» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








(л. 681 об.) [2881] Да [2882] убо в покоище веровавшии, якоже рече: Яко кляхся во гневе Моем, аще внидут в покоище мое, аще и делом от сложения мира бывшем.

Рече бо негде о седмом: И [2883] почи Бог в день седмый от всех дел Своих. Имуще убо архиерея велика прошедша небеса Иисуса Сына Божия, да держимся исповедания. И [2884] никто же собою приемлет честь, но званый от Бога, якоже Аарон, тако и Христос, не Себе прослави быти Первосвященнику, но глаголавый к Нему: Сын [2885] Мой еси Ты, Аз днесь родих Тя. Якоже и инде глаголет: Ты [2886] еси священник вовеки по чину Мелхиседекову.

(л. 682) [2887] Известихом [2888] же ся о вас, возлюблении, лучша и придержащихся спасению, аще и тако глаголем: Не обидлив бо Бог забыти дела вашего и труда и любве, еже показасте во имя Его, послужисте во имя Его, святым Его служаще. Желаем же коегождо вас являти тойжде тщание ко извещению упования до конца, да не лениви будете, но подобницы наследствующим верою и долготерпением обетования. Аврааму же обетова Бог, понеже ни единем имяше болшим клятися, клялся собою, глаголя: Истиною [2889] благословствуя благословлю тя, и множа, умножу тя. И тако [2890], (л. 682 об.) [2891] долго [2892] терпев, получи обетования. Человецы же болшим кленутся и всякому их прекословию кончина во извещение клятва есть. О нем же лишше хотя Бог показати наследником обетования непреложное совета Своего исходатай клятвы, яко да двема вещма непреложнома, понеже невозможно солгати Богу, крепко утешение имамы, прибегшей держатися за предлежащее упование, еже яко основание имамы души. Твердо же и известно и входяще во внутреннее завесе, идеже предтеча о нас вниде Христос, по чину [2893] Мелхиседекову Первосвященник быв вовеки.

(л. 683) [2894] Почто [2895] еще требе по чину Мелхиседекову, иному востати священнику, а не по чину Ааронову глаголатися. Прилагаему убо священству по нуже и закону пременение бывает. О нем же бо глаголются сия: Колену иному причаститися, от него же никто же причастися ко олтарю. Яве, яко от колена Июдова возсия Господь наш. О нем же, колене, Моисей о священстве ничесо же глагола и лишше еще яве есть, аще по подобию Мелхиседекову востанет священник ин, иже не по закону заповеди плотския бысть, но по силе живота неразрушенаго. Свидетельствует бо: Яко [2896] Ты еси священник вовеки по чину Мелхиседекову.

(л. 683 об.) [2897] Отлагание убо бывает прежде бывшия заповеди за немощное ея и неполезное, ничто же бо совершил, есть закон. Приложение есть лучшему упованию, им же приближаемся к Богу. И елико не без клятвы, они бо без клятвы суть священницы бывше. Сей же с клятвою ради глаголющаго к нему: Клятся Господь и не раскается, ты еси священник вовеки по чину Мелхиседекову. По [2898] толику лучшу завету бысть испоручник Иисус. И они множайши суть священницы бывше, зане смертию возбранени суть пребывати. Сей же, заеже пребывати Ему вовеки, непреступно имать священство.

(л. 684) [2899] Тем же и спасти может до конца приходящих Его ради к Богу, всегда жыв сый и ходатайствовати о них. Таков [2900] убо нам подобаше архиерей, преподобен, незлобив, бессквернен и отлучен от грешник, и выше нас быв, иже не имать по вся нужду, якоже [2901] первосвященницы прежде о своих гресех жертву приносити, потом же о людских. Сие бо сотвори единою Себе принес, закон бо человеки поставляет первосвященника, имущая немощь, слово же клятвенное, еже по законе Сына вовеки совершена. Глава [2902] же о глаголемых такова, имамы первосвященника, иже седе одесную (л. 684 об.) [2903] престола величествия на небесех, святым служитель, и скинии истинней, яже сооружи Господь, а не человек. Всяк [2904] бо первосвященник, воеже приносити дары же и жертвы, поставляем бывает. Тем же потреба имети, что к сему, еже принесет. Аще убо был на земли, не бы убо был Первосвященник сущим священником, приносящим по закону дары, иже образом истинни служат небесных. Якоже глаголано бысть Моисею, хотящу сотворити скинию: Виждь [2905] бо, рече, и сотвориши вся по образу, показаному на горе. Ныне же лучше улучи служение, поелику (л. 685) [2906] и болшаго есть ходатай, иже на лучша обетования взаконися. Аще [2907] бо первый закон непорочен был, не бы второму искалось место. Укоряя бо их, глаголет: Се дние грядут, глаголет Господь, совершу на дом Израилев и на дом Июдов завет нов. Не по завету, его же сотворих отцем их в день, в онь же емшу Ми их за руку извести их от земли Египетския, зане тии не пребыша в завете Моем. И Аз не радих о онех, глаголет Господь, яко сей завет, его же завещаю дому Израилеву. По онех днех, глаголет Господь [2908], даяй законы Моя в мыслех их и на сердцах их, напишу их и буду им Бог, (л. 685 об.) [2909] и тии будут Мне людие. И не имать научити коегождо искренняго Своего и койждо брата своего, глаголя: Познай Господа, яко вси уведят Мя от мала даже и до велика, зане молити буду о неправдах их и грехи их и беззакония их не имам помянути к Тому.

