» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Статья 2.

А будет кто сам или за кого люди его поцелуют крест в розных искех трожды, а после того будет кто учнет на нем чего искать, или он сам на ком учнет чего искать на нем или он сам на ком учнет чего искать, а по тем делам дойдет до веры, и похочет он в ыстцове или в своем иску крест целовати в четвертые, и то дело вершить сыском, а крестнаго целованья в том деле ему не давать. (л. 790) [3264] А будет про то дело сыскать нечем, и то дело розымать пыткою.

Статья 3.

А которым людем истцом или ответчиком доведется крест целовать и ко кресту приводить самим, а людей у них нет, и те истцы и ответчики сами будут менши дватцети, лет в пятнатцеть, а переменится им будет неким, и тем исцом и ответчиком поневоле крест целовать и ко кресту приводить самим, хотя кто и менши дватцети лет. А менше пятинатцети лет никому креста не целовать, а целовати за них крест тем, кто за них в суде будет. (л. 790 об.) [3265] А наемным людем и подставою креста не целовать и ко кресту не приводить никоторыми делы.

Статья 6.

А быть у крестнаго целованья дворянину да подьячему из сотен целовалником и прочее безумное списание по писаному: Яже сердце его собра беззаконие его.

Множицею уже о суде рекохом и ныне не обленимся противо твоего нечестия благочестия показати. И глагола [3266] Господь вся словеса си к Мосиею, глаголя: Аз есмь Господь Бог твой, Бог ревнив, отдая грехи на чада до третияго и до четвертаго рода ненавидящих Мене, творя ж (л. 791) [3267] милость в тысящих любящим Мя [3268] и снабдящим заповеди Моя. Не приемли имени Господа Бога твоего всуе, не очистит бо Господь прилагающих имя Его туне. И рече Господь к Моисею: Се рцы дому Яковлю и возвести сыном Израилевым. Вы весте, яко с небесе глаголах к вам, лицем к лицу, на горе из среды огня. И глагола [3269] Моисей всему Израилю и рече к ним: Послушай, Израилю, оправдания и суды. Елика Аз глаголю во уши ваши во днешний день, да ся научите их и снабдите творити я. Господь Бог ваш завеща вам завет в Хориве не одным отцем вашим, но и вам. И заповедах [3270] судиям вашим, (л. 791 об.) [3271] в то время глаголя: Разсуждайте между братиею своею [3272] и судите по правде между мужем и братом его и между пришелцом. Не зрите лица [3273] в суде, по малу и по велику судиши, не сумняся лица человеча, суд бо Божий есть. Иже аще жестока [3274] будет у вас, принесите до Мене и да слышу я. И да не сотворите неправды [3275] в суде, не презри лица нищаго, ни возри на лица могущаго, по правде да судиши ближнему твоему, да не ходиши лестию по своем языце и не востани на кровь ближняго твоего. Судия [3276] и книгочия поставиши себе во всех градех твоих, да судят людем твоим (л. 792) [3277] суд праведный [3278], да не уклонят суда, ниже да зрят на лица, ниже да возмут мзду. Мзда бо ослепляет очи мудрых и отмещет словеса праведных, праведне праведнаго взыщите.

Слышал еси Божественую заповедь и закон даный? Откуду же ты взял такое блядение, еже с суда крест целовати кому самому (л. 792 об.) [3279] или вместо господина человеку его?

Послушай, да и еще ти покажу от Древняго и Новаго законов и от прочих Божественых уставов и закон, яко не точию раб за господина крест целовати достоин, но ни в мале или велице во свидетельство приятен есть. Ибо суд судится правым разсмотрением и достоверными свидетели двема или треми, якоже и сам Господь заповеда древле Моисею, а не клятвою решити.

И да не пребудет, рече [3280], послух един в послушество на человека по всякой обиде и по всякому греху, иже аще согрешит, но при устех двою свидетель [3281] (л. 793) [3282] или триех да станет всяко слово [3283]. Аще ли станет послух неправдив на человека, глаголя до него безчестие, да станета оба человека, има же есть пря, пред Господем и пред жерцы и пред судиами, иже будут в тый день, и да испытают их судии прилежно. Се же послух неправеден, послушество ваше неправду и супротивляяся на брата своего. И да сотворите ему, якоже он умысли на брата своего [3284]. Да отвержете злое на вас самех, да и прочии, услышавше, убоятся и не приложат к сему творити словеси сего злаго при вас. Да не пощадит и око твое, но душа [3285] (л. 793 об.) [3286] в души место, око во ока место [3287], зуб в зуба место, рука в руки место, нога в ноги место. По всему, иже даст порок на подруга своего, сице воздастся ему [3288]. И человек, иже аще убиет всяку душу человечю, смертию да умрет.

И аще кто сотворит порок ближнему, якоже сотвори ему, такожде и ему сотворят. Изломление во изломления [3289], око во ока место [3290], зуб в зуба место, якоже сотворил еси порок человеку, такожде сотворят и ему.

