам, не воста в рожденых болий Иоанна Крестителя. И по мале: И [2972] аще хощете прияти, той есть Илия, хотяй приити. Имеяй уши слышати, да слышит, якоже богословец Иоанн глаголет о нем [2973]. (л. 695 об.) [2974] Иоанн свидетельствует о Нем: И воззва, глаголя: сей бе, Его же рех, иже по мне грядый, предо мною бысть, иже первее мене бе. И от исполнения Его мы вси прияхом и благодать во благодать, яко закон Моисеом дан бысть, благодать и истина Иисус Христом бысть.

(л. 696) [2975] Такожде и к пославшым от жидов от Иерусалима иерея и левиты да вопросят Его: Ты кто еси? И исповеда и не отвержеся и исповеда, яко несмь Аз Христос. И по мале рече: Аз [2976] глас вопиющаго в пустыни: исправисте путь Господень, якоже рече Исаиа.

Кто же ли вернее и крепчее паче Петра верховнаго, иже прежде всех исповеда Христа Сына Божия, о нем же сам Христос свидетельствова, якоже пишется: Воззрев [2977] нань Иисус и рече: Ты еси Сомин, сын Ионин, ты наречешися Кифа, еже сказуется Петр. И паки инде рече: Блажен еси Симоне, сын Ионин, яко плоть не яви тебе, но Отец Мой, (л. 696 об.) [2978] иже на небесех. И Аз же тебе глаголю: Яко [2979] ты еси Петр и на сем камени созижду Церковь Мою, и врата адова не удолеют Ей. И дам ти ключа Царьствия Небеснаго и еже аще свяжеши на земли, будет связано на небеси, и еже аще разрешиши на земли, будет разрешено на небеси. То ни сей что може без свидетельства писати о Христе ко июдеом, глаголя [2980], зане писано есть в Писании: Се полагаю в Сионе Камень краеуголен избран честне. И веруяй в Онь, не постыдится. И прочее. И паки рече, зане писано есть [2981]: Святи будете, яко Аз свят есмь. И прочее.



Кто же ли пречюднее Павла верхо(л. 697)внаго [2982], его же избра сам Господь учителя языком, и свидетельствова, глаголя: Яко [2983] сосуд избран Ми есть, пронести имя Мое пред языки и царьми и сынми Израилевыми. Аз бо скажу ему, елика подобает о имени Моем пострадати. Яко иже сам той пишет к Римляном: Павел [2984], раб Иисус Христов, зван апостол, избран во благовестие Божие. И прочее. И инде рече: и аз бо мнюся имени Духа Святаго. Но ни сей что любо, не писанием свидетельствуя о Господе нашем Иисусе Христе, но глаголаше, еже прежде обеща пророки Своими в писаниих святых о Сыне Своем, бывшем от семене Давидова, по плоти нареченне Сыне (л. 697 об.) [2985] Божий по Духу Святе, из воскрешения мертвых Иисус Христа Господа нашего. И прочее.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.