» » » » Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы


Авторские права

Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы

Здесь можно скачать бесплатно "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" в формате fb2, epub, txt, doc, pdf. Жанр: Религия. Так же Вы можете читать книгу онлайн без регистрации и SMS на сайте LibFox.Ru (ЛибФокс) или прочесть описание и ознакомиться с отзывами.
Рейтинг:
Название:
ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы
Автор:
Издательство:
неизвестно
Жанр:
Год:
неизвестен
ISBN:
нет данных
Скачать:

99Пожалуйста дождитесь своей очереди, идёт подготовка вашей ссылки для скачивания...

Скачивание начинается... Если скачивание не началось автоматически, пожалуйста нажмите на эту ссылку.

Вы автор?
Жалоба
Все книги на сайте размещаются его пользователями. Приносим свои глубочайшие извинения, если Ваша книга была опубликована без Вашего на то согласия.
Напишите нам, и мы в срочном порядке примем меры.

Как получить книгу?
Оплатили, но не знаете что делать дальше? Инструкция.

Описание книги "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Описание и краткое содержание "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать бесплатно онлайн.








Святаго собора Карфагенскаго правило 114.

Иже [2041] проповедает яко кроме благодати Божии может творити (л. 549 об.) [2042] заповеди Его, но с трудом, да будет проклят. Без [2043] Мене бо, рече Господь, не можете творити ничто же.

Того же святаго собора правило 115.

Богословцу [2044] глаголющу: Аще речем, яко греха в нас несть, себе прелщаем [2045] и истины в нас несть. Развращая убо яко не по истине, но смиреномудрием речено есть се, да будет проклят.

Толкование.

Понеже вси во гресех есмы и никто же чист от скверны, аще и един день живота его есть, проклятию есть повинен глаголяй смиреномудрием, а не по истине. Апостол Иоанн рече се: Аще речем, яко греха в нас несть, себе соблажняем, аще бо смиреномудрием (л. 550) [2046] се рекл быв, не бы рекл себе соблажняем, но рекл бы, яко себе возносим. Он бо себе соблажняет иже прелщается и лжет. Глаголяй же истину не соблажняется.

Святаго Вселенскаго 6-го собора правило 1.

Апостолская [2047] вера непреложна и яже в Никеи святых отец цела да пребывает, иже Ариево веление низвергоша, степени вводящее Божеству, единосущия ради.

Толкование.

Собор при Иустиниане Корконосом собравыйся и апостолских и прежде его бывших шести соборов и поместных девяти сих всех правилом твердо пребывати повелев и непреложно и непревратно хранимы (л. 550 об.) [2048] быти, изложи же и учиненая зде правила на исцеление душам и на врачевание страстем. И первое зде апостолских правил предание утвержает, потом же и Вселенских и поместных соборов священная правила запечатлевает.

Святаго Вселенскаго 7-го собора правило 1.

Святая [2049] правила целующе [2050] приемлем и держим святых апостол и шести Вселенских соборов, к сим же и поместных, и еще же и святых отец наших, яко единаго Святаго Духа вдухновенна, их же прокляши, проклинаем, их же извергоша, изметаем, и их же отлучиша, отлучаем, и им же запретиша, запрещаем.

Ин перевод.

(л. 551) [2051] Иже священнический [2052] получивше сан, ведения же и правления канонных повелений, си [2053] есть воображения, яже приемлюще радостно, с богоявленным Давидом поем Владыце и Богу, глаголюще: На пути свидений Твоих насладихся, яко в богатстве мнозе. Заповедал еси правду свидения Твоя, Владыко, вразуми мя, и жив буду. И вовеки пророческий глас заповедает хранити заповеди Божия и жити в них. Яве непоколеблемы и недвижимы пребывают, якоже Боговидец Моисей рече: В них же несть приложити и от них несть отъяти. И божественный Петр [2054], в них хваляся, вопиет: В ня же желают ангели (л. 551 об.) [2055] приникнути. И Павел: Аще [2056] и ангел благовестит вам паче преданаго, проклят да будет. Сим сице сущим и свидетельствующим нам радующимся о них, якоже кто обрящет корысть многу, сладкобожественныя каноны утвержаем и цело пребывание их неподвижимо утвержаем, заповеданых от святых духовных труб прехвалных апостол и шести святых всея Вселенныя собор и поместных собравшихся поданием, тако в них повелений святых отец наших. От единаго бо вси Святаго Духа озарени бывше, повелеша яже на ползу, и их же проклятию предаша, и мы проклинаем, (л. 552) [2057] и их же извержению и мы извергаем, и их же запрещению и мы запрещаем, и их же отлучению и мы отлучаем. Не [2058] сребролюбен имуще нрав, но доволни сущими, иже возшедый на третие небо и слышав неизглаголанныя глаголы, Павел божественный апостол яве вопиет.