Иже аще кто ударит человека и умрет, и той смертию да умрет, опра(л. 794)вление [3291] едино суть пришелцу и населнику. Аще изнеможет [3292] слово у тебе в суде, между кровию и кровию и между судом и судом, и между внятием и между прением прения, егда словеса судныя во градех твоих будет, то, востав, взыдеши на место. Еже изберет Господь Бог твой призвати имя Его ту, и да вшедши ко жерцом и левитом и к судии, иже будет в тый дни, и взыскавше, возвестят тебе суд. И сотвориши по словеси, еже тя возвестят. И от места, еже ти изберет Господь Бог твой призывати имя Его ту, и да снабдиши зело творити во всем, (л. 794 об.) [3293] елико закон положится тебе по закону и по суду. Иже, реку, тебе сотворити, да ся не уклониши от словеси, еже известят тебе, ни на десно, ни налево. И человек, иже сотворит презрение не послушати жерца, предстоящаго служити во имя Господа Бога твоего, или судиа, иже в тый дни будет, да умрет человек той. И да извержеши злое от Израиля, и вси людие, услышавше, убоятся и не безчествуют по сем.


Зриши ли, коликая честь на архиереох и по древнему закону самим Богом узаконена. Аще кто сотворит презрение, не послушаго [3294] жерца предстаящаго (л. 795) [3295] служити во имя Господа Бога твоего, или судиа, иже в тый дни будет, да умрет человек той. Како же ты низводиши великаго архиерея, патриарха, под повеление худых простых людей и судей? По суде велишь допрашивать, священников по священству и монахов по обещанию, и что они скажут, а патриарху то сказать простому человеку. Ох, ох, люте тебе, окаянному, и произволению твоему! Видел ли еси от Древняго закона, како подобает суд вершити?

Послушай да от Новаго святаго Евангелскаго закона скажем не инакое взаконие.

(л. 795 об.) [3296] Евангелие: Аще [3297] согрешит к тебе брат твой, иди и обличи его между собою. И тем единем, аще тебе послушает, приобрел еси брата твоего, аще ли не послушает, поими с собою единаго или два, да при устех [3298] двою или триех свидетелех станет всяк глагол. И паки инде рече [3299]: Аще сужду Аз, суд Мой истинен есть, яко един несмь, но Аз и пославый Мя Отец. И в законе вашем писано есть [3300], яко двою человеку свидетельство истинно есть. Аз есмь свидетельствуяй о Мне самом, и свидетельствуяй о Мне пославый Мя Отец.

(л. 796) [3301] И божественный апостол глаголет: Третицею се гряду к вам, да при устех двою или триех свидетелех станет всяк глагол.

И паки: Отвергся кто закона Моисеова [3302] без милосердия при двою или триех свидетель умирает. Колице мнит горшей сподобитися муце, иже Сына Божия поправый и Кровь заветную скверну возмнив, в ней же освятися, и Дух благодати укорив. Вем бо рекшаго [3303]: Мне отмщение, Аз воздам, глаголет. И паки [3304]: Яко судит Господь людем Своим. И паки: Страшно еже впасти в руце живаго Бога. И паки: На попа хулы не приемли [3305], разве (л. 796 об.) [3306] при двою или триех свидетелех.

Святых апостол правило 75.

В послушество на епископа еретик не приятен. Но ниверный един токмо, во устех бо, рече, двою или триех послух станет всяк глагол.

Закон судный людем царя Константина Великаго перваго христианскаго, глава 2.

Во [3307] всяку прю и клеветы и шепты достоит князю и судии не послушати без свидетель мног, но глаголати к соперником и клеветником и шепотником, аще не поставите послухов, якоже закон Божий велит, прияти ту же казнь чайте, юже и на друга глаголете. Божий закон тако (л. 797) [3308] велит, да иже сего не хранит, да будет проклят.

О послусех.

Над всеми же сими достоит на всякой при князю и судии со всяцем испытанием и терпением испытание творити и не без послух осуждати. Но искати послух истинных, боящихся Бога, и нарочитых и неимущих вражды некоея же, ни лукавства, ни мерзости, ни тяжи, ни при, на него же глаголет, но страха ради Божия и правды Его. Число же послух да бывает 11 и лише сего числа в малой при от седми до триех. А мнее сего числа в меншей при не приимати. Власть же имать, (л. 797 об.) [3309] на него же глаголют судии залагати, и глаголати послухом, или присягу, или продажю, или ту же казнь. Аще ли в кое время обрящутся лжуще, не достоит убо ни во едину прю приимати послух, иже будут когда обличени лжуще и преступающе закон Божий, или житие скотское имуще, или иже о себе непобедими на присягу отъимутся.

Такожде Градскаго закона грань 27. О свидетелех.

Достоверны свидетели подобает суд кончати.

И Леона царя Константина глава 50-я, зачало 14 главы 4. О послусех верных и неверных и о недолжных (л. 798) [3310] восприятии и о пребывающих послусех далече.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.