Имеяше [2910] бо первая скиния, оправдания службы, святое же людское. Скиния бо сооружена бысть первая, в ней же светилник и трапеза и предложение хлебом, яже глаголется «святая». По вторей же завесе скиния глаголемая «святая святых», злату имущи кадилницу и ковчег завету окован всюду златом. В нем же стамна зала, имущая манну (л. 686) [2911] и жезл Ааронов прозябший [2912] и скрижали Завета. Превыше же ея херувимы славы, осеняющии олтарь. О них же несть ныне глаголати подробну. Сим же тако устроеном, в первую убо скинию, в ну вхождаху священницы, службы совершающе. Во [2913] вторую же единою в лето, един архиерей, не бес крове, юже приносит за себе и о людских согрешениих.

Се [2914] являющу Духу Святому, яко не уявися святых путь, еще первей скинии имущей стояние, ей же притча во время настоящее утвердися, в ней же дары и жертвы приносятся, не могуща по совести совершити служащих, (л. 686 об.) [2915] точию на брашна и пития и различных омовениих и оправданиих плоти, и даже до времени исправления належащая.

Христос [2916] же пришед Архиерей грядущих благ болшею и совершеннейшею скиниею нерукотвореною, сиречь не сею тварию, ни кровию козлию, ни телчею, но Своею кровию вниде единою во святая, вечное избавление сотворив.

Аще [2917] бо кровь козлия и телчая и пепел юнчий кропящий оскверненая освящает к плотней чистоте, колми [2918] паче кровь Христова, иже Духом Святым Себе принесе непорочна к Богу, не очистит ли совесть нашу от мертвых дел? (л. 687) [2919] Воеже служити нам Богу живу и истину, и сего ради Нову Завету Ходатай есть.

Глава 10. Зачало 323.

Сень [2920] бо имый закон грядущих благ, а не самый образ вещей на вся лета теми жертвами, их же приносят выну, яже никогда же могут приступающих совершити, понеже престали бы убо быша приносимы, заеже ни едину имети еще совесть о гресех, служащим единою очищеном, но всих воспоминание грехом есть на коеждо лето. Невозможно [2921] бо крови юнчи и козли отпущати грехи. Тем же входя в мир, глаголет: Жертву [2922] и приношение (л. 687 об.) [2923] не восхоте, тело же соверши Ми еси, всесожжения и о гресех не взыскал еси. Тогда рех: Се прииду, в главизне книжней пишется о Мне, яко сотворити волю Твою, Боже. Выше глаголя, яко жертву и приношение, и всесожигаемых о гресех не восхотел еси, ни благоволил еси яже по закону приносятся. Тогда рече: Се прииду сотворити волю Твою, Боже мой. Отъемлет первое да второе поставит. Оней же воли освящени есмы, приношением тела Иисус Христова единою и всяк, убо священник стоит на всяк день служба и тыя же множицею принося жертвы, яже никогда же (л. 688) [2924] могут отъяти грехи. Он же единою о гресех принес Жертву, внегда седит одесную Бога [2925], прочее ожидая, дондеже [2926] положатся врази Его подножие ногама Его. Единем бо приношением совершил есть в ну освящаемых. Свидетельствует же и Дух Святый по реченому прежде: Сей [2927] Завет, Его же завещаю к ним, по днех онех глаголет Господь: Дая законы Моя на сердца их и в помышлениих их напишу их. Таже глаголет Господь: Грехи их и беззакония их не имам помянути к Тому. А идеже отпущение сих, к Тому несть приношения о гресех. Отвергся [2928] кто закона Моисеова, без милосердия (л. 688 об.) [2929] при двою или при триех свидетелех умирает. Колице [2930] Ми горшей сподобитися муце, иже Сына Божия поправый и кровь за верную скверну возмнив, в ней же освятися и дух благодати укорив. Вем [2931] бо рекшаго: Мне отмщение, Аз воздам, глаголет Господь. И паки: Яко судит Господь людем Своим, страшно еже впасти в руце Бога жива.

Зачало 326.

Не отложите убо дерзновения вашего, еже имать мздовоздаяние велико, терпение бо имати потребу, да волю Божию сотворше, приимете обетование. И [2932] еще бо в мале елико, елико приидет и не закоснит, а праве(л. 689)дный [2933] же от веры жив будет, и аще же обинется, не благоволит душа Моя о нем. Мы же, братия, несмы обиновения в погибель, но вере в снабдение душы.

Глава 11.

Есть же вера уповаемым извещение, вещем обличение невидимым, в сей бо свидетельствовани быша древнии. Верою [2934] разумеваем совершитися веком глаголом Божиим, воеже от невидимых видимая бывша. Верою [2935] множайшу жертву Авель паче Каина принесе Богу. Ею же свидетельствован бысть быти праведник, свидетелствующу о дарех его Богу и тоя ради и умре. И еще глаголется: (л. 689 об.) [2936] Верою [2937] Енох преложися не видети смерти и не обреташеся, зане преложи его Бог. Прежде бо преложения его, свидетельствован бысть, угодив Богу. Без веры же невозможно угодити Богу, веровати же подобает приходящим к Богу, яко есть и взыскающим Его мздовоздаятель бывает. Верою [2938] ответ приим Ное, о них же не убо видев и убояся сотвори ковчег во спасение дому своему, им же осуди весь мир, и яже по вере правды бысть наследник.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.