От послания ко Еулогию Александрскому.

Аще [2059] кто от исправления и утверженых богоносныма отцы подвигнет что, к тому таковаго несть, како нарещи строением, но преступление и попрание повелений и к Богу нечестие.

От заповеди благочестиваго великаго царя Константина.

Аще [2060] ли ж кто силою или неверием преобидник будет о сих, вечными да объят (л. 552 об.) [2061] будет осуждении, и онех да подпадет томлением и обрящет тогда сопротивных святых Божиих и началных апостолов Петра и Павла и в настоящем убо житии и в будущем, и да в преисподнем аде мучен будет, да исчезнет со диаволом и со всеми нечестивыми.

От устава великаго князя Владимира, крестившаго Рускую землю.

Аще кто уставление мое порушит, или сынове мои, или внуцы мои, или от рода моего кто, или от бояр кто, а порушит мой ряд и вступятся в суды митрополичьи, что есмь дал митрополиту и церкви, и епископиям по всем градом, по правилом святых отец судивше, (л. 553) [2062] казнити. А кто имется в тыя суды церковныя вступатися, христианское имя не наречется на том, а от святых отец 318 да будет проклят. Аще ли по сих кто не устрашится и не убоится и суд Божий преобидит, на таковых тако глаголет Господь Бог: Аще [2063] не послушасте Мене и не сотвористе повелений Моих сих и сопротивистеся Мне, и судом Моим не угодит душа ваша, якоже не сотворити вам всех заповедей Моих, и яко разсыпати завет Мой, и Аз сотворю сице вам и приставлю на вы неимение и раны и красты, вреждающи очи ваши и душу вашу сушащу, и всеете вотще семена ваша, (л. 553 об.) [2064] изъядят бо его сопостати ваши, и отпру лице Мое на вас, и падете пред враги вашими, и поженут вы ненавидящии вас, и пробегнете никим же гоними. И аще до сего не послушаете Мене, и приложу наказати вы вред за грехи ваша, и сокрушу укоризну презора вашего, и положу небо вам аки железно и землю вашю аки медыну. И не даст земля ваша семяни своего и будет вотще крепость ваша. И аще сим не накажитеся и поидете ко Мне в неправде, и поиду и Аз противу вам в ярости Моей со рвением, и погублю вы Аз седмижды грех ради ваших, и наведу на вы меч, мстяй суда заветнаго, и вбегнете во грады ваша, пущу на вы (л. 554) [2065] смерть и впадете в руце враг ваших, и разсыплю вы во вся языки, и потребит вы приходяй меч, и будет земля ваша пуста, и гради ваши будут пусты, и вы будесте в земли враг ваших и оставлшим от вас вложу страх в сердца их, в земли враг их и поженет их глас листа летяща, и пробегнут яко бежащии от рати, и падут никим же гоними, и презрит брат брата, аки на рати никим же гоними, и не возможете сопротивитися врагом вашим, и погибнете во странах, и потребит вы земля враг ваших, и оставлшии от вас истлеют за грехи их. Сего ради яко презреша суды Моя и по(л. 554 об.)веления [2066] Моих вознегодоваша душа их, и послет тебе Господь недостаток и алкание, и потребление на все, на нем же возложиши руку свою, и елико аще сотвориши дондеже потребит тя и дондеже погубит тя вскоре злых ради дел твоих, понеже оставит Его. Прилепит Господь к тебе смерть, дондеже потребится от земли, побиет тя Господь неимением и молниею и зимою и варом и убоем и ветры тленными и бледостию и поженется, дондеже погубится. И [2067] будет небо над главою твоею медяно и земля под тобою железна, даст Господь дождь земли твоей прах, и перст с небеси снидет (л. 555) [2068] на тя, дондеже сокрушит тя, дондеже погубит тя. Даст тя Господь на изсечение пред враги твоими, путем единем изыдеши к ним, а седмию пробегнеши от лица их, и будеши в разсыпание во всех царьствех земных, и будут мертвецы ваши пища птицам небесным и зверем земным и не будет отгонящаго. Побиет тя вредом египецким в седалех и крастами дивиими и гноем, яко не мощи тебе исцелитися. Побиет тя Господь неистовством, смятением сердца и неведением и ужаснением разума, и будеши осязая в полудни, якоже осязает слепый во тме и не улучити путий своих, и будеши (л. 555 об.) [2069] тогда обидим и разхитаем во вся дни, и не будет помогая тебе. Жену обручиши и ин муж поимет ю, дом соградиши и не поживеши в нем, виноград насадиши и не объемлеши его, вол твой заклан пред тобою, и не яси от него, и осля твое отъято от тебе и не возвратится к тебе, овцы твоя отданы будут врагом твоим, и не будет тебе помогающаго. Сынове твои и дщери твои отданы будут языку иному, и очи твои, зряще, изыдут в ня, и не возможет рука твоя, возраст земли твоея и всяк труд изъяст страна, ея же не веси, и будеши обидим и сокрушен по вся дни, и будеши (л. 556) [2070] исполнен печали, видения ради очию твоею, яже узриши.

