» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








И ты, ответотворче, приводиши от древняго писания, добро как остался Аарон и Ор. Что же чюдесно показали, остався Аарон и Ор, якоже пишется во Исходе книг: Видевше [673] же людие, яко умедли Моисей снити с горы, восташа людие на Аарона и глаголаша ему: Востани и сотвори нам боги, иже пойдут пред нами. Моисей, бо сей человек, иже изведе нас из Египта, не вемы, что ему бысть. Рече же им Аарон: Измите усерязи златыя из ушию жен ваших и дщерей и принесите ко мне. И со(л. 178 об.)твориша [674] тако. И взя от руку их, и слияв образ, и сотвори им телец лиян. И рекоша: Сии бози твои, Израилю, иже тя изведоша из земли Египецкия. Видеша же, Аарон созда олтарь прямо ему и проповеда Аарон велик день Господень утре, и обутрив наутрия, и вознесе сожжения, и принесе требу спасения, и седоша людие ясти и пити, и восташа играти. И рече Господь к Моисею, глаголя: Сниди скоро отсюду, беззаконниша бо людие твои, их же извел еси из земли Египецкия. Преступиша с пути скоро, иже заповедал еси им, и сотвориша себе телец и поклонишася ему, и жертвоваша, глаголюще: Сии бози твои, Израилю, иже из(л. 179)ведоша [675] тя из земли Египецкия. Ныне же не дей Мене, да возъярився гневом на ня, потреблю. И прочее.

Да се ли ты, измождаше, приводиши во свидетельство, древнее беззаконие людей обновляя, еже бы и ныне тожде Господь сотворил? А уже и есть и будет. Аще не обратятся [676] от злоб своих койждо их, якоже и тогда поби Господь, якоже есть писано.

И [677] прогневаша Моисея в стану и Аарона святаго Господня. И отверзеся земля и пожре Дафана и покры на сонмищи Авирона. И разжеся огнь в сонме их, пламень попали грешники. И сотвориша телец в Хориве и поклонишася истуканному, и измениша славу Его в подобие тельца [678], (л. 179 об.) [679] ядущаго траву, и рече: Потребити их, аще не бы Моисей избранный Его стал в сокрушении пред Ним. И возврати ярость Его, да не погубит их.

Да ты же пишешь: Умре Аарон на верху горы, и бысть вместо его Елеазар. Якоже пишется в 4-х книг Моисеовых в 29 главе: И сотвори Моисей, якоже повеле ему Господь, и возведе я на Ор гору пред всем сонмом, и совлече Аарону ризы его, и облече в ня сына его Елеазара, и умре Аарон на версе горы.

Виждь и разсмотри, яко нелепо прежде смерти иному быти архиерею на живаго.

Якоже перваго и втораго собора (л. 180) [680] в церкви святых апостол, правило 16.

Ни по которому же образу да не взыдет кто на епископию, ея же епископ жив есть. Подобает бо вину изыскати, его же хотят изгнати, и по извержении его другаго поставити.

Аще же кто помощию и насилием властельским держит церкви, прочти правило святых апостол 30-е.

Аще [681] кий епископ мирских князь помощию приимет церковь, да извержется и отлучится.

Толкование.

Аще кий епископ мирскими властели избран быв и тех силою приимет Церковь Божию, рекше епископ будет в ней, таковый, яко велие прегрешение согрешив, да будет извержен и да отлучится. Подобает бо хотящему (л. 180 об.) [682] поставитися епископом, от всех епископ сущих во области поставлену быти. Аще ли несть мощно купно всем собратися, поне без всякого извету, от трию епископ да поставлен будет, сложившемся писанием грамот купно и всем не пришедшим епископом.

И святаго Вселенскаго 7-го собора правило 3.

Всяко [683] избрание и поставление, бывающее от мирских властелей, не твердо есть.

Толкование.

Во многих правилех речено есть, еже от всех епископ, сущих во области, аще есть мощно подобает суду и избранию быти, хотящему поставлену быти епископу. Аще ли невозможно всем совокупитися, понеже (л. 181) [684] от триех епископ да поставится, сочетавшемся посланием грамот и не пришедшим епископом. Аще же кто мирскими властели избран будет, и теми церковь некую приимет, рекше по изволению их и по повелению, поставлен будет епископом, не токмо нетвердо есть таковое поставление, но и извержение и отлучение наводит на получившаго тем образом святительство.

Такожде и Лаодикийскаго собора правило 13.

Не избран епископ, иже мирскими человеки избран будет.

Толкование.

Судом и избранием митрополита и сущих во области епископ поставляем бывает епископ. Аще же кто не тако возведен будет (л. 181 об.) [685] на епископство, но мирскими людми избран, не избран есть и не приятен.

А коли б самому мне не было злобы, почто иному призывать, но от гнева царскаго невозможно стало жити.

Писано есть: Царево [686] прещение подобно рыканию лвову. И паки: Ярость царева посол есть смерти. Меч есть язык царев, а не плотян, иже аще предан будет, сокрушится. Аще раздражится ярость его с жилами, человеки губит и кости человеческия поядает и сожигает яко пламень. В [687] долготерпении благоучение царево, язык же мягок сокрушает кости.