Побиет тя Господь вредом злым на коленох и на голенех, яко не мощно исцелитися тебе, от стопы ногу твоею даже до верху главы твоея. И отведет тя Господь и князи твоя, яже поставиши себе, во страну, юже не ведяше ты, ни отцы твои, и послужиши тамо Богом инем, древу и камению, и будеши тамо в позор и на притчю и повесть всем странам. Семя [2071] много изнесеши на поля, а мало взнесеши, яко поядят я прузи, вся древеная твоя и вся жита земли твоея потребит ржа. И приидут на тя вся клятвы сия и поженутся (л. 556 об.) [2072] постигнут тя, дондеже потребят тя, дондеже погубят тя, яко не послуша гласа Господа Бога своего, снабдети заповеди Его и оправдания Его, елико же есть заповеда тебе. И послет Господь Бог твой на тя со гладом и жаждею и наготою и со оскудением всем, и возложит ярем железен на выю твою, дондеже сокрушит тя, и не будет уставления плеснома твоима, и даст тебе Господь сердце горюще и очи скудни и изхнущую душю. И будет житие твое яко вися пред очима твоима, и убоишася во дни и в нощи, и не будет ти известно житие твое. Заутра речеши, како быти вечеру, (л. 557) [2073] и вечер речеши, како быти заутра от боязни сердца твоего. Бояшеся, убоишися от видения очию твоею, их же узриши.


На Facebook В Твиттере В Instagram В Одноклассниках Мы Вконтакте
Подписывайтесь на наши страницы в социальных сетях.
Будьте в курсе последних книжных новинок, комментируйте, обсуждайте. Мы ждём Вас!

Похожие книги на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Книги похожие на "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы" читать онлайн или скачать бесплатно полные версии.


Понравилась книга? Оставьте Ваш комментарий, поделитесь впечатлениями или расскажите друзьям

Все книги автора Никон

Никон - все книги автора в одном месте на сайте онлайн библиотеки LibFox.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Отзывы о "Никон - ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы"

Отзывы читателей о книге "ВОЗРАЖЕНИЕ, или РАЗОРЕНИЕ СМИРЕНАГО НИКОНА,Божиею милостию патриарха, противо вопросов боярина Симеона Стрешнева, еже написа газскому митрополиту Паисее Ликаридиусу, и на ответы Паисеовы", комментарии и мнения людей о произведении.

А что Вы думаете о книге? Оставьте Ваш отзыв.