Мнози [688] угождают пред лицем царевым, всяк же зол бывает (л. 182) [689] в поношении мужеви. Царю [690] послушающу словесе неправедна, вси под ним законопреступницы.

Видел ли еси, совопросниче, яже суть о царех. Богу свидетельствующу, яко не бысть прежде Соломона в мудрости велика и по нем не будут. И все, елико в царской души бываемо, изообличи и показа, якоже и деяния тех свидетельствуют.

Кто правдивее Моисея, егда изыде к братиям своим, сыновом Израилевым, разумев же болезнь их, виде человека египтянина, биюща некоего евреянина, и озревся тако и сам уби египтянина. Слышав же фараон царь, искаше его убити. Он же отъиде и вселися (л. 182 об.) [691] в земли Мадиамстей. И по возвращении коликими чюдесы и казньми наказа Бог фараона и не умягчися, дондеже погуби его Господь.

Кто праведнее Давида, якоже свидетельствова Бог о нем. Обретох, рече, мужа по сердцу Моему, иже сотворит вся хотения Моя.

И [692] инде пишется о нем. Со лвы играше яко с козлищи и с медведи яко со агнцы овчими. В юности своей не убил ли исполина и отъят поношение людей, и призва Господа Вышняго и даде в десницу его крепость, низложи человека силна на брани, и воздвиже рог людей своих и прославися во тмах. И сладко бряцанием гусленым отгони демона от Саула. (л. 183) [693] Но колико от того пострада, искаще убити его Саул. Он же бегая и крыяся от лица Саулова, якоже свидетельствует писание Царств первых во 18 главе. Взем Саул копие и рече: Поражу Давида к стене. И уклонися Давид от лица его дважды. И Давидови, бежав, спасеся, и иде к Самоилу в Сармафему. Прочее [694] о бегании Давидове свидетельствуют Царств книги. И не смиловася Саул на Давида, дондеже Господь тому суд сотвори, еже без правды гневаяся на Давида, уби архиерея Господня Авимелеха и с ним 85 муж, носящих ефуд.

И книга псалмов Давидовых, егда бегая, молился, глаголя: Изми мя, Господи, от человека лукава (л. 183 об.) [695] и от мужа неправедна избави мя.

Помилуй [696] мя, Боже, помилуй мя, яко попра мя человек. И на сень крилу Твоею надеюся, дондеже прейдет беззаконие. Овогда пишет: Что хвалишися во злобе силне, беззаконие весь день, неправду умысли язык твой, яко бритву изощрену сотворил еси лесть. Возлюбил еси злобу паче благостыни, неправду неже глаголати правду. Возлюбил еси вся глаголы потопныя, язык льстив. И прочее псалма того иногда же.

Суди, Господи, обидящая мя, побори борющая мя, приими оружие и щит и востани в помощь мою. Изсуни меч и заключи сопротив гоня(л. 184)щия [697] мя. Рцы души моей: Спасение Твое есмь аз, да постыдятся и посрамятся ищущии душю мою, да возвратятся вспять и постыдятся мыслящии ми злая. Да будут яко прах пред лицем ветра, и ангел Господень оскорбляя их, да будет путь их тма и ползок, ангел Господень погоняя их, яко туне скрыша ми пагубу сети своея, всуе поносиша души моей. Да приидет ему сеть, яже не весть, и ловитва, яже скры да обымет и, и в сеть да впадется в ню. Душа же моя возрадуется о Господе, возвеселится о спасении Его. Вся кости моя рекут Господи, Господи, кто подобен Тебе, избавляяй нища из руки крепльших (л. 184 об.) [698] его, и нища и убога от расхищающих его. Воставше на мя свидетели неправеднии, яже не ведях, вопрошаху ми, воздаша ми лукавая во благая. И прочее.

И навыкши искусом, ко всем глаголет, уча: Уклонися от зла и сотвори благо, взыши смирение и пожени и, зане очи Господни на праведныя и уши Его в молитву их. Лице же Господне на творящая злая, еже потребити от земли память их. Тем же и глаголаше присно, яко беззакония моя аз знаю и грех мой предо мною есть выну. И елика изрече ему Нафан пророк о Уриеве, не вопреки возглагола, но рече: Согреших [699] ко Господу моему. И елика злая сотвори ему (л. 185) [700] и хотящим убити возбраняше.

Кто ли праведнее Самуила, яко и зачатие молитвы ради и рождение свято, но и той, убояся Саула [701], веление Божие исполнити глаголанное от Господа. И рече Самоил: Како пойду, услышит Саул и убиет мя.

Кто паче Илии в чюдесех прославися, небо языком заключи 3 лета и месяц 6, и паки отверзе, тем и 9 ложных пророк закла и жертвы трикратной водою полиеной и с водою небесным огнем попали и два пятьдесятника сожже, Иордан милотию раздели и Елисеови сугубу благовесть дарова, и на огненых возилех яко на небесе взыде. Но [702] и тому от лица Ахавля (л. 185 об.) [703] повеле Господь скрытися в Потохорафе прямо лицу Иорданову, и от лица Езавели бежа во Вирсавию, в землю Июдину, и проси души своей смерти